Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Cyberpunk 2077 er et svært ambisiøst spill – på godt og vondt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RaptorStrike skrev (5 timer siden):

Jeg får straks PS5 min og lurer på om jeg skal kjøpe dette eller Valhalla først.

Har aldri spilt The Witcher. Spiller jeg elsker er Assassin’s Creed, Batman Arkham, Red Dead, GTA, Far Cry, Tomb Raider, Uncharted, Spider-Man osv.

Vil jeg like det, eller vil det bli for mye og omstendelig for meg? Aldri spilt ting som Fallout eller Skyrim heller.

The Witcher 3 er ein juvel som absolutt er verdt å prøve. Valhalla har eg ikkje prøvd, men er sikkert veldig lik AC Origins.

Endret av Pallehysa
Lenke til kommentar

LoL kommentarfeltet her skuffer aldri. Spillet hylles overalt forutenom bugs som vi alle vet etterhvert vil få en fiks, men likevel er det enkelte edgy boys her som skal presisere at spillet er vel ok eller ikke lever opp til hype før verken day 1 patch eller å ha prøvd det selv. We get it, du er "kul" fordi du går imot massen. Men kanskje vent til man har prøvd det? Vi vet at flere edgelords her vil kjøpe det uansett...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Min plan har vært å vente til PS5/SeriesX oppdateringen kommer. Og med antall bugs så virker det å være lurt.

Det som "skuffer" er at spillet virker å ikke gjøre noe nytt og mye er bare en illusjon. Forventningene til CDPR har nok vært for høyt. Noe som er en egen sin skyld men samtidig så har dem "solgt" en illusjon om et fantastisk spill...

Skal bli artig å prøve selv engang i 2021 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (5 timer siden):

The Witcher 3 er ein juvel som absolutt er verdt å prøve. 

Jeg ga opp etter ett par timer. Hadde gledet meg lenge til å ha nok tid til å spille, men har aldri tid til å sitte 5-6 timer hver dag, kanskje 5-6 timer pr uke, og da ble det altfor vanskelig å huske alle de forskjellige tastene og tingene som må huskes med kontrollen av spillet, så jeg droppet hele spillet. Håper ikke Cyberpunk er likt her.

Lenke til kommentar

Har lest rundt 20 anmeldelser og er veldig lettet. Blir nok et av 10-årets beste spill. Ser man vekk fra bugs og performance issues( Noe eg ikke tilgir, elendig at dette ikke er på plass, men satser på det vil gjøre det) og SJW dritt, så er det stort sett rent bord. 

Kjenner eg gleder meg som ein unge nå :) Blir nok fort Game of the year dette ( enten iår eller neste år. )

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (1 time siden):

Jeg ga opp etter ett par timer. Hadde gledet meg lenge til å ha nok tid til å spille, men har aldri tid til å sitte 5-6 timer hver dag, kanskje 5-6 timer pr uke, og da ble det altfor vanskelig å huske alle de forskjellige tastene og tingene som må huskes med kontrollen av spillet, så jeg droppet hele spillet. Håper ikke Cyberpunk er likt her.

Ja Witcher er nok ikkje for alle. Det er enormt stort, historiedrevet, og krever litt tid å komme inn i. Typisk RPG, som krever sin tid.

Endret av Pallehysa
Lenke til kommentar

Blir vel til at man følger kyndige youtube-hjelpere hva angår grafikkinnstillingene for å få mest FPS for the bucks her. Husker RDR2 hadde en hel haug innstillinger som stort sett bare spiste ressurser og ikke gav noen merkbar innvirkning på grafikken. Håper og tror at mitt 2070 super + Ryzen 3600 skal kjøre dette noenlunde greit i 1440p

Lenke til kommentar
1 hour ago, AndersT2 said:

Jeg ga opp etter ett par timer. Hadde gledet meg lenge til å ha nok tid til å spille, men har aldri tid til å sitte 5-6 timer hver dag, kanskje 5-6 timer pr uke, og da ble det altfor vanskelig å huske alle de forskjellige tastene og tingene som må huskes med kontrollen av spillet, så jeg droppet hele spillet. Håper ikke Cyberpunk er likt her.

Da er vel rpg generelt egentlig utelukket vil jeg tro. Spill som Counter Strike er nok gunstig med rask ladetid og kjappe spill. 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, YourBestFriend said:

Da er vel rpg generelt egentlig utelukket vil jeg tro. Spill som Counter Strike er nok gunstig med rask ladetid og kjappe spill. 

Nei, holder set unna open world spill er saken. Witcher 2 er også et rollespill om du ikke er klar over det  og tar deg ca. 25 timer å runde  mot open world spill som 100 timer++ Witcher 3 er mye mer et open world spill enn et RPG.

Kotor 1 og 2, er også 20-30 timer rolle spill, samme er dragon age origins. 

 

Null problemer å lage fantastiske rolle spill uten å kaste bort tiden til spilleren med open world busy work.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Gunfreak said:

Nei, holder set unna open world spill er saken. Witcher 2 er også et rollespill om du ikke er klar over det  og tar deg ca. 25 timer å runde  mot open world spill som 100 timer++ Witcher 3 er mye mer et open world spill enn et RPG.

Kotor 1 og 2, er også 20-30 timer rolle spill, samme er dragon age origins. 

 

Null problemer å lage fantastiske rolle spill uten å kaste bort tiden til spilleren med open world busy work.

Er enig med deg, tenkte ikke på det

Lenke til kommentar
9 hours ago, TylerDurden777 said:

Et friskt pust at noen har svarer litt imot all sjw agendaen. Som russiske Escape From Tarkov og polske Cyperpunk 2077.

sjw og woke agenda er så drepen at man spyr bare man ser noe som ligner. Eg er stor fan av quoten "morgendagens fascister vil være anti-fascister". 
Blir nok å prøve og forhåpentligvis bli, etter noen måneder når patchingen har fått gjort sitt. Alle store ambisiøse spill bør ha en del åpne sår som må leges, og folk som blir pga. det er noe som er verdt å vente på. 
 

Lenke til kommentar
46 minutes ago, DKC said:

Dette lukter 6/10 fra denne anmelderen.

Alltid hyggelig å lese førsteinntrykk fra en som ikke virker for å like spill overhodet. Har visstnok klokket inn 40 timer i spillet men tar seg ikke tid til å skrive mer enn et par setninger.

Slike skriblerier tas ikke seriøst etter BotW-fadesen.

Du fikk ikke med deg at dette er et førsteinntrykk og at det kommer en anmeldelse som tar for seg spillet i dybden? Og du baserer, fullstendig uironisk og nærmere fire år etter hendelsen, påstanden om at jeg ikke liker spill på én anmeldelse hvor du tilfeldigvis var uenig i tallkarakteren? 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...