Gå til innhold

Vi som har Bestillt Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC Fra Elkjøp, ordrestatus/oppdateringer


Anbefalte innlegg

knopflerbruce skrev (6 timer siden):

Jeg hadde en meglingssak med multicom en tid tilbake. Det endte med ingen enighet. Og ergo ingen konsekvens, siden det ikke var nok penger i det til å engasjere advokat.

Klage inn  til Forbrukerklageutvalget neste hvis mekling ikke fører frem.

SmartSelect_20211006-063058_Drive.jpg

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
idleman_2 skrev (31 minutter siden):

Da fikk jeg mail fra forbruker tilsynet: "Hei,
Vårt kundesenter kommer til å kontakte denne kunden og tilby mulighet til å kjøpe produkt til
samme pris, som ønsket av kunde."

Er nok det billigste for de nå det, siden prisene har gått ned, du vil nok også få tilbud om ett LHR kort.

Jeg skrev at jeg kun var interessert i å få mellomlegg, da jeg rett etterpå kjøpte flere tilsvarende 3080 kort en del dyrere.

Lenke til kommentar
32 minutes ago, Dragonlove said:

Er nok det billigste for de nå det, siden prisene har gått ned, du vil nok også få tilbud om ett LHR kort.

Jeg skrev at jeg kun var interessert i å få mellomlegg, da jeg rett etterpå kjøpte flere tilsvarende 3080 kort en del dyrere.

Tror det er snakk om non LHR kort

Kortene ligger da på 18000 på elkjøp... hvor er det lavere priser på 3080 kort ?

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (1 time siden):

Da fikk jeg mail fra forbruker tilsynet: "Hei,
Vårt kundesenter kommer til å kontakte denne kunden og tilby mulighet til å kjøpe produkt til
samme pris, som ønsket av kunde."

Har fremdeles ikke fått noen info. Du fikk info 10 dager fra i går?

Lenke til kommentar

Som jeg har forstått det  de som har fått tilbud om å kjøpe 3080 kort etter at forbrukertilsynet har sendt mail til elkjøp så virker det som at elkjøp har satt av et parti med gigabyte 3080 non lhr kort til de som har klaget til forbruker tilsynet.

 

Får nok snart mail fra elkjøp

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (1 time siden):

Tror det er snakk om non LHR kort

Kortene ligger da på 18000 på elkjøp... hvor er det lavere priser på 3080 kort ?

Komplett solgte nylig ASUS GeForce RTX 3080 ROG Strix OC White til 14K, riktignok LHR versjonen, men det spiller ikke noen rolle om ett par mnd likevel, dessuten så jobbes det med å få til 100% mining på LHR kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...