Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Etterspill (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Du kalte det også en heksejakt, som for meg indikerte at du mener dette ikke er en sak som det er viktig at undersøkes i retten.

Om han blir frikjent eller dømt er vanskelig å si, men aktoratet har garantert flere kort på hånda fremover enn det som står i tiltalen. Her er ekspertene uenige, noen mener han garantert vil bli dømt, andre garantert ikke - mens de fleste ikke er skråsikre på noe.

Det bare virker som om at den demokratiske statsadvokaten har tenkt eller blitt instruert til å ta ut tiltale slik at de får vekk Trump, koste hva det koste vil. Nå håper jeg verken Biden eller Trump blir gjenvalgt, men hvis dette er det eneste de har sånn halvveis bevis for at Trump har gjort galt, så synes jeg faktisk ikke det er så ille som jeg hadde trodd. For all del dokumentforfalskning er ikke bare bare, men jeg personlig hadde forventet at de hadde funnet mer.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Poor Old Gil said:

Finnes ingen beviser for at det står det i dagboken.

https://www.snopes.com/fact-check/ashley-biden-diary-afraid/

Bra forsøk på å debunke feil påstand der....

Demokratene har gode "faktasjekksider", det skal de ha...

Florida woman who found Ashley Biden's diary is under investigation for selling it | Daily Mail Online

Quote
  • 'I remember having sex with friends @ a young age; showers w/ my dad (probably not appropriate),' she wrote in a January 2019 entry 

SHOWERS WITH MY DAD (probably not appropriate) står der. Men det er klart, om man "debunker" noe helt annet så er det en lett jobb.

FbCG5RMXgAATfot.jpg

 

Du skal ikke linke til en av alle artiklene med desinformasjon om at Hunter Bidens laptop var fake og "russisk desinformasjon" også da?

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Poor Old Gil said:

Og dette (fra Twitter?) er garantert autentisk?

Lol.

Den politiske biasen på dette forumet er helt sinnsyk. Du hamstrer inn likes på meningsløse innlegg!

Two plead guilty to trafficking Ashley Biden's diary, property - POLITICO

Det kommer fra Ashley Bidens dagbok, som har vært offentlig kjent lenge.

Quote

Two Florida residents pleaded guilty on Thursday to conspiring to traffic in stolen goods for selling a diary and other personal effects of President Joe Biden’s daughter Ashley Biden, the Justice Department said.

Hva er neste goalpost? Eller blir det nå at den kan være falsk, selv om folk er arrestert for å ha hatt befatning med dagboken hennes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (1 time siden):

Det bare virker som om at den demokratiske statsadvokaten har tenkt eller blitt instruert til å ta ut tiltale slik at de får vekk Trump, koste hva det koste vil. Nå håper jeg verken Biden eller Trump blir gjenvalgt, men hvis dette er det eneste de har sånn halvveis bevis for at Trump har gjort galt, så synes jeg faktisk ikke det er så ille som jeg hadde trodd. For all del dokumentforfalskning er ikke bare bare, men jeg personlig hadde forventet at de hadde funnet mer.  

Instruert...? Det blir nok litt vel konspiratorisk for min del å gå den veien.

Statsadvokaten mener jo den tiltalte er skyldig, og ønsker da naturligvis at tiltalte dømmes mens det fremdeles er mulig - da tiltalte kan bli presidentkandidat og president igjen.

Det er dog andre saker Trump er under etterforskning for som er enda verre enn denne.

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Instruert...? Det blir nok litt vel konspiratorisk for min del å gå den veien.

Det er dog andre saker Trump er under etterforskning for som er verre enn denne.

Jeg sier ikke at han har blitt instruert, men jeg sier det er en mulighet. Ja, jeg vet han blir etterforsket for mer, og finner de bevis slik at de kan ta ut tiltale, så er jo det flott, hvis ikke så gjør det heller ingenting.  Trump blir nok aldri president igjen uansett. 

Lenke til kommentar
delfin skrev (9 minutter siden):

Lol.

Den politiske biasen på dette forumet er helt sinnsyk. Du hamstrer inn likes på meningsløse innlegg!

Ikke alle her som rått sluker alt fra konspisider tilhørende koko-høyre.

delfin skrev (9 minutter siden):

Two plead guilty to trafficking Ashley Biden's diary, property - POLITICO

Det kommer fra Ashley Bidens dagbok, som har vært offentlig kjent lenge.

Det har du fortsatt ikke klart å bevise at denne siden kommer fra dagboken til AB.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
32 minutes ago, Poor Old Gil said:

Ikke alle her som rått sluker alt fra konspisider tilhørende koko-høyre.

Det har du fortsatt ikke klart å bevise at denne siden kommer fra dagboken til AB.

Politico er en "konspiside fra koko-høyre"?

Pair pleads guilty to stealing Ashley Biden's diary, selling it to Project Veritas - ABC News (go.com)

Dagboken ble offentliggjort tidlig og det er hele grunnen til at dette er en sak nå og at folk er arrestert.

https://archive.org/details/ashley-biden-diary_202206

Her er dagboken som de er arrestert for å offentliggjøre.

At Biden har dusjet med datteren (på en usømmelig måte i følge henne) sin er for så vidt ikke relevant for saken heller, og jeg orker ikke å diskutere mer "kjerringa mot strømmen" og klippe klippe.

Vi kan jo legge alt dødt da, siden vi ikke kan bevise noe og vi ikke kan vite om Ashley Biden egentlig eksisterer. Dette blir for dumt.

Det eneste interessante med det du har skrevet er å se hvor mange som kaster seg på cope-forsøk med falske faktasjekker og synes det er fantastisk og opplysende å kalle MSM for "koko-høyre" når det passer.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, delfin said:

Politico er en "konspiside fra koko-høyre"?

Pair pleads guilty to stealing Ashley Biden's diary, selling it to Project Veritas - ABC News (go.com)

Dagboken ble offentliggjort tidlig og det er hele grunnen til at dette er en sak nå og at folk er arrestert.

https://archive.org/details/ashley-biden-diary_202206

Her er dagboken som de er arrestert for å offentliggjøre.

At Biden har dusjet med datteren (på en usømmelig måte i følge henne) sin er for så vidt ikke relevant for saken heller, og jeg orker ikke å diskutere mer "kjerringa mot strømmen" og klippe klippe.

Vi kan jo legge alt dødt da, siden vi ikke kan bevise noe og vi ikke kan vite om Ashley Biden egentlig eksisterer. Dette blir for dumt.

Det eneste interessante med det du har skrevet er å se hvor mange som kaster seg på cope-forsøk med falske faktasjekker og synes det er fantastisk og opplysende å kalle MSM for "koko-høyre" når det passer.

Men hva har nå dette med saken vi diskuterer å gjøre? Nettop, ingenting.

Endret av The Very End
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (48 minutter siden):

Jeg sier ikke at han har blitt instruert, men jeg sier det er en mulighet. Ja, jeg vet han blir etterforsket for mer, og finner de bevis slik at de kan ta ut tiltale, så er jo det flott, hvis ikke så gjør det heller ingenting.  Trump blir nok aldri president igjen uansett. 

Kanskje Trump taper denne gangen, men jeg er sikkert han prøver å bli gjenvalgt hvert 4 år så lenge han lever og skaper et media sirkus hver gang.  Det er også umulig å vite politiske landskapet godt nok til å si at han aldri blir president igjen.

Det har vist seg at mange av de Trump støtterne som mente DeSantis var en bedre kandidat tidligere støtter Trump igjen pga tiltalen.  Hvorfor?   Fordi et angrep mot Trump er et angrep mot dem(mener de).   

On Friday, a day after news of the indictment broke, all nine members of her latest focus group said they were going to vote for Trump over DeSantis in the Republican primary - the first time the ex-president has had universal backing in a focus group, Longwell said.

https://www.reuters.com/world/us/trump-indictment-pulls-desantis-leaning-republicans-back-maga-fold-2023-04-03/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, The Very End said:

Men hva for pokker har nå dette med Trump?! 

Det har ikke direkte noe med Trump å gjøre, men presidensen som blir satt av denne saken betyr at om det viser seg at Biden har betalt advokater for å prøve å stoppe denne dagboken fra å publiseres, eller om han har brukt ressurser på å få stoppet lekkasjene fra Hunter Biden (som de klarte å stoppe ved hjelp av løgner) så har han gjort seg skyldig i det samme. Det skal du ikke se bort fra, for historiene om laptopen stoppet ikke seg selv. Det er ganske mange skyldige i å skjule negative ting om Biden...

Skal journalister etc. straffes for det? CIA som løy og sa at den var falsk? Twitter og Facebook som sensurerte den, på oppdrag fra FBI?

Demokratene setter en ny standard for skittent spill her. Dette er noe man forventer å se i en bananrepublikk i den tredje verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, jjkoggan said:

Kanskje Trump taper denne gangen, men jeg er sikkert han prøver å bli gjenvalgt hvert 4 år så lenge han lever og skaper et media sirkus hver gang.  Det er også umulig å vite politiske landskapet godt nok til å si at han aldri blir president igjen.

Det har vist seg at mange av de Trump støtterne som mente DeSantis var en bedre kandidat tidligere støtter Trump igjen pga tiltalen.  Hvorfor?   Fordi et angrep mot Trump er et angrep mot dem(mener de).   

On Friday, a day after news of the indictment broke, all nine members of her latest focus group said they were going to vote for Trump over DeSantis in the Republican primary - the first time the ex-president has had universal backing in a focus group, Longwell said.

https://www.reuters.com/world/us/trump-indictment-pulls-desantis-leaning-republicans-back-maga-fold-2023-04-03/

Samme strategi som i 2015 altså, Trump er den mest splittende og den de kan vinne mot, så de vil fremheve ham mest mulig for å prøve å få ham til å vinne primaries, selv om de ødelegger landet på veien.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
delfin skrev (13 minutter siden):

Politico er en "konspiside fra koko-høyre"?

Pair pleads guilty to stealing Ashley Biden's diary, selling it to Project Veritas - ABC News (go.com)

Dagboken ble offentliggjort tidlig og det er hele grunnen til at dette er en sak nå og at folk er arrestert.

https://archive.org/details/ashley-biden-diary_202206

Her er dagboken som de er arrestert for å offentliggjøre.

At Biden har dusjet med datteren (på en usømmelig måte i følge henne) sin er for så vidt ikke relevant for saken heller, og jeg orker ikke å diskutere mer "kjerringa mot strømmen" og klippe klippe.

Vi kan jo legge alt dødt da, siden vi ikke kan bevise noe og vi ikke kan vite om Ashley Biden egentlig eksisterer. Dette blir for dumt.

Det eneste interessante med det du har skrevet er å se hvor mange som kaster seg på cope-forsøk med falske faktasjekker og synes det er fantastisk og opplysende å kalle MSM for "koko-høyre" når det passer.

Hold your horses!

  • While there is circumstantial evidence and reporting that strongly suggests a diary allegedly belonging to Ashley Biden is authentic, no law enforcement or government agency has "confirmed" its authenticity, or its contents.
  • Claims that a court or special master have made statements that confirm the diary's authenticity are a misreading of legal documents.
  • https://www.snopes.com/news/2023/03/27/ashley-biden-diary-officially-confirmed/
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
delfin skrev (3 minutter siden):

Samme strategi som i 2015 altså, Trump er den mest splittende og den de kan vinne mot, så de vil fremheve ham mest mulig for å prøve å få ham til å vinne primaries, selv om de ødelegger landet på veien.

 

Dette støtter ikke din påstand,  det er det motsatte. WE DONT WANT TO MARGINALIZE THE MORE EXTREME CANDIDATES.

Mao -  ikke angrep Trump.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, jjkoggan said:

Hold your horses!

  • While there is circumstantial evidence and reporting that strongly suggests a diary allegedly belonging to Ashley Biden is authentic, no law enforcement or government agency has "confirmed" its authenticity, or its contents.
  • Claims that a court or special master have made statements that confirm the diary's authenticity are a misreading of legal documents.
  • https://www.snopes.com/news/2023/03/27/ashley-biden-diary-officially-confirmed/

Ah, snopes igjen!

La oss fokusere på det første...

Quote

While there is circumstantial evidence and reporting that strongly suggests a diary allegedly belonging to Ashley Biden is authentic, no law enforcement or government agency has "confirmed" its authenticity, or its contents.

Vi har altså "circumstantial evidence" som STERK TYDER PÅ at den er ekte, men vi mangler at noen offentlig går ut og sier "ja, den er ekte".

Det betyr ikke at den ikke er ekte... tvert imot, alt tyder på at den er ekte, ikke minst at folk er arrestert for å ha hatt befatning med den.

MEN jeg orker ikke å diskuterer dette lenger. Hva Biden har gjort med døtrene sine er ikke relevant, og man får tro det man vil. Sannheten kommer ut før eller senere, og jeg er 99% sikker på at dette går som med Hunter Biden sin laptop og at det ender opp med at det konkluderes med at den er ekte, selv om vi neppe får en skriftlig innrømmelse fra Joe Biden med det første.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, jjkoggan said:

Dette støtter ikke din påstand,  det er det motsatte. WE DONT WANT TO MARGINALIZE THE MORE EXTREME CANDIDATES.

Mao -  ikke angrep Trump.

Hæh?

Nå er jeg oppriktig forvirret her. Du ser jo nå at Trump øker oppslutning. Tror du ikke de ønsker fokus på Trump i stedet for DeSantis? Det de gjør nå er jo bare å få republikanere til å støtte Trump, selv Bolton støtter Trump nå (i denne saken) selv om han er en iherdig motstander.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Snikpellik said:

Her er ekspertene uenige, noen mener han garantert vil bli dømt, andre garantert ikke - mens de fleste ikke er skråsikre på noe.

Hvilke eksperter sier han vil bli dømt?

Alle de jeg har sett, inkl. ekspertene til CNN, ABC, NBC, m.fl, og inkl trofaste never-trumpere, bare rister på hodet av hele saken og skjønner ikke hvordan dette er noe aktor kan gå videre med. WaPo og andre blekker kaller saken politisk, ikke juridisk. Når selv Laurence Tribe ikke har sagt noe om saken (som mener enhver sak som har dukket opp de siste 4-5 årene er spikeren i kista for Trump) er det i seg selv en indikator på at dette er en dårlig sak.

I og med saken egentlig er foreldet har han oppjustert det til felonies basert på andre underliggende og ukjente felonies, som igjen medfører en del åpenbare problemer.

In order to convict, Bragg will need to prove Trump tried to conceal crimes that he has not been charged with — and that are not actually named in the indictment.

Les den setningen på nytt.

The problem is that the Justice Department declined to bring such charges. The reason was likely due to a tiny problem: There is no campaign finance violation in Trump paying women to hush up alleged affairs. Moreover, even if there were a violation, Bragg is not a federal prosecutor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (6 timer siden):

Påtalemyndigheten mener åpenbart at de har en svært god sak ettersom de har valgt å ta ut tiltale.

da burde de vel bare sette i gang å få Trump dømt (eller frikjent)

Så at Trump ikke er innkalt til retten igjen før 4. desember, det er jo skammelig at DA kan hale ut denne tvilsomme saken over så laang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...