Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Cyberpunk 2077 er et svært ambisiøst spill – på godt og vondt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvd et par timer nå, er ikke super gira på å spille mer, men selv om jeg har sittet å strirra på spillet i nesten 3 timer, har jeg om trent ikke for spilt skikkelig, men de lille jeg spilte forsterket bare det jeg viste, at dette ikke burde hvert et RPG, i hvertfall ikke med clishe RPG combat, når jeg slåss mot folk føler jeg at jeg spiller Mass Effekt FPS. det er kjipt, hadde hvert bedre om de laget dette som et open world action spill uten RPG elementer, i hvert fall uten RPG combat. 

Ellers har jeg liten interesse for Cyber punk sjangeren som jeg finner teit og kjedelig i grunn, så er ikke et univers som trekker meg inn. 

Lenke til kommentar
53 minutes ago, Gunfreak said:

Ellers har jeg liten interesse for Cyber punk sjangeren som jeg finner teit og kjedelig i grunn, så er ikke et univers som trekker meg inn. 

Er litt i samme båt. Spillet ser veldig bra ut, men sjangeren og first person stilen er ikke noe jeg er spesielt begeistra for - og det syntes jeg er litt synd. Kan hende jeg ryker på en smell ila jula og prøver det alikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (59 minutter siden):

Jeg hadde håpet det skulle imponerte grafisk og gameplay messing og at det var et ok open world spill å kaste bort noen timer,  som føltes mer forseggjort enn masse produsert tullball fra Ubi.

Skal si meg enig. Alle trailere man har sett var pene grafisk, Men når man endelig får spilt det så er grafikken ikke noe og skryte av. 

Spiller det på xsx selv. Er et ok spill og drive tiden med, Får bare det kommer noen patcher i ei helvettes fart :) 

Lenke til kommentar
ImmortalTechnique skrev (4 timer siden):

Ikke så overrasket over at det ikke ble så bra som mange hadde håpet på. Et av de mest overhypa spilla noensinne. Ble neppe GTA X 10 som noen her på forumet skulle ha til...

Har faktisk aldri tenkt tanken en gang at dette kunne sammenlignes med GTA, og takk Gud for at det IKKE er nettopp det.

Akkurat fått satt meg ned med spillet selv, men er snart jobb igjen så det er lite man får gjort.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...