Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (2 minutter siden):

20 stk

For bare ett så tror jeg fort du betaler mer for å kjøpe det rett fra dem ifht en av oss som selger på finn.

Ja, det blir vel 2500,- ca bare ved frakt og moms tenker jeg, får nesten bare se, har jo ikke helt behovet ennda egentlig da jeg har en rig som jeg holder på å sette opp, mangler kun riserkortene som er på vei posten en eller annen plass :p

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Dragonlove said:

Ja, det blir vel 2500,- ca bare ved frakt og moms tenker jeg, får nesten bare se, har jo ikke helt behovet ennda egentlig da jeg har en rig som jeg holder på å sette opp, mangler kun riserkortene som er på vei posten en eller annen plass :p

Du får eventuelt fyre av en melding på finn når det gjelder, så kan det fort være mulig å bli enige om noen forum priser ;)

Tror jeg får risere i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
9 hours ago, Pc Lynet said:

Oppdatere HiveOS en gang i uken. Drivere oppdaterer jeg ikke.

Hvordan gjør du det? Flasher du bare SSDen på nytt da eller?

Lenke til kommentar

Er det forskjell på hvilke skjermkort man bør mine forskjellige ting med? Altså, 3060 er best til ETH, men at 6700XT er bedre til noe annet?

 

Forøvrig, hvordan fungerer overclock/underclocking i forhold til hverandre? Hva skjer når man øker/senker limits på?

Coreclock
Memory clock
Power limit
Core Voltage

Endret av Sarasin
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Dragonlove said:

Du kan mine Eth med begge, men skal du ha en rigg med 3060 er vel Conflux veien å gå.

Flott, takk! :)

Jeg har to 3060 (bare de to til mining), er det nok til å kalle det en rigg? :p Altså - det er Conflux som er tingen? Hvorfor egentlig?

 

Lenke til kommentar
Sarasin skrev (18 minutter siden):

Flott, takk! :)

Jeg har to 3060 (bare de to til mining), er det nok til å kalle det en rigg? :p Altså - det er Conflux som er tingen? Hvorfor egentlig?

Begge sitter rett i hovedkortet? Da miner du eth, ikke conflux. whattomine og fyller inn 49 i "ethash" og 44 i "octopus" - trykk calculate.
Du trenger driver "470.05_gameready_win10-dch_64bit_international" og begge kort må være tilkoblet monitor eller bruk av hdmi dummy plug.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...