Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oddis91 skrev (2 timer siden):

Er ikke aggressiv, men trenger ikke å helle salt på såret. Svir dobbelt så mye når du provider til halve Norge men ingen her. 

Har også fått tak i, men er her for å forsøke å hjelpe de som ikke har.

De som ikke har fått tak i er de som kanskje ikke har startet før nå, eller ikke er villig til å betale litt mer (de synes jeg ikke synd på)

Har jo vært konsoller ute i 3-4 timer på noen sider, da har de fleste som vil ha ps5 mulighet til å kjøpe.

 

Endret av Mechablast
Lenke til kommentar
3 hours ago, Oddis91 said:

Er ikke aggressiv, men trenger ikke å helle salt på såret. Svir dobbelt så mye når du provider til halve Norge men ingen her. 

Send meg nummeret ditt i melding så sender jeg link på sms hvis/når jeg ser noe, har hjulpet en god del på Finn og noen her på denne måten og det tar som regel ikke lang tid heller. 


Er en som kjøper selv men går til kjente av kjente så går til folk som vil ha og sliter med å få tak i, men etter 15 stk siden april tenker jeg folk burde følge med i tråden her. 

Bruker selv ingen varsel, er jeg oppe i 10-12 tiden så har det vært prime time hos cdon (et par ettermiddager også). 
Alle som bruker forumet har mulighet, det går nok litt på interessen over det. (Nei var ikke for å strø salt i sårene, men er noen av oss som klarer å få tak i så mange uten masse arbeid så tenker de fleste klarer det, spesielt hvis varsel blir brukt noe jeg ikke har gjort selv).

Men send en melding med nummeret ditt så ordner det seg til slutt men følg med selv også. ☺️

edit; 2 vunnet i Elkjøp konkurranse som var mer flaks samt 1 forhåndsbestilling på digital på komplett som var bestilt ifjor vel å merke.

Endret av vampyrica
Lenke til kommentar
Doven1 skrev (På 11.9.2021 den 23.07):

Noen som har fått PS5 Digital fra komplett i det siste og når bestilte dere isåfall? Bestilte selv 16/09/2020. Noen som er foran som ikke har fått enda?

Så et par som ble lagt ut samtidig på finn.no (fra forskjellige personer) for litt siden, jeg spurte hvor de var fra og begge svarte at de var fra komplett. (omtrent en uke siden)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med reparasjon av ps5 hos playstation? Evt reklamasjon på obs? Var heldig å fikk en konsoll hos obs i april men nå er den bare helt død. Vil ikke skru seg på. Vet ikke helt hvem det er best å forholde seg med reparasjonen her. Vet at playstation bruker lang tid på å reparere men da er det jo en sjans for at jeg får den tilbake og ikke bare penger refundert…

Lenke til kommentar
Sege skrev (8 minutter siden):

Noen som har erfaring med reparasjon av ps5 hos playstation? Evt reklamasjon på obs? Var heldig å fikk en konsoll hos obs i april men nå er den bare helt død. Vil ikke skru seg på. Vet ikke helt hvem det er best å forholde seg med reparasjonen her. Vet at playstation bruker lang tid på å reparere men da er det jo en sjans for at jeg får den tilbake og ikke bare penger refundert…

Bare kontakt kundeservicen til Obs så fikser de det nok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, Hoho æøå said:

Bare kontakt kundeservicen til Obs så fikser de det nok :)

Ville vært forsiktig med reparasjon tilbake til butikk, kan ende med du får pengene tilbake, snakker av erfaring ☺️
Kan kontakte dem om de har mulighet å levere en ny på forhånd men jeg hadde nok valgt å kontaktet Sony for å være på den sikre siden hvis de ikke har mulighet å gi ny med lovnad. Sony får du i det minste en garantert tilbake og de er ganske raske også, men er nå mitt tips. ☺️
Har selv stått uten Ps4 konsoll på release som var DoA og fikk pengene tilbake så lesson learnt for min del. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, vampyrica said:

Ville vært forsiktig med reparasjon tilbake til butikk, kan ende med du får pengene tilbake, snakker av erfaring ☺️
Kan kontakte dem om de har mulighet å levere en ny på forhånd men jeg hadde nok valgt å kontaktet Sony for å være på den sikre siden hvis de ikke har mulighet å gi ny med lovnad. Sony får du i det minste en garantert tilbake og de er ganske raske også, men er nå mitt tips. ☺️
Har selv stått uten Ps4 konsoll på release som var DoA og fikk pengene tilbake så lesson learnt for min del. ☺️

Jeg kontaktet playstation support og det var ingen problem med å levere den tilbake. Hvis ikke de får fikset den jeg har problemer med så sender de en ny en. Regner med hvis jeg sender den tilbake til obs så er det penger refundert. Kan heller vente en måned eller to med å få konsollen tilbake enn å risikere å sitte igjen uten en.

Lenke til kommentar
21 minutes ago, Sege said:

Jeg kontaktet playstation support og det var ingen problem med å levere den tilbake. Hvis ikke de får fikset den jeg har problemer med så sender de en ny en. Regner med hvis jeg sender den tilbake til obs så er det penger refundert. Kan heller vente en måned eller to med å få konsollen tilbake enn å risikere å sitte igjen uten en.

Smart move 👍

Min erfaring med Sony er rundt 10 dagers tid om det er konsoll eller kontroller, kanskje en Uke lengre i disse tider men det går ganske raskt. Har levert kontrollere 2 ganger i verste korona tider og fått nye innen 10 dager, ps4 pro tok akkurat en uke noe som var overraskende fort men muligens grunnet at det ikke ble reparasjon og ny istedet.

Så bare pakk den sammen og klistre på lappen og send avgårde så snart du kan. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min digital fra cdon bestilt 18/8 ble forhåndsmeldt i posten 9/9. Ikke skjedd noe  siden da. Normalt at det tar så lang tid? Har fått sendingsbekreftelse fra cdon også. Sikkert bare jeg som er utålmodig, men klør jo litt i fingra 😊

Endret av Kimbo86
Feil dato
Lenke til kommentar

Hei,

Roter rundt på facebook marketplace ,kom i kontakt med en som kaller seg shakeeb. Virker som svindel for meg , men etter en lang chat, forklarer han at det er salg igjennom https://www.facebook.com/Mobilhubtech/ . Tar kontakt med disse og de skriver: Vi har butikken vår i Drammen, vi leverer også til enhver by. Playstation er tilgjengelig, ny og uåpnet med garanti prisen er 6000kr.

 

 

Hva tenker folk, er dette trygt?

Endret av Thomas12
ny info
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...