GÃ¥ til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

🔴 Bekrefte alderen sinn på YT.


Anbefalte innlegg

Har noen andre opplevd dette på YouTube i det siste, at enkelte vidoer har krav på alderen din? Den delen er jo grei nok i seg selv. Men... 

Screenshot_2021-03-18-02-51-15.thumb.png.4adf1ccfa114ff16a08ba15ba9ba8214.pngIMG_20210318_025325.thumb.png.c9309b4c5e000a82781cb5f98e49bdc4.png

 

Jeg valgte den nederste, Bruk din ID så fikk jeg opp dette.

Screenshot_2021-03-18-02-51-46.thumb.png.2fb125383aaba6d9298a13c1ce82908e.png

Her fra måtte jeg trykke litt ekstre for å komme meg til neste bilde.

 

...jeg syns dette er litt drøyt, med at man må vise legs for å bekrefte alderen sin. Da kommer jeg til spørsmålet mitt, hvor trykt er egentlig dette? 😓😓😓

Screenshot_2021-03-18-02-52-25.thumb.png.1be0dd94de055b43b170d4eb77d1071f.png

 

Er det noen andre som har opplevd det samme og mener det samme som meg, eller er skeptisk for denne type bekreftelser?  😕😕

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alexander4840 skrev (9 timer siden):

Jeg får den ofte når jeg ikke er logget in på min google/YT bruker.
Aldri fått den når jeg er logget inn.
Masse på YT som ikke egner seg for barn.

Jojo, det er jo forståelig, at det er mye som ikke er egnet for barn. Den første delen av det jeg viste her er jo greit i seg selv at man må bekrefte alderen sin. 😊 Men jeg likte ikke helt det med at jeg må vise leg greia også. Det gjør meg bare mer skeptisk. 😓😓

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vært det så lenge jeg kan huske, at man må verifisere alderen sin for å se noen videoer som har blitt merket som "voksen videoer". Men at man må bruke leg eller bankkort info er nytt for meg, back in the day registrerte man seg bare en bruker og satte fødselsdatoen sånn at alderen på brukeren ble satt til over 18 år. 

Det er google, og de vil nok ikke ta noen sjanser med din sensitive info. Det ville jeg ansett som trygt. Det er ikke noe mer fare ved å gi de den infoen enn å gi kort informasjonen din til en nettbutikk. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 mÃ¥neder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...