Gå til innhold

Fiskepudding i pølsefasong?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, det er jo som regel det jeg tenker meg til. Det var en fyr som jobba på et slakteri en gang som sa til meg at "Hadde du sett hva som gikk i pølsedeigen, hadde du egentlig ikke hatt lyst til å spise pølsene etterpå". :)

Tror jeg er immun mot sånt, smaker deg digg så spiser jeg det (gjelder seff kun vanlig mat :) ). Vet ikke om det er bra eller dårlig...

Lenke til kommentar
Jeg synes fisk smaker godt. Fiskepudding, fiskeboller og fiskepinner er bare fryd og gammen. Men det er sjeldent jeg eter det. Fiskepinner er det år og dag siden jeg spiste. Og enda lengre er det siden jeg spiste fiskepudding og fiskeboller. Men fiskegrateng, laks, ørret, sei o.l. går det mye av fremdeles.

 

Har alltid vært kjempeglad i fisk. :)

Helt enig. Fiskepinner eller fiskeboller er digg.Fiskegrateng er også godt, spess med klippfisk i :thumbup: Fersk lettsalta torsk er noe av det beste :thumbs:

Lenke til kommentar

Ojjojj, jeg kom jo på at jeg kjøpte røkt ørret igår. Så nå har jeg lagd meg ristet brød med masse dansk fedtegrever (det på myke på innsida av ribbesvoren), dansk sky, egen hjemmelaget remulade og tjukt med skivet ørret oppå.

 

Naminam :thumbs:

Lenke til kommentar
Ojjojj, jeg kom jo på at jeg kjøpte røkt ørret igår. Så nå har jeg lagd meg ristet brød med masse dansk fedtegrever (det på myke på innsida av ribbesvoren), dansk sky, egen hjemmelaget remulade og tjukt med skivet ørret oppå.

 

Naminam :thumbs:

:devil: ÅÅÅÅÅHHH

 

 

Jeg spiste nettopp tørre loffskiver med ost på :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...