Gå til innhold

Hvor kjøpe PlayStation i butikk?

Smultring77

Anbefalte innlegg

Skrevet
DennisNyg skrev (Akkurat nå):

Det her ble litt fjollete. Kom i kø til PS5 på elkjøp kl 13. med engang så og si. Etter 25min med stirring på den grønne mannen og "gratulerer nå er det din tur", så er det ingenting tilgjengelig og ikke noe i handlekurven. Føler meg litt snytt, mest fordi jeg tolket det som at man har klart det når de formulerer seg på den måten de gjør. 

Tydelig at hverken Elkjøp eller Power har noe som stanser bots...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Theo343 said:

Power ble utsolgt på under 10 sekunder og Elkjøp på under 15 sekunder.

Samtlige var puttet i handlekurv på godt under 1 sekund faktisk!

Skrevet
Just now, RaptorStrike said:

Tydelig at hverken Elkjøp eller Power har noe som stanser bots...

Jepp her må man være "på" samme sekundet knappen kommer og fullføre på godt under 10 sekunder ellers var alt gone.

Skrevet
tkorsvold skrev (Akkurat nå):

Hrm. Satt og trykket refresh kontinuerlig på Power nå 1330. Gikk plutselig direkte over til "ikke på lager". Så aldri noen knapp med mulighet til å legge i handlekurv. Murr!

Samme her, skjedd alle gangene idag.

• Liker 1
Skrevet
Theo343 skrev (1 minutt siden):

Stemmer ikke, det var aldri på salg. Det dukket ingenting opp her ved 0 sekunder over 13:30

Skrevet

Jeg fikk opp "Legg til i handlevogn" klokka 13:30:00, og da var det allerede utsolgt. Bare bots som kan handle hos power desverre.

Skrevet
Just now, Jambimaster said:

Har knappen for handlekurv på Power. Får prøve å spamme den i tilfelle noen faller ut av registreringen eller noe.

Hehe ja men hjelper lite når alt er utsolgt på under 15 sekunder uansett 😛 "2020 The Year the Bots Attacked!"

Skrevet (endret)
1 minute ago, fox said:

Stemmer ikke, det var aldri på salg. Det dukket ingenting opp her ved 0 sekunder over 13:30

jeg limte inn kjøpsbildet, så joda. Alt skjedde på få sekunder.

Endret av Theo343
Skrevet
Just now, Theo343 said:

Elkjøp la ut konsollen i 2 omganger. Jeg fikk ikke kjøpt i den første omgangen, men i den andre gikk det bra, men fikk en feilmelding om at jeg ikke kunne legge produktet i handlevognen. Dette løste seg ved å laste inn siden på nytt. Slapp kø-systemet også.

Skrevet (endret)
1 minute ago, Sjalottløk said:

Elkjøp la ut konsollen i 2 omganger. Jeg fikk ikke kjøpt i den første omgangen, men i den andre gikk det bra, men fikk en feilmelding om at jeg ikke kunne legge produktet i handlevognen. Dette løste seg ved å laste inn siden på nytt. Slapp kø-systemet også.

Jeg fikk også lagt det i handlekurven før køsystemet trigget hos Elkjøp, men kom da rett til "du har kjøpt et utsolgt produkt".

Endret av Theo343
Skrevet
RaptorStrike skrev (Akkurat nå):

Hva er siste håp?

Spamme handlekurvknappen hos Power, da "Alle produktene er for tiden reservert av andre kunder som nå er i gang med å fullføre kjøpet. Hvis de ikke fullfører kjøpet innen 15 minutter, blir produktet tilgjengelig igjen. Vent litt og prøv igjen." Sannsynligheten for at det fungerer er vel forsvinnende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...