Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere mannfolk om damer som ikke shaver?


Gjest 0e081...7f3

Anbefalte innlegg

Red Frostraven skrev (5 timer siden):

Det er to typer mennesker:

Mennesker som liker deg for den du er -- og mennesker som ikke gjør det.

Det er totalt opp til kvinnene å velge hvem de vil date.

Samt at det er opp til menn å velge hvem de vil date. Selv synes jeg ikke det ser noe attraktivt om en dame har digre busker under armene eller rundt dåsa. Men med det sagt, det finnes noen for alle, men det finnes ikke en enkelt ting som alle liker.

Jeg tror nok kvinner er vel så ille når det kommer til å dømme menn eller andre kvinner basert på utseende. Og man kan fint være helt hygienisk og ren, men fortsatt se ustelt og uattraktiv ut. Begge kjønn liker (som regel) de som ser noenlunde stelt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et faktum at med hår under armene og i skrittet er det veldig vanskelig å holde det like luktfritt som når håret ikke er der.
Så akkurat der går det ikke på om det er fint eller stygt, men mest på hygienen!
Selv jeg som er mann fjerner alt hår under armene for at deodoranten skal få en sjans til å komme helt inn på huden. Og i skrittet tar jeg så mye jeg klarer med skjeggtrimmeren (men må holde noen millimeters klaring til den ruglete huden på pungen, for der har knivene en lei tendens til å hugge til...🤣

På en dame er det også visuelt lite lekkert med hår under armene, og enda verre fra "rævva" og fremover. En kledelig stripe eller dusk over sprekken er helt greit, men å måtte brette vekk en underskog der nede er ikke noe særlig, og lukter som regel litt selv om hun nettopp har dusjet. Hår på lemmer gjør meg ingenting,  og naturlige øyebryn er bare enda finere enn såkalt velstelte 🥰
Du spurte, og jeg ga min mening 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Lakrisen skrev (På 30.1.2021 den 18.47):

Har vel til dags dato aldri barbert meg fordi JEG vil det, men fordi samfunnet og menn forventer det av meg. Helst vil jeg bare la håret under armene være på sommeren (sliter med voldsom kløe i etterkant av barbering også, og nei ingen verdens produkter hjelper mot det), men for å unngå kvalme blikk fra både menn og kvinner så tar jeg høvelen fatt. 

Drømmen hadde vært å møtt en fyr som ikke misliker kroppens naturlige form, altså ikke ha noe imot verken hår under armene, mellom beina eller på leggene, men har skjønt at det bare er en drøm. Disse mennene finnes, men de er så sjeldne at man kan rett og slett ikke regne med at man møter de. 

Har for øvrig møtt kun èn mann som ikke har noen preferanse på området. Mistenker at han ikke var helt ærlig, men så hadde ikke denne mannen noe krav eller preferanser til noe som helst her i verden... Enkel sjel med andre ord. Og kjedelig. 

Finnes. Jeg drømmer om ei naturlig 😉 

Naturlig underliv, legge og armhule. Sexy

Drømmedama mi går hånd i hånd med meg på stranda med hår på legger, under armene og helst utenfor bikini kanten og 😉 ♥ 

Endret av Kristiansvg
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...
ozone skrev (På 1.2.2021 den 11.47):

Det er et faktum at med hår under armene og i skrittet er det veldig vanskelig å holde det like luktfritt som når håret ikke er der.
Så akkurat der går det ikke på om det er fint eller stygt, men mest på hygienen!
Selv jeg som er mann fjerner alt hår under armene for at deodoranten skal få en sjans til å komme helt inn på huden. Og i skrittet tar jeg så mye jeg klarer med skjeggtrimmeren (men må holde noen millimeters klaring til den ruglete huden på pungen, for der har knivene en lei tendens til å hugge til...🤣

På en dame er det også visuelt lite lekkert med hår under armene, og enda verre fra "rævva" og fremover. En kledelig stripe eller dusk over sprekken er helt greit, men å måtte brette vekk en underskog der nede er ikke noe særlig, og lukter som regel litt selv om hun nettopp har dusjet. Hår på lemmer gjør meg ingenting,  og naturlige øyebryn er bare enda finere enn såkalt velstelte 🥰
Du spurte, og jeg ga min mening 😊

Nja kan nå diskuterast det då 😂 prøv å gå fra busk til nyvokset fra over skafte å bak til ræva ska du fort finna ut kor svett å klam du blir 😅 

Lenke til kommentar
Lakrisen skrev (På 30.1.2021 den 6:47 PM):

Har vel til dags dato aldri barbert meg fordi JEG vil det, men fordi samfunnet og menn forventer det av meg.

 

Lakrisen skrev (På 30.1.2021 den 6:47 PM):

Har for øvrig møtt kun èn mann som ikke har noen preferanse på området.

 

Lakrisen skrev (På 30.1.2021 den 6:47 PM):

Enkel sjel med andre ord. Og kjedelig. 

Som (kjedeleg) mann blir eg av og til litt oppgitt av å lese om kvinner og kropp.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Gjest 7d902...482

Ikke meg du spør men jeg lar alt gro, bryr meg ikke. Jeg er forøvrig singel og har ikke sex, jeg hadde nok fjerna en god del om jeg skulle ha det da jeg er redd stygge kommentarer. Føler meg som meg selv med kroppshår.. fjernet alt nedentil èn gang, følte meg naken og rar. ser ingen grunn til å fjerne det når jeg er alene, det er ikke fjerning av kroppshår som får meg til å føle meg "ren og pen". Det er det en god dusj som gjør, samt fotbad, hårkur og ansiktsmaske:) 

Anonymous poster hash: 7d902...482

Lenke til kommentar

Som mennesker er vi jo født med hår både her og der 😂😂😂.

Noe kan sikkert være til sjenanse for noen.

Jeg kan forstå at man feks velger å "ta bort" hår siden det gir en annen sanseopplevelse. 

Hvis det er slik at man velger å ta bort hår pga feks man føler at partneren "krever" det, synes jeg ikke noe om.

Jeg håper at hver og en velger ut ifra det som de trives best med, og at partneren aksepterer det. 

Så vet jeg jo at det ofte ikke er tilfellet så kan man jo veie for og imot.

1. Skal jeg gjøre det som er mest komfortabelt for meg? 

2. Skal jeg fokusere på å glede partneren min? 

Personlig så velger jeg stort sett nr 1. 

Er ikke "låst" på den 😂.

Kan også gå for nr 2. 

Drømmen er jo at nr 1 og 2 samsvarer 🙌

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Velstelthet kommer i mange former, og akkurat som at et manneansikt ikke trenger være glattbarbert for å være velstelt, kan fint kvinners armhuler, legger, underliv osv ha hår uten at det går på bekostning av det å ta normalt vare på seg selv.

Ser ikke problemet, og jeg syns kvinner bør gjøre det som får dem til å føle seg vel. Så kan gutta med sterke meninger bare ha de meningene sine. Det er plass til flere på tiktoken til Simen Velle hvis man skal klage over sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 5cf36...277

Synes absolutt det er penest når man er ubarbert, men ørlite frisert om man har veldig mye hårvekst. De som ikke er mest hårete kan bare la det gro.
 

Unntaket mitt er av en eller annen grunn legger - synes ikke det er pent med mannebein på damer, rett og slett. Har du mørkt, tykt hår så barber det gjerne fra leggene for min del. 

Anonymous poster hash: 5cf36...277

Lenke til kommentar
ozone skrev (På 1.2.2021 den 11:47 AM):

Det er et faktum at med hår under armene og i skrittet er det veldig vanskelig å holde det like luktfritt som når håret ikke er der.
Så akkurat der går det ikke på om det er fint eller stygt, men mest på hygienen!
Selv jeg som er mann fjerner alt hår under armene for at deodoranten skal få en sjans til å komme helt inn på huden. Og i skrittet tar jeg så mye jeg klarer med skjeggtrimmeren (men må holde noen millimeters klaring til den ruglete huden på pungen, for der har knivene en lei tendens til å hugge til...🤣

På en dame er det også visuelt lite lekkert med hår under armene, og enda verre fra "rævva" og fremover. En kledelig stripe eller dusk over sprekken er helt greit, men å måtte brette vekk en underskog der nede er ikke noe særlig, og lukter som regel litt selv om hun nettopp har dusjet. Hår på lemmer gjør meg ingenting,  og naturlige øyebryn er bare enda finere enn såkalt velstelte 🥰
Du spurte, og jeg ga min mening 😊

Hvordan definerer du hygiene ?
Er det din subjektive opplevelse og egoistiske krav om at alt skal lukte deodorant, eller er det en frisk kropp med sine naturlige forsvarsmekanismer mot infeksjoner og allergi ? Lav ph og hår  er viktige for eierens helse.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (På 31.1.2021 den 2:25 PM):

Hår under armene på kvinnfolk er ufyselig og skikkelig turn-off.

Joda dere kan si at det er naturlig så mye dere vil. Det er naturlig å ikke tørke seg i rævva og ikke bruke deodorant også. Tror ikke det ville falt godt i smak hos kvinnfolka om vi mannfolk slutta med det.

Menn har da også hår på kroppen og skjegg. Er det ekkelt også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Foretrekker faktisk litt hår og synes den lange trenden (og tilsynelatende kravet) om at alt skal være glattbarbert er litt underlig og infantil. Trenger i grunnen ikke være så velstelt heller, synes kroppen er fin fra naturens side.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Aiven skrev (46 minutter siden):

Foretrekker faktisk litt hår og synes den lange trenden (og tilsynelatende kravet) om at alt skal være glattbarbert er litt underlig og infantil. Trenger i grunnen ikke være så velstelt heller, synes kroppen er fin fra naturens side.

Helt enig 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 7d902...482
Aiven skrev (50 minutter siden):

Foretrekker faktisk litt hår og synes den lange trenden (og tilsynelatende kravet) om at alt skal være glattbarbert er litt underlig og infantil. Trenger i grunnen ikke være så velstelt heller, synes kroppen er fin fra naturens side.

 

Entern skrev (3 minutter siden):

Helt enig 👍

❤️🏅

Anonymous poster hash: 7d902...482

Lenke til kommentar
Gjest 7d902...482
sedsberg skrev (1 time siden):

Har ikke sjans på damer så de må gjerne se ut som Muppet Show for alt jeg bryr meg. :D

Du har litt mer sjans med en slik holdning da. Det er et eller annet med menn som ikke bryr seg så mye. Syns man fremstår ganske prippen når man uttrykker sterkt avsky for kroppshår, og jeg blir varm i kroppen når jeg hører/leser en mann si at han ikke bryr seg, hår er hår, viktigste er at hun er komfortabel osv. Da vet du at han bryr seg om nytelse og velvære for begge, og at han ikke bare pleases av at du skal være glattbarbert. 

Selvsagt skal man få ha de preferansene og meningene man har, det krangler jeg ikke på, jeg bare uttrykker min mening også. Syns det er både prippent og turn-off. Vi er alle forskjellige og like barn leker best uansett så. :) 

Tåkefyrste skrev (På 31.1.2021 den 2:25 PM):

Hår under armene på kvinnfolk er ufyselig og skikkelig turn-off.

Joda dere kan si at det er naturlig så mye dere vil. Det er naturlig å ikke tørke seg i rævva og ikke bruke deodorant også. Tror ikke det ville falt godt i smak hos kvinnfolka om vi mannfolk slutta med det.

Som dette for eksempel, sammenligner hår under armene med det å ikke tørke seg bak. 😛 Det er merkelig. Kunne ikke falt meg inn å for eksempel si at hår på ryggen til menn er ufyselig (jeg bryr meg ikke) og skikkelig turn-off, og at det er ikke naturlig for meg å bruke tampong eller bind, så det ville ikke falt i god smak for mennene om jeg bare lot det blø fritt.

Dette argumentet med hygiene er også helt blåst. Håret er der av hygieniske årsaker. At det lukter mer, har da ingenting med hygiene å gjøre. Det er ikke slik at om du bruker en håndsåpe som lukter godt så er det mer hygienisk enn en håndsåpe som ikke har parfyme. Hygiene handler om å være ren, tro det eller ei men vi som har kjønnshår og hår under armene er faktisk rene også. Igjen kjempe prippent. 

Med hår nedentil lukter det også litt mer under sex... Noe jeg personlig syns er fantastisk deilig og de få mennene jeg har vært med har også likt det, lukter kåtskap og nytelse, bedre friksjon, nei jeg ser bare det positive;) 

Anonymous poster hash: 7d902...482

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...