Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Cyberpunk 2077 er et svært ambisiøst spill – på godt og vondt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit å ikke være hypa på et spill, kommer sikkert til å kjøpe å spille det, er sikkert helt ok, og mer unikt og spesielt en ubisoft spill, selv om den jævla crunchen de utsetter sine ansatte for er ikke godtagbart. 

Er mer skuffa over at Medal of Honor above and byond ser ut til å ikke være det jeg hadde håpet på,så jeg fikk også i hype fella, bare på et annet spill. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får straks PS5 min og lurer på om jeg skal kjøpe dette eller Valhalla først.

Har aldri spilt The Witcher. Spiller jeg elsker er Assassin’s Creed, Batman Arkham, Red Dead, GTA, Far Cry, Tomb Raider, Uncharted, Spider-Man osv.

Vil jeg like det, eller vil det bli for mye og omstendelig for meg? Aldri spilt ting som Fallout eller Skyrim heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
LeGlennden skrev (1 time siden):

Rart dere kan bruke bilder fra spillet, ingen andre har fått lov til det?

Slik jeg forstår det er det kun video som ikke er lov å utgi riktig enda, altså video de som anmelder spillet har tatt.. CDPR har vist gitt en egen pakke til de som tester spillet slik at de kan bruke innhold som ikke spoiler.. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
bubba477 skrev (2 minutter siden):

Synd at det er så buggete :(

Ja.. Kjedelige greier. Men viser jo hvor mye arbeid det er å lage slike spill.. Når de sliter med bugs så sier det jo seg selv at de egentlig har hatt litt mye vann over hode, når de atpåtil har måtte utsette det flere ganger.. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (24 minutter siden):

Ja.. Kjedelige greier. Men viser jo hvor mye arbeid det er å lage slike spill.. Når de sliter med bugs så sier det jo seg selv at de egentlig har hatt litt mye vann over hode, når de atpåtil har måtte utsette det flere ganger.. 

Ja. Tar gjerne en utsettelse til fremfor bugs.

Lenke til kommentar
36 minutes ago, Sonickon said:

Blir vel en 6/10 kjenner jeg denne anmelderen rett. Nei, jeg kommer aldri til å glemme eller tilgi BOTW anmeldelsen, jeg gråter fortsatt stille inne i meg når jeg tenker på den. Så her hører jeg heller på Rune fjeld "Destiny" Olsen 6 på terningen og Jon Cato 9/10 Lorentzen.

Du kommer aldri til å tilgi BOTW-anmeldelsen? Greit nok det, du vet i alle fall sånn ca. hvor du har meg! Og det er vel verdt noe i seg selv? Hva tenker om mine andre anmeldelser da? Blir spennende å høre hva du synes om Cyberpunk! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sjekket ut gamespot sin omtale skrevet av Kallie Plagge. Der kritiseres spillet pga upolitisk korrekthet. 

Er slikt okå å inkludere i en omtale? Sin egen politiske ståsted. 

Jeg lurer genuint på dette, jeg er usikker selv

Lenke til kommentar
4 minutes ago, YourBestFriend said:

Sjekket ut gamespot sin omtale skrevet av Kallie Plagge. Der kritiseres spillet pga upolitisk korrekthet. 

Er slikt okå å inkludere i en omtale? Sin egen politiske ståsted. 

Jeg lurer genuint på dette, jeg er usikker selv

Det må da være helt opp til anmelder å bedømme? Selv tenker jeg det ikke er noe iboende feil i å vurdere et produkt delvis gjennom et kritisk politisk blikk. Hvis man føler at spillet sier eller gjør ting man ikke synes er greit - og spillet ikke gjør dette for å kommentere på handlingen, men nærmest oppfordrer til dette - er det vel naturlig å kommentere på (om det ga mening). Spillet er jo også laget ut fra et eller flere politiske ståsteder. Alt er liksom politikk uansett. Som sagt, det er jo en veldig subjektiv greie, og det samme er anmeldelser :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 hours ago, Mala said:

Ja nei, man er jo glad man likevel valgte å oppgradere PC'en i år da:

https://www.tomshardware.com/news/cyberpunk-2077-performance-preview

Spent på hvordan dette ser ut og kjører på dagens konsoller.

Også glad jeg oppgraderte. Men nå har jeg ikke fulgt særlig mye med på Cyberpunk så har aldri delt den optimismen at det er det mest fantastiske i eksistens. Grafisk så ser jo egentlig ikke spillet så fantastisk ut, og gameplay messig et det ting her og der som virker merkelig. Får se hvordan spillet blir i praksis hverfall. Spillet krever en god del, men er nok noen innstillinger som gir høyt fps-hit men ei får spillet til å se særlig annerledes ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...