Gå til innhold

WhatsApp prøver å berolige kunder etter hvert som millioner av brukere rømmer til konkurrentene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
StigVidar skrev (1 time siden):

Ja, og Facebook Messenger er definitivt størst i antall brukere av disse. Jeg kunne gjerne gått over til signal eller telegram, men ingen av de jeg kjenner er der.

Noe som igjen illustrerer problemet med å ikke ha et åpent system som fungerer på tvers av tilbydere, slik e-post har vært siden tidenes morgen. Du finner det samme fenomenet igjen i svært mange av de dominerende selskapene og produktene: lock in.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
StigVidar skrev (2 timer siden):

Ja, og Facebook Messenger er definitivt størst i antall brukere av disse. Jeg kunne gjerne gått over til signal eller telegram, men ingen av de jeg kjenner er der.

Start med en person. En kompis eller et familiemedlem. Når jeg startet med signal var det kun meg og samboeren. Etterhvert nå har jeg alle jeg prater med utenom jobb på signal.

Og det å slette fb messenger kontoen gjorde at folk MÅ via andre kanaler for å prate med meg, og folk gjør faktisk det. Ingen FOMO her.

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 1/16/2021 at 5:28 PM, Helm said:

Hentet fra https://www.digi.no/artikler/whatsapp-tvinger-brukerne-til-a-dele-data-med-facebook-bytt-til-signal-sier-musk/505299

 

ErHhgeFW8AAV0hg.jpg

"TechCrunch-redaktør Mike Butcher la ut denne sammenligningen av Facebook, Whatsapp, Signal og Telegram på Twitter. Listen over hvilke data appene samler, er mye lengre hos de to førstnevnte."

 

Hmm står ikke noe om contacts I Det bildet.

0DCF59E1-0F4F-4DD9-B486-F8D05BE46E46.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...