Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

1 minute ago, Kiddooo said:

Jeg fikk en Mail som starter med «Gratulerer!»

EC71B897-EB36-4072-95D4-2BB72B4AAAD7.png

Haha jeg også fikk det samme! trodde virkelig jeg fikk kjøpt PS5 haha!!

Just now, Feilhode said:

Ikke tvil om at det er noen i Power som storkoser seg akkurat nå. 😛

• Like 2

Azzbuka54 skrev (1 minutt siden):

Hmmm.... fuck ps5, jeg går heller for robotstøvsuger!

En titt på stuegulvet tilsier at jeg kanskje kunne trengt det mer enn en PS5 dog 🤔

• Like 3

gertost36 skrev (2 timer siden):

Venter også på ps5 fra dustin.Ein fra kundeservice mente eg kanskje fikk neste gang,siden eg bestillte 20 september.Ein annen kundebehandler sa dei håpte å få inn denne måneden eller neste måned.Men dei hadde ikkje fått noke leveringsbekreftelse.Så må vel berre vente videre 😔

Jaha, jeg spurte Dustin og de sa at de håper å få inn noe mot sommeren...............

Archer skrev (På 18.2.2021 den 18.03):

Jeg bestilte en PlayStation 5 med disk 24/04/20 som i skrivende stund har bekreftet levering 3. mars hos Komplett. Hvis noen har digital og ønsker å bytte er det bare å sende meg en melding. 

Jeg bestilte i mai. 18/2 ble leveringsdato endret fra 03. mai til 03. mars. For et par dager siden endret den seg tilbake til 3. mai som før. Er din fremdeles på 3. mars? 

Fryktelig irriterende med falsk forhåpning om raskere levering! :p

Anterialis skrev (15 minutter siden):

Jeg bestilte i mai. 18/2 ble leveringsdato endret fra 03. mai til 03. mars. For et par dager siden endret den seg tilbake til 3. mai som før. Er din fremdeles på 3. mars? 

Fryktelig irriterende med falsk forhåpning om raskere levering! :p

Samme her. Jeg bestilte i juni, så ikke sikkert jeg får 3.mai heller. Blir sikkert endret til høsten...

31 minutes ago, Feilhode said:

Noen andre som fikk 10% på valgfri vare i butikk? Tydeligvis forskjell på folk. Forresten helt verdiløst siden alt på Power er dobbelt så dyrt i fysisk butikk som på nett og de prismatcher ikke med sin egen nettside..

jcberg skrev (1 minutt siden):

Noen andre som fikk 10% på valgfri vare i butikk? Tydeligvis forskjell på folk. Forresten helt verdiløst siden alt på Power er dobbelt så dyrt i fysisk butikk som på nett og de prismatcher ikke med sin egen nettside..

Dummeste jeg har hørt.

De har samme pris på nett og butikk og matcher alltid om det skulle stå feil i butikken.

• Like 3

joakimbus skrev (1 minutt siden):

Nå har NetOnNet fjernet PlayStation 5 disc helt fra sitt sortiment. Det samme skjedde på mandag når de slapp sist.

Får den opp når jeg går inn og søker nå :p

• Like 1

ekeleee skrev (1 minutt siden):

Sjansene for at non slipper noe i dag er vel relativt små med tanke på at de oversolgte forrige mandag.

Det er mange som enda ikke har sluppet den digitale versjonen

Edited by joakimbus

joakimbus skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig gjør de det. Får de inn så får de begge.

Hvor har du denne informasjonen fra? Alle andre slipp tilsier det stikk motsatte av det du påstår

• Like 1

Jeg tenker hvis netonnet har gjort 4 ganger salg de siste 2 ukene av disk versjonen, så har de definitivt noen digitale også. 

• Like 1