Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

40 minutes ago, JHH1411 said:

Noen som vet hvordan handlen med Elkjøp.no forgår? Har meldt meg til Playstation 5 rafflen igjen, og håper på å vinne. Lurte bare på om noen her har kjøpt en før, og vet hvor lenge det ca. tar med frakt, osv? 

 

Raffle på en tirsdag, sendt på søndag kveld. Tror det var noe slikt da jeg vant...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
15 hours ago, JHH1411 said:

Noen som vet hvordan handlen med Elkjøp.no forgår? Har meldt meg til Playstation 5 rafflen igjen, og håper på å vinne. Lurte bare på om noen her har kjøpt en før, og vet hvor lenge det ca. tar med frakt, osv? 

 

Tror de 2 gangene jeg har vunnet var trekning torsdag levert mandagen etter, som nevnt så blir det som et vanlig kjøp, kontroll dagen du kjøper og sending dagen derpå er vel det vanlig tror jeg.

Lenke til kommentar

Hei! Nå har jeg nettopp logget inn her etter en god stund. Har ikke lest gjennom noe, og lurer på om noen kan oppdatere meg. 1. Noen som vet om noe slipp i nærmeste fremtid? 2. Konkurranser jeg kan melde meg på. 3. Hva heter det programmet så jeg kan overvåke lageret til samtlige forhandlere? 
 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Ullerlien skrev (6 timer siden):

Hei! Nå har jeg nettopp logget inn her etter en god stund. Har ikke lest gjennom noe, og lurer på om noen kan oppdatere meg. 1. Noen som vet om noe slipp i nærmeste fremtid? 2. Konkurranser jeg kan melde meg på. 3. Hva heter det programmet så jeg kan overvåke lageret til samtlige forhandlere? 
 

på forhånd takk :)

1. Hvor er krystallkula?

2. Elkjøp har konkurranser innimellom. Sjekk Elkjøp Gaming på Insta.

3. Distill

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Feilhode skrev (38 minutter siden):

LØP Å KJØP! Trengte denne ikke

CL95JL16JB3877

Elkjøps nettsider: "Rabattkoden kan KUN brukes 1 gang. Kan én rabattkode knyttes til flere ordre, vil disse ordrene bli kansellert."

 

Her var du ikke veldig smart.

Endret av drfox
Lenke til kommentar
24 minutes ago, drfox said:

Elkjøps nettsider: "Rabattkoden kan KUN brukes 1 gang. Kan én rabattkode knyttes til flere ordre, vil disse ordrene bli kansellert."

 

Her var du ikke veldig smart.

Kanskje jeg fikk hjulpet en til å få kjøpt, om noen greide å få brukt koden på samme tidspunkt er ikke mitt problem. Kommentarer du kommer med her er jo ikke så smart heller, men skal ikke peke fingern som du gjør :)

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...