Gå til innhold

Fiskepudding i pølsefasong?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.voldafiskemat.no/FISKEPUDDING%20I%20FORM.JPG

 

http://www.voldafiskemat.no/FISKEPUDDING.JPG

 

vet ikke hvilken av disse som regnes som riktig fiskepudding, men vil anta at #1 vil komme godt ut hvis vi hadde atartet en spørreundersøkelse

Jeg har ikke set noen av de variantenne før jeg. Vi har hat en sån rund sak med høll i miten (nesten smultring for). Den ene sia er flat og den anre er lit tynnere og homplette. Gidder ikk leite etter bilde.

Fin%20fiskefarse.gif

 

noe sånnt?

Lenke til kommentar
Jonki, er det bare meg eller er du veldig negativ og fordømmende til alt Halfie gjør? (Du presterte jo å komme med "herregud for en j*vla kommunistisk tråd" når han posta en gif med en dude som prøvde å åpne en dør.. Jaja)

.. har vel merket det jeg også, så da er vi to :ermm:

 

 

By the way, jeg skal ha pølseformet fiskepudding til middag i dag! :woot:

Lenke til kommentar

dere er inne på noe, men jeg synes at HalTan er en artig kar, jeg har vært enig med han mange ganger. Ja, jeg er fordomsfull (jevla kommunistjævler osv) :p

det er sånn jeg bare er, og JoachimR ; jeg sier ikke altfor mye fornuftige ting.

men som sagt, jeg har absolutt ikke noe mot HalTan. :blush:

 

edit : HalTan : hvis du føler deg truffet av en eller annen grunn, så beklager jeg

(dette er ikke sarkastisk)

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Jonki, er det bare meg eller er du veldig negativ og fordømmende til alt Halfie gjør? (Du presterte jo å komme med "herregud for en j*vla kommunistisk tråd"  når han posta en gif med en dude som prøvde å åpne en dør.. Jaja)

jeg sa ikke kommunist tråd, jeg gikk heller ikke ut mot HalTan heller

 

men seriøst, lets get back to topic ffs! :yes:

Endret av Jonki
Lenke til kommentar

gamlelæreren min jobbet på freia, og hun sa at hun ikke hadde lyst å spise Kvikk Lunch (?) etter at hun hadde sett hvordan de ble laget...

 

let's go toback to topic:

fiskepudding går vel an å ete, samme med fiske boller og fiskekaker. Men FISKEPINNER derimot er umulig å få ned...

Lenke til kommentar

Jeg synes fisk smaker godt. Fiskepudding, fiskeboller og fiskepinner er bare fryd og gammen. Men det er sjeldent jeg eter det. Fiskepinner er det år og dag siden jeg spiste. Og enda lengre er det siden jeg spiste fiskepudding og fiskeboller. Men fiskegrateng, laks, ørret, sei o.l. går det mye av fremdeles.

 

Har alltid vært kjempeglad i fisk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...