Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold over, hva F gjør jeg med følelser?


Gjest a694a...35d

Anbefalte innlegg

Gjest a694a...35d

Først varte det I snappe 6 uker.. Før 1 uke pause og nå bare 2 uker før break.

Emdte ikke forholdet med mye hat eller del slags ting. Er gode venner men hun hadde såpass mye inne i deg at hun ikke klarer noe forhold på en stund.

Føler emg ganske fortapt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med disse følelsene. Snakker med endel venner om de og det hjelper stort men føler jeg blir mitt gamle selv hvor det er få følelser i det hele tatt som kommer gjennom. Hva burde jeg gjøre? Tenker mye om dagen og dette gjorde det ikke så mye bedre.

Så det egentlig komme med probleme på veien men disse følelsene prøver å sende meg til kjelleren å det bare er ikke meg.. Pleier og være ganske positiv så dette ødelegger meg litt.

Anonymous poster hash: a694a...35d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en del av livet..... Du skriver at "før vare det kun i knappe 6 uker?" I så fall er du heldig. 
De første ukene er tyngst. Sånn er det alltid. Slik er det med alle. Det er over to år siden jeg gjorde det slutt med min kjæreste, og jeg har ennå ikke kommet over henne. Men igjen - slik er livet. Man må bare tåle det. 

Avledning hjelper....
Gå deg en lang tur. Da er det enklere å sortere tankene. (Legg igjen mobilen hjemme).
Reis til et nytt sted - prøv nye ting.... skap nye impulser. Avled hjernen / tankemønsteret. 

Det er bare å Google "tips mot kjærlighetssorg".

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest a694a...35d
Kris85 skrev (13 timer siden):

Det er en del av livet..... Du skriver at "før vare det kun i knappe 6 uker?" I så fall er du heldig. 
De første ukene er tyngst. Sånn er det alltid. Slik er det med alle. Det er over to år siden jeg gjorde det slutt med min kjæreste, og jeg har ennå ikke kommet over henne. Men igjen - slik er livet. Man må bare tåle det. 

Avledning hjelper....
Gå deg en lang tur. Da er det enklere å sortere tankene. (Legg igjen mobilen hjemme).
Reis til et nytt sted - prøv nye ting.... skap nye impulser. Avled hjernen / tankemønsteret. 

Det er bare å Google "tips mot kjærlighetssorg".

Takk for tipset, skal bruke de godt.

Har hund så lang-turer passer veldig.

Tar mobilen for å ta naturbilder, prøver å bruke den mindre under turer.

Anonymous poster hash: a694a...35d

Lenke til kommentar
Gjest a694a...35d skrev (2 timer siden):

Tar mobilen for å ta naturbilder, prøver å bruke den mindre under turer.

Anonymous poster hash: a694a...35d

Flymodus! Det er nokså befriende å være uten mobil.... om du tar biler - sett den på flymodus. Eller "turmodus". 
Gå til noen områder du aldri har besøkt før. Og helst ikke der og din tidligere kjæreste har gått sammen....

Lenke til kommentar
RRhoads skrev (10 minutter siden):

Altså, forholdet varte ca to måneder?

Tipper trådstarter er tidlig i tenårene. Så da føles det veldig sterkt emosjonelt på tross av kort varighet. Selv om det for "voksne" virker rart å reagerte så sterkt på en "kort flørt". Er man 16-17 år kan dette være tungt nok som det er.... (aner ikke hvor gammel TS er).

Endret av Kris85
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (1 time siden):

Tipper trådstarter er tidlig i tenårene. Så da føles det veldig sterkt emosjonelt på tross av kort varighet. Selv om det for "voksne" virker rart å reagerte så sterkt på en "kort flørt". Er man 16-17 år kan dette være tungt nok som det er.... (aner ikke hvor gammel TS er).

Nei, tenkte faktisk ikke slik. Tenkte mer på at følelsene i starten av et forhold med "stormforelskelsen" kan føles ganske sterke. 

Lenke til kommentar
Gjest a694a...35d
Kris85 skrev (10 timer siden):

Tipper trådstarter er tidlig i tenårene. Så da føles det veldig sterkt emosjonelt på tross av kort varighet. Selv om det for "voksne" virker rart å reagerte så sterkt på en "kort flørt". Er man 16-17 år kan dette være tungt nok som det er.... (aner ikke hvor gammel TS er).

Er dessverre litt gamlere, nærmer seg snart 25.

 

RRhoads skrev (9 timer siden):

Nei, tenkte faktisk ikke slik. Tenkte mer på at følelsene i starten av et forhold med "stormforelskelsen" kan føles ganske sterke. 

Er det og det slår hardt, men jo mer jeg lærer om denne jenta jo mer sier hjernen "å faen" at jeg "kom unna en kule".. Men vet ikke helt.

Snakket endel med henne på snap frem og tilbake, ikke kjærester lenger men vi er noe imellom?

Vetta søren hva det skal bety, skal ned og hente noen ting fra meg noe i sommeren.

Om det viser seg at hun er faktisk helt ustabilt bare ender jeg kontakten der selv om hun sliter innvendig og utenpå.. Det bare går ikke.

Jo mer jeg lærer jo mer finner jeg ut at dette er virkelig ustabilt og kommer ikke til og fungere :(

Kanskje like greit, blir vel egentlig bare å si det rett ut at det ikke går og vi blir bare venner eller jeg blokker 😐

Er ikke en som pleier og blokke folk jeg har vært tidligere sammen med.. ettersom tidligere forhold var et par år siden tror jeg følelsene virkelig bare har blitt for sterke i starten og det gikk litt skeis 😕

 

Har allerede vært nede i kjelleren en tidligere gang som varte et fuckings år, går ikke ned igjen frivillig.

Anonymous poster hash: a694a...35d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...