Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.


Anbefalte innlegg

fredrik2 skrev (16 minutter siden):

Har dere sett samma youtube video? 

Jag såg samma som fokkeslasken såg och förstår inte alls knopflerbruce sina inlägg. 

Jeg forstår ikke hva du ikke forstår. Så, sånn er det :) Ser forsåvidt heller ikke hvordan videoen er relevant for trådens topic, men det er vel en annen diskusjon

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
30 minutes ago, knopflerbruce said:

Jeg forstår ikke hva du ikke forstår. Så, sånn er det :) Ser forsåvidt heller ikke hvordan videoen er relevant for trådens topic, men det er vel en annen diskusjon

Tycker den är relevant för sjekemarknaden, tinder och upplevd och antatt diskriminering.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
On 14.1.2024 at 12:24 PM, leticia said:

Sant, men trådens hovedtema hadde ikke gitt mer enn en side egentlig. Tinder er ikke skadelig for menn. Det skal mye til for at noe er direkte skadelig. Er en kniv farlig? Nei, ikke hvis man bruker den riktig. Men i feil hender så kan den være livsfarlig. M.a.o, man må lære seg å bruke appen på en fornuftig måte, og ikke forvente for mye. Det skal mye til at de som ikke har draget på det motsatte kjønn i virkeligheten plutselig skulle få til dette ved å bruke en app...

Jeg er ikke enig at det er en sterk korrelasjon mellom Tinder og å få dates i det virkelige liv og du setter opp en stråmann. Tinder er ikke skadelig for menn (og kvinner) fordi menn som ikke har draget sliter med å få match.

Tenk litt over hva en mann trenger for å kunne få match på Tinder. Han må dra til treningstudio å skaffe seg muskler, lære hvordan man tar gode bilder og så må han trene på hvordan han skriver morsomme kule innlegg. Det er også lurt å bli interessert i mainstream interesser som stemmer med algoritmene til Tinder.

Studier viser at de fleste menn får få resultater og de som faktisk klarer å game Tinder, bruker det til tilfeldig sex. Problemet er at man trenger helt andre evner til å oppretholde et langvarig forhold, så det er skadelig for samfunnet at man må mestre en app designet for hookups for å kunne få seg et langvarig forhold. Det er også skadelig at majoriteten av menn ikke får resultater, siden da vil mange ende opp single, fruktbarheten faller og vi får flere sosiale problemer.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, knopflerbruce said:

Vel, den handler ikke om Tinder.

Uansett, de som ØNSKER å forstå hva jeg mente, skjønner det. Det holder for meg :)

Forskningen handler om att man tror man får sin (negativa) förväntningar bekräftade också när det inte var det. Klart det kan brukes på folks uppfattning av vad som sker på tinder. 

Men du har rätt, det kan också brukes på høyrekonservative men i forskjellige situationer. Jag tycker väl dock det er rart att i första hand tänka på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (1 time siden):

Forskningen handler om att man tror man får sin (negativa) förväntningar bekräftade också när det inte var det. Klart det kan brukes på folks uppfattning av vad som sker på tinder. 

Men du har rätt, det kan också brukes på høyrekonservative men i forskjellige situationer. Jag tycker väl dock det er rart att i första hand tänka på det. 

Klart det også vedrører Tinder og flere andre ting også. Noen som ser seg som overkjørt uansett grunn virker da til å ha lettere for å tilskrive det grunnen de forventer enn den egentlige grunnen i det spesifikke tilfellet. Kvinner ser kjønnsdiskriminering der det ikke nødvendigvis er det. Menn ser seg forbigått av Tinder-chads der det ikke nødvendigvis er det egentlige problemet. Dette selv om begge disse tingene kan skje så er det ikke nødvendigvis det som faktisk skjer dem i deres spesifikke situasjon. Men det blir jo et salig rør når begge ting kan skje samtidig.

Med det sagt så tror jeg vel det er et større problem innen Tinder at man får servert for mange forslag på en gang, og som da kun kan evalueres overfladisk og knapt nok det. Sågar bare den overfladiske delen posteren selv velger at du skal få se. Ikke rart det blir mye tull da. Tinder er et loppemarked hvor man kan shoppe bruktvarer for en billig penge. En sjelden gang kan man finne en bra ting, men i all hovedsak er det ting andre ikke vil ha som har fått en ripe i lakken i prosessen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Camlon skrev (2 timer siden):

Tenk litt over hva en mann trenger for å kunne få match på Tinder. Han må dra til treningstudio å skaffe seg muskler, lære hvordan man tar gode bilder og så må han trene på hvordan han skriver morsomme kule innlegg. Det er også lurt å bli interessert i mainstream interesser som stemmer med algoritmene til Tinder.

Dette du lister opp det må han faktisk ikke gjøre for å få en match. Kanskje vi må slutte å fortelle menn hva som trengs for å få seg en date. Kvinner har veldig forskjellige preferanser av hvordan menn de liker. (både utseendemessig og personlighetsmessig). 

 

Camlon skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke enig at det er en sterk korrelasjon mellom Tinder og å få dates i det virkelige liv

Det trenger du ikke være enig i. 

Men som sagt: Tinder skiller seg ikke ut fra andre sjekkearenaer.

- Det er et lite antall menn som lykkes bra på byen - og et lite antall menn som lykkes på Tinder.

https://www.dt.no/fungerer-egentlig-tinder-det-har-ntnu-forskere-funnet-svaret-pa/s/5-57-1270527

Camlon skrev (2 timer siden):

så det er skadelig for samfunnet at man må mestre en app designet for hookups for å kunne få seg et langvarig forhold. Det er også skadelig at majoriteten av menn ikke får resultater, siden da vil mange ende opp single, fruktbarheten faller og vi får flere sosiale problemer.

Men man må ikke mestre en app for å få et forhold. Det går an å møte folk ute i stedet for å lete dem opp på telefonen din. Jeg vet nå ikke jeg om det er så mange kvinner heller som får resultat på Tinder (altså et forhold som varer, hvis dette var målet). Vi må nok se på andre årsaker til at folk er single, fruktbarheten faller og at flere får sosiale problemer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, fredrik2 said:

Forskningen handler om att man tror man får sin (negativa) förväntningar bekräftade också när det inte var det. Klart det kan brukes på folks uppfattning av vad som sker på tinder. 

Men du har rätt, det kan också brukes på høyrekonservative men i forskjellige situationer. Jag tycker väl dock det er rart att i första hand tänka på det. 

Eg aner ikke hvorfor han dro inn høgrekonservatisme her, det virket veldig idiotisk. 
Eg kan ikke fordra sånn billig hersketeknikk.
PS: Eg er ganske langt ute på venstresiden, men å polarisere og putte merkelapper på folks politiske fløy i en tinder tråd og om den videoen..? HÆ? Minner litt om trolling, du vil bare forsøke å trigge noe, og det minner vel kanskje litt mer om en viss ytre fløy han ikke vil assosiere seg med? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
itgrevelin skrev (42 minutter siden):

Eg aner ikke hvorfor han dro inn høgrekonservatisme her, det virket veldig idiotisk. 
Eg kan ikke fordra sånn billig hersketeknikk.
PS: Eg er ganske langt ute på venstresiden, men å polarisere og putte merkelapper på folks politiske fløy i en tinder tråd og om den videoen..? HÆ? Minner litt om trolling, du vil bare forsøke å trigge noe, og det minner vel kanskje litt mer om en viss ytre fløy han ikke vil assosiere seg med? 

Det var en analog, som sneier innom deler av tråden (som virker som en kamp mellom verdiliberale feminister og konservative menn, hvor da posten til fokkeslasken ganske forutsigbart var et stikk til kvinnene)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 hours ago, leticia said:

Dette du lister opp det må han faktisk ikke gjøre for å få en match. Kanskje vi må slutte å fortelle menn hva som trengs for å få seg en date. Kvinner har veldig forskjellige preferanser av hvordan menn de liker. (både utseendemessig og personlighetsmessig). 

Det er korrekt at kvinner har veldig forskjellige preferanser, og det er også hvorfor Tinder er så tragisk.

Under er en graf for noen som faktisk får match på Tinder. Toppkommentaren var "For a man really good stats, far above average.". Personen sa ja 50% av tiden, og det var trolig utelukkende basert på utsende og røde flag.

Om man viser sine preferanser på Tinder, så går man fra noen få dates til null dates. Menn blir da tvunget til å undertrykke sine preferanser og skape et falsk overfladisk bilde av dem selv for å få dates.

gseyckjkifx91.png

 

 

Quote

Men som sagt: Tinder skiller seg ikke ut fra andre sjekkearenaer.

- Det er et lite antall menn som lykkes bra på byen - og et lite antall menn som lykkes på Tinder.

https://www.dt.no/fungerer-egentlig-tinder-det-har-ntnu-forskere-funnet-svaret-pa/s/5-57-1270527

Dating på byen er for å få hookups. De som var interessert i langvarige forhold møtte normalt sin partner igjennom aktiviteter de nyter eller felles arenaer. F.eks. når jeg var yngre husker jeg at en jente jeg kjente dro meg til en Comic-Con konferanse. Jeg er ikke personlig interessert, så det var første og siste gang, men jeg er helt sikker på at det er mange som møtte sin partner der.

Men om du gikk på Tinder som mann og la ut bilder av deg selv som cosplay, så får du null match. Og gjør du det som kvinne, så vil "alpha" menn late som om de bryr seg for å få sex og ghoste deg etterpå.

Quote

Men man må ikke mestre en app for å få et forhold. Det går an å møte folk ute i stedet for å lete dem opp på telefonen din. Jeg vet nå ikke jeg om det er så mange kvinner heller som får resultat på Tinder (altså et forhold som varer, hvis dette var målet). Vi må nok se på andre årsaker til at folk er single, fruktbarheten faller og at flere får sosiale problemer. 

Ja, man må heldigvis ikke bruke en app og det er mange som fortsatt møter sin partner på felles arenaer.

Problemet er at når menn desperat prøver å finne en match på Tinder, så tar det vekk tid de kunne ha brukt på å møte andre mennesker. Et år på Tinder gir han null venner og null sosiale evner. Et år med aktiv dating i det virkelige liv vil gi han resultater selv om han ikke finner noen.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
itgrevelin skrev (5 timer siden):

Eg aner ikke hvorfor han dro inn høgrekonservatisme her, det virket veldig idiotisk. 
Eg kan ikke fordra sånn billig hersketeknikk.
PS: Eg er ganske langt ute på venstresiden, men å polarisere og putte merkelapper på folks politiske fløy i en tinder tråd og om den videoen..? HÆ? Minner litt om trolling, du vil bare forsøke å trigge noe, og det minner vel kanskje litt mer om en viss ytre fløy han ikke vil assosiere seg med? 

Du skal nok se at det har noe å gjøre med hvem som postet den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Camlon skrev (2 timer siden):

Det er korrekt at kvinner har veldig forskjellige preferanser, og det er også hvorfor Tinder er så tragisk.

Under er en graf for noen som faktisk får match på Tinder. Toppkommentaren var "For a man really good stats, far above average.". Personen sa ja 50% av tiden, og det var trolig utelukkende basert på utsende og røde flag.

Om man viser sine preferanser på Tinder, så går man fra noen få dates til null dates. Menn blir da tvunget til å undertrykke sine preferanser og skape et falsk overfladisk bilde av dem selv for å få dates.

gseyckjkifx91.png

 

 

Dating på byen er for å få hookups. De som var interessert i langvarige forhold møtte normalt sin partner igjennom aktiviteter de nyter eller felles arenaer. F.eks. når jeg var yngre husker jeg at en jente jeg kjente dro meg til en Comic-Con konferanse. Jeg er ikke personlig interessert, så det var første og siste gang, men jeg er helt sikker på at det er mange som møtte sin partner der.

Men om du gikk på Tinder som mann og la ut bilder av deg selv som cosplay, så får du null match. Og gjør du det som kvinne, så vil "alpha" menn late som om de bryr seg for å få sex og ghoste deg etterpå.

Ja, man må heldigvis ikke bruke en app og det er mange som fortsatt møter sin partner på felles arenaer.

Problemet er at når menn desperat prøver å finne en match på Tinder, så tar det vekk tid de kunne ha brukt på å møte andre mennesker. Et år på Tinder gir han null venner og null sosiale evner. Et år med aktiv dating i det virkelige liv vil gi han resultater selv om han ikke finner noen.

Artig oversikt. Noen flere interessante tall som viser litt av forskjellen man kan oppleve som mann og kvinne.

Tinder statistics by match rate

  1. Men get on average 1 match out of 40 likes (roast.dating)
  2. 52 % of men have less than one match a day (roast.dating)
  3. 13 % of men have less than one match a week (roast.dating)
  4. Men like on average 1 out of 3 profiles (roast.dating)
  5. Women get on average 1 match out of 2 likes (roast.dating)
  6. Women like on average 1 out of 16 profiles (roast.dating)

 

Tinder statistics by users

  1. 75 % of Tinder users are male (roast.dating)

  2. The average age of people on Tinder is 26 years old (roast.dating)

  3. 45 % of Tinder users are 25-34 (roast.dating)

  4. 1 % are 55-64 (roast.dating)

  5. 20 % of Tinder users have a post graduate degree (roast.dating)

  6. Tinder users spend about 35 minutes day on the app (Statista)

  7. 42 million are daily users (Statista)

  8. 75 million are monthly users (Statista)

  9. 50 % of users are looking for a relationship (Statista)

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Forskjellen "man kan oppleve" blir kunstig når den påvirkes av hva man selv velger å gjøre. Hvis menn ofte velger å sveipe på nesten alle profiler, ber man også om å drepe matcher/likes-ratioen fordi man sveiper på profiler som er en elendig match sammenliknet med mye annet. Og, det merker den i den andre enden. Det er mer interessant å se på hvordan menn og kvinner opplever Tinder i kontrollerte studier hvor man bruker appen på så sammenliknbart vis som mulig.

Tinder hadde vært mye bedre hvis folk kun sveipet på profiler som har objektivt gode grunner for å være en (meget) god match ut fra den profilinformasjonen som er gitt.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Camlon skrev (4 timer siden):

Personen sa ja 50% av tiden, og det var trolig utelukkende basert på utsende og røde flag.

Om man viser sine preferanser på Tinder, så går man fra noen få dates til null dates. Menn blir da tvunget til å undertrykke sine preferanser og skape et falsk overfladisk bilde av dem selv for å få dates.

Men hvis personen sier ja 50 % av tiden - kanskje det er der "feilen" ligger. Han kan vel ikke forvente at han skulle kunne  passe i et forhold med halvparten av damene på appen? Jeg var der kun en kort periode for noen år tilbake, og kjenner meg ikke igjen i at menn undertrykker sine preferanser der. De har vært veldig tydelige fra første stund. 

 

Camlon skrev (4 timer siden):

Men om du gikk på Tinder som mann og la ut bilder av deg selv som cosplay, så får du null match. Og gjør du det som kvinne, så vil "alpha" menn late som om de bryr seg for å få sex og ghoste deg etterpå.

Hehe, det var et litt spesielt eksempel. Er det noen som legger ut bilder av seg selv som cosplay? Har jeg ikke sett 😅 Men ja, man finner gjerne kjærester som har den samme interessen som en selv. 

 

Camlon skrev (4 timer siden):

Problemet er at når menn desperat prøver å finne en match på Tinder, så tar det vekk tid de kunne ha brukt på å møte andre mennesker. Et år på Tinder gir han null venner og null sosiale evner. Et år med aktiv dating i det virkelige liv vil gi han resultater selv om han ikke finner noen.

Stikkordet her er vel desperat. Altså jo mer desperat man blir jo mindre sannsynlig blir det at man finner seg noen. Bedre at det skjer naturlig i det virkelige liv da :) 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, leticia said:

Men hvis personen sier ja 50 % av tiden - kanskje det er der "feilen" ligger. Han kan vel ikke forvente at han skulle kunne  passe i et forhold med halvparten av damene på appen? Jeg var der kun en kort periode for noen år tilbake, og kjenner meg ikke igjen i at menn undertrykker sine preferanser der. De har vært veldig tydelige fra første stund. 

Han swiper ikke ja mer enn andre menn på Tinder. Det er en begrensing for antall swipes per dag, og mange kvinners bio mangler info, så man risikerer å fjerne potensielle match om man er selektiv. Tinder belønner derfor menn som swiper ja til det meste.

 

Quote

Hehe, det var et litt spesielt eksempel. Er det noen som legger ut bilder av seg selv som cosplay? Har jeg ikke sett 😅 Men ja, man finner gjerne kjærester som har den samme interessen som en selv. 

Ja, det er mange som legger bilder av seg selv på sosiale medier med cosplay. Ta en titt på videoene fra Comic-con, så vil du se at det er ingenting man trenger å skjule eller som vil hindre menn i å få seg dates. 

Men det ville ikke fungert på Tinder, fordi de fleste kvinner er ikke interessert og da går man fra noen få match til ingen match. 

 

Quote

Stikkordet her er vel desperat. Altså jo mer desperat man blir jo mindre sannsynlig blir det at man finner seg noen. Bedre at det skjer naturlig i det virkelige liv da :) 

Jeg er ikke enig at hvor mer desperat man blir jo mindre sannsynlig blir det at man finner seg noen, verken på Tinder eller i det virkelige liv. At noen er desperat betyr ikke at de presenterer seg selv som en taper. F.eks. noen som har lest flere bøker om hvordan man skal date er trolig desperat, men sjansen for at de finner noen er mye høyere enn de som ikke gidder og sitter hjemme. 

Og jeg sa "desperat prøver", noe som ikke nødvendigvis betyr at man er desperat, men heller at man blir frustrert over få match og blir overfokusert på hvordan man kan få flere match. Det kan føre til visse forbedringer på Tinder, men for de fleste så får de ingenting igjen utenfor Tinder. De får ingen nye venner, ingen langvarige partnere og ingen sosiale evner. 

 

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
16 hours ago, leticia said:

Dette du lister opp det må han faktisk ikke gjøre for å få en match. Kanskje vi må slutte å fortelle menn hva som trengs for å få seg en date. Kvinner har veldig forskjellige preferanser av hvordan menn de liker. (både utseendemessig og personlighetsmessig). 

Han har helt rett. Muskler, høyde og symmetrisk ansikt. Pluss bilder av toppturer på fjell slik at man viser aktivitet med en dash dyr champagne eller dyr klokke for å vise hvor rik man er på penger. Noe kan man gjøre noe med, og noe ikke. De som ligger så godt ann at de scorer bra på alt dette, får alle matcher.

Hvis det du hadde skrevet stemte, så hadde jeg også fått match rundt her, da jeg har en helt fin profil og har fått høre av andre fra andre kulturer at jeg har en fin personlighet. Så ifølge deg skulle jeg fått matcher rundt her, om så bare et fåtall, men sånn fungerer det ikke. Preferansene er ikke "veldig forskjellige" når alt kommer til alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Preferanser er svært ulike. Jeg kan GARANTERE at vi ikke går etter de samme damene.

Det handler ellers like mye om å finne de unike kombinasjonene av egenskaper som en selv setter mer pris på enn de fleste andre som å tenke "hva liker alle menn" eller "hva liker alle kvinner". En manns firer er en annen manns nier, for å si det med "skalaen". Og det samme gjelder den andre veien, men det vanskelige er å finne de tilfellene hvor dette går begge veier.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Camlon skrev (10 timer siden):

Han swiper ikke ja mer enn andre menn på Tinder

Nei, akkurat. Og kanskje dette er hovedproblemet. Når man sveiper på så mange kvinner så er det ikke rart om samtalen dør ganske fort ut hvis det har blitt en match. Hvis man sveiper på halvparten av damene kan man garantere at de kvinnene vil finne en mann som virket mye mer interessant enn det han viste seg å være. 

 

Camlon skrev (10 timer siden):

Men det ville ikke fungert på Tinder, fordi de fleste kvinner er ikke interessert og da går man fra noen få match til ingen match. 

Det ville heller ikke fungert i virkeligheten hvis kvinnene ikke er interessert i de greiene der. 

 

Camlon skrev (10 timer siden):

Jeg er ikke enig at hvor mer desperat man blir jo mindre sannsynlig blir det at man finner seg noen, verken på Tinder eller i det virkelige liv. At noen er desperat betyr ikke at de presenterer seg selv som en taper. F.eks. noen som har lest flere bøker om hvordan man skal date er trolig desperat, men sjansen for at de finner noen er mye høyere enn de som ikke gidder og sitter hjemme. 

Vel, jeg sitter med en annen oppfatning av dette enn deg. Det er bare til å se litt her inne også, om folk (har vel helst vært kvinner det da) som ber til Gud f.eks  om hjelp for å finne seg kjæreste osv. Selvfølgelig uten virkning ;)  Når man blir så opptatt av å finne seg en kjæreste at det er omtrent alt som står i hodet på en så kan desperasjonen bli så ille at det går ut over ens egen mentale helse. Sånn sett så kan man vel kanskje skylde noe på Tinder, men jeg mener framdeles at de samme personene ville fått de samme vanskelighetene ved å forsøke å treffe noen i virkeligheten også. Hvis man er så utsultet på kjærlighet så kan man fort gjøre noen feilvalg når man først får noe positiv  oppmerksomhet rettet sin vei. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Colin. skrev (1 time siden):

Han har helt rett. Muskler, høyde og symmetrisk ansikt. Pluss bilder av toppturer på fjell slik at man viser aktivitet med en dash dyr champagne eller dyr klokke for å vise hvor rik man er på penger. Noe kan man gjøre noe med, og noe ikke. De som ligger så godt ann at de scorer bra på alt dette, får alle matcher.

Hvis det du hadde skrevet stemte, så hadde jeg også fått match rundt her, da jeg har en helt fin profil og har fått høre av andre fra andre kulturer at jeg har en fin personlighet. Så ifølge deg skulle jeg fått matcher rundt her, om så bare et fåtall, men sånn fungerer det ikke. Preferansene er ikke "veldig forskjellige" når alt kommer til alt.

Han har nok ikke det. 

Muskler: Nja, menn som flasher muskler og sixpack på Tinder, de skygger man som kvinne unna fordi man forstår at de kun er ute etter sex. Vel, om man som kvinne har lyst på en ONS så kan det kanskje være interessant, men vi snakker vel tross alt om menn (og kvinner) som ønsker seg et forhold her i denne tråden. 

Høyde: Menn er i snitt et sted mellom 10 og 15 cm høyere enn kvinner. Det er ikke så unaturlig at man som kvinne da finner seg en kjærest som er høyere enn en selv. For egen del så ville perfekt høyde for en mann for min del vært et sted mellom 1.75 - og 1.85, basert på min egen høyde. Over 1,85 syns jeg blir for høyt, og under 1,75 for lavt. Så den ideen om at menn helst bør være over 1.90 den finnes kanskje helst i hodet på lave menn. Det passer ikke så bra for en kvinne på f.eks  1.50 - 1.60 å finne seg en på over 1.90. 

Symmetrisk ansikt: Det har aldri vært i tankene mine noen gang, så akkurat dette velger jeg å avstå å ha en mening om.

Topptur: Hvis man selv ikke interesserer seg for slikt så er det like lite interessant som f.eks cosplay som Camlon har vært inne på. 

Champagne Er ikke så glad i alkohol, drikkekultur så det hadde nok vært litt turn - off

Dyre klokker (eller andre ting som viser at man er rik) Det er totalt uinteressant hvor rik han hadde vært. Kvinner tjener egne penger. Det er ikke sånn heller at bare fordi han er rik så skal han spandere ekstra mye på henne. Som sagt, kvinner tjener egne penger og kan betale for seg selv, både i datingperioden og hvis det skulle utvikle seg til et langvarig forhold. 

Når det gjelder profilen din, og det du sier at den er helt fin og at du framdeles ikke får matcher. Det blir litt vanskelig for meg å uttale meg om akkurat din profil siden jeg ikke har sett den. Kanskje det ikke er noe galt med din profil, kanskje det bare finnes mer interessante profiler der ute? Kvinnene er faktisk mer selektive enn det dere menn er når vi skal velge blant alle de mennene. Tenk deg selv å gå gjennom flere hundre som har likt deg til dagen. Det er ganske mange som går rett i søppelkorga da uten at det nødvendigvis var noe galt med profilen deres. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...