Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
MrCradock skrev (8 minutter siden):

De kjører stadig rabatt på spill.

elkjop_kunde.jpg.8f7f4f5cc4595e60c915756ea5118eb9.jpg

Kjøper stort sett hos Elkjop pga det. Før hadde de gratis frakt på spill også men det har de dessverre sluttet med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sitat

Si at elkjøp har 1000 stk og power har en del,

Er de tallene som faktisk står på forsida på VG, nå ble jeg litt mere positiv :) mulig alle viste det uten meg :)

Endret av leifeinar
Skrevet
Gringorilla skrev (9 timer siden):

Aha, trodde du mente i nettbutikk. Da er jeg med.

Problemet med å bare legge ut i butikk er at det ikke er alle som bor i nærheten av en butikk.

Sant nok, min nærmeste Elkjøp er 1 time unna og har ikke hatt inne heller. Spennende med loddtrekning nå da

Skrevet (endret)
ehspen skrev (6 minutter siden):

Er det egentlig noe som hindrer en i å lage hundrevis av kontoer for å benytte i loddtrekningen?

Må bli medlem av kundeklubben og legge inn telefonnummeret ditt for å få en kode slik at medlemskapet blir aktivert. :)

EDIT: Var visst e-post, etter at jeg sjekket igjen. Så i teorien kan én person lage mange e-postadresser...

EDIT 2: Vi får krysse fingrene for at Elkjøp gjør at telefonnummeret må godkjennes for at et lodd i trekningen skal bli aktivert.

Endret av Stimann
  • Liker 2
Skrevet

Hadde eg vært Power, hadde eg villet kuppe Elkjøps kampanje, og lansert mitt salg litt før enten i dag eller torsdag. Dog berre spekulasjon frå mi side

Skrevet
11 minutes ago, Joa23 said:

Hadde eg vært Power, hadde eg villet kuppe Elkjøps kampanje, og lansert mitt salg litt før enten i dag eller torsdag. Dog berre spekulasjon frå mi side

Trenger jo ikke å kuppe noe som helst, de vet veldig godt at de konsollene er solgt så fort de er lagt ut på nettisden :)

Skrevet
Trygvepasne skrev (4 minutter siden):

Kommer det PS5 i dag????????

Tirsdag er nevnt i å tråden og Elkjøp kl 13, må være med i kundeklubben😊

Skrevet (endret)

Elkjøp kl 13, åpner vel registrering til lodddtrekning. Og selve lodd trekningen er på torsdag? 

Endret av p4cko
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Just now, p4cko said:

Elkjøp kl 13, åpner vel registrering til lodddtrekning. Og selve lodd trekningen er på torsdag? 

Stemmer

Kun påmelding i dag, så får man en mail på Torsdag med rabattkode hvis man ble trukket ut. Man har til Torsdag 21:00 med å bruke koden, hvis ikke så er den ugyldig deretter 

Skrevet
p4cko skrev (Akkurat nå):

Stemmer. Så man får jo ikke noen konsoll fra Elkjøp i dag. Man kan være heldig og få kjøpe en på torsdag dersom man vinner loddtrekningen.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
phong90 skrev (14 minutter siden):

noen som vet hvor lenge man har mulighet til å melde seg på denne loddtrekningen? Vil det være åpent frem til torsdag f.eks

Fra i dag til 21:00 onsdag

Endret av erlundino
  • Liker 2
Skrevet
phong90 skrev (3 minutter siden):

noen som vet hvor lenge man har mulighet til å melde seg på denne loddtrekningen? Vil det være åpent frem til torsdag f.eks

Rimelig sikkert at det er ut Onsdagen, men all info blir vell postet i dag på Instagram konton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...