Gå til innhold

Vi som har Bestillt Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC Fra Elkjøp, ordrestatus/oppdateringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Mottok en e-post fra Forbrukertilsynet i forrige uke der de hadde sendt en henvendelse til Elkjøp om min sak. Samme dag fikk jeg en telefon fra CCC Nordic A/S der jeg ble tilbyd å kjøpe kortene jeg opprinnelig hadde bestilt til den avtalte prisen.

Antakelig var dette et restparti så de kan sannsynligvis ikke levere tilsvarende kort til alle som bestilte, men om ikke annet så tolker jeg det som en innrømmelse av at de har ansvar for å levere i henhold til ordrebekreftelse.

Lenke til kommentar
cybirg skrev (2 timer siden):

Mottok en e-post fra Forbrukertilsynet i forrige uke der de hadde sendt en henvendelse til Elkjøp om min sak. Samme dag fikk jeg en telefon fra CCC Nordic A/S der jeg ble tilbyd å kjøpe kortene jeg opprinnelig hadde bestilt til den avtalte prisen.

Antakelig var dette et restparti så de kan sannsynligvis ikke levere tilsvarende kort til alle som bestilte, men om ikke annet så tolker jeg det som en innrømmelse av at de har ansvar for å levere i henhold til ordrebekreftelse.

Kjøpte du kort?

Lenke til kommentar
cybirg skrev (36 minutter siden):

Ja, selvsagt. Kjøpte to stk.

 

IMG_1732.thumb.jpg.abb0ac280f5dad4f58a33513c48c902c.jpg

Flott, da er det gjerne mulighet for å få til ett dekningskjøp for min del da, jeg er ikke interessert i kort siden jeg kjøpte flere 3080 tilsvarende 3080 kort til en dyrere peng, så jeg er interessert i få få dekket mellomlegget 🙂

Lenke til kommentar

Absolutt interessant utvikling. Jeg laget sak hos Forbrukertilsynet kun 2 dager etter melding om at de ikke kunne levere så antakelig vil andre saker behandles fortløpende.

Det gjenstår å se på om mitt tilfelle kun er noe de, eller en enkeltperson i systemet, gjorde for å fikse et problem kjapt, eller om det er et resultat av en intern vurdering som gjør at de vil binde seg til dekningskjøp for hundrevis eller tusenvis av tilfeller. Antakelig vil det være vanskeligere å nå gjennom når de først skjønner omfanget av saken.

Lenke til kommentar
cybirg skrev (12 minutter siden):

Absolutt interessant utvikling. Jeg laget sak hos Forbrukertilsynet kun 2 dager etter melding om at de ikke kunne levere så antakelig vil andre saker behandles fortløpende.

Det gjenstår å se på om mitt tilfelle kun er noe de, eller en enkeltperson i systemet, gjorde for å fikse et problem kjapt, eller om det er et resultat av en intern vurdering som gjør at de vil binde seg til dekningskjøp for hundrevis eller tusenvis av tilfeller. Antakelig vil det være vanskeligere å nå gjennom når de først skjønner omfanget av saken.

Tviler på at det er hundrevis eller tusenvis som har klaget de inn til forbrukerrådet.

Lenke til kommentar
10 hours ago, cybirg said:

Mottok en e-post fra Forbrukertilsynet i forrige uke der de hadde sendt en henvendelse til Elkjøp om min sak. Samme dag fikk jeg en telefon fra CCC Nordic A/S der jeg ble tilbyd å kjøpe kortene jeg opprinnelig hadde bestilt til den avtalte prisen.

Antakelig var dette et restparti så de kan sannsynligvis ikke levere tilsvarende kort til alle som bestilte, men om ikke annet så tolker jeg det som en innrømmelse av at de har ansvar for å levere i henhold til ordrebekreftelse.

LHR kort eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...