Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

18 minutes ago, KjellV said:

Noe herk dette med hovedkort med 2 stk x8 PCIe-spor, blir stort sett skuffet hver gang da spor #2 som oftest kun gir x4. Har dere sett noen greie kort med to spor der begge gir PCIe 3.0 x8? Billigst mulig kombo MB+CPU :)

funker det ikke å mine med ryzen cpu?.. er et asus  x570 med 3 x x8 pcie lanes slots..

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
idleman_2 skrev (8 minutter siden):

funker det ikke å mine med ryzen cpu?.. er et asus  x570 med 3 x x8 pcie lanes slots..

Asus Rog Strix X570-F Gaming har 2 x8-spor ja. Begynner å bli drøyt med hk til 3k, men ser Komplett har både demo og tilbud på dette kortet. Så var det eventuelt bare en 5600X-prosessor i tillegg da, gudene vet når de kommer inn igjen.

Lenke til kommentar
1 minute ago, KjellV said:

Asus Rog Strix X570-F Gaming har 2 x8-spor ja. Begynner å bli drøyt med hk til 3k, men ser Komplett har både demo og tilbud på dette kortet. Så var det eventuelt bare en 5600X-prosessor i tillegg da, gudene vet når de kommer inn igjen.

https://www.asus.com/no/Commercial-Servers-Workstations/Pro-WS-X570-ACE/

denne har mulighet for 3 x gpu der alle har x8 pcie lanes

Lenke til kommentar

Hmm computersalg sendte corsair HX1000i sist fredag... 

Quote

Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet.

19. mars kl. 14.00

Uendret idag-... er ikke dette utrolig treigt ?

Lenke til kommentar

Hvis man miner kun for å selge og betaler ut hver måned eller uke burde det holde å dokumentere hva man får inn på konto fra coinbase. Det skal være unødvendig å trekke fra salgsavgifter, overføringsavgifter osv eller regne om differanse i verdi ved inn og salg bare med noen dager eller timers mellomrom. Fortjenesten er det som kommer inn på konto hver måned minus utgifter til utstyr og elektrisk kraft.

Annerledes blir det for de som miner for å holde hele eller deler av det. Det finnes ingen argumenter for ikke å gjøre det på enklest mulig måte så lenge man kun selger. Det gir ingen mening å gjøre 30 ganger så mye arbeid for ingen nytte.

Jeg skal ta meg en telefon til skattefuten og høre om de har noen innvendinger mot at jeg gjør det enklest mulig. Jeg kan selvsagt veldegge dokumentasjopn for Etherum inn og solgt med timestamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...