Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
p4cko skrev (2 minutter siden):

Det er sikkert en grunn til at man kan registrese seg tom i morgen. Dem skjønte at det blir stor pågang og folk kommer å vente lenge for å få bekreftelse. Så jeg tenker det er å ta det rolig i dag. Så vente til i morgen :) 

Hva om de er late og "tilfeldig" trekning er første 1000? 🤣😜

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stimann skrev (11 timer siden):
p4cko skrev (12 minutter siden):

Det er sikkert en grunn til at man kan registrese seg tom i morgen. Dem skjønte at det blir stor pågang og folk kommer å vente lenge for å få bekreftelse. Så jeg tenker det er å ta det rolig i dag. Så vente til i morgen :) 

Er man registrert til loddtrekning automatisk når man blir medlem? 

Lenke til kommentar

Prøvde faktisk å registrere meg som kundemedlem allerede i går (helt ærlig trodde jeg at jeg var det fra før), men har ennå ikke fått mail. Prøvd i dag også.

Noen andre som har ventet flerfoldige timer på bekreftelsesmail om å bli medlem i kundeklubben til Ekjøp?

Lenke til kommentar
HansHenrik02 skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det hjelper så mye at Elkjop har raffle. Har sett scalpers allerede på plass med 70 000+ e-poster og kontoer på elkjop. Så har de laget scripts som entrer alt for de. Får bare håpe på Power nå. 

Det er ingen ting som må verifiseres via det nummeret man legger inn? 

For da gjør de som de gjør med samtlige raffles hos nike og adidas osv. og mater på med tusenvis av mails ja..

Lenke til kommentar
Pære- skrev (Akkurat nå):

Det er ingen ting som må verifiseres via det nummeret man legger inn? 

For da gjør de som de gjør med samtlige raffles hos nike og adidas osv. og mater på med tusenvis av mails ja..

Svergie, Danmark og Finland har hatt raffle tidligere. Ingen verifisering av telfonnummeret har vært nødvendig da. Vinnerene blir kontaktet på mail sikkert fordi SMS koster penger. Og ser nå på Elkjop at de ikke verifiserer telefonnummeret

Lenke til kommentar
HansHenrik02 skrev (2 minutter siden):

Svergie, Danmark og Finland har hatt raffle tidligere. Ingen verifisering av telfonnummeret har vært nødvendig da. Vinnerene blir kontaktet på mail sikkert fordi SMS koster penger. Og ser nå på Elkjop at de ikke verifiserer telefonnummeret

Hah, da kunne de like så greit bare droppet hele opplegget. Vet de har bots for raffles. På Elkjøp brukte Limited gutta bare checkoutlink, så var ikke noe bots i bildet der utover en liten snarvei forbi køen med en checkout link.

Endret av Pære-
Lenke til kommentar
Pære- skrev (Akkurat nå):
HansHenrik02 skrev (3 minutter siden):

Tror ikke det hjelper så mye at Elkjop har raffle. Har sett scalpers allerede på plass med 70 000+ e-poster og kontoer på elkjop. Så har de laget scripts som entrer alt for de. Får bare håpe på Power nå. 

Jeg håper virkelig ikke at dere tror på alt dere leser :) Hvis jeg ikke husker helt feil sa vell Elkjøp selv at de hadde 60 000 som var inne på lanseringsdagen. Jeg håper for gud skyld at Elkjøp da er såpass snar tenkte, at hvis de får 150 000 påmeldinger til denne runden så skjønner de at noe er galt. Det er så mange hær inne som tror på absolutt alt de hører leser. Ikke rart folk kan bli stresset :) 

Lenke til kommentar
Lesavage skrev (1 minutt siden):

Nå må folk slutte med dette tøyset. Det tar 2 sekund å sjekke og se at kundeklubben krever telefonnummer for å registere seg. Slapp nå av, delta i konkurransen og kryss fingrene for at du blir trukket ut på torsdag.

568060064_Screenshot2021-02-09at11_15_38.thumb.png.aeda7b5d44d7b4fcb8e3625a90e91b33.png

Ja, det krever et tlf nr. Men det kan være fake. De kontakter deg nok ikke på det, og de sender deg ikke noe bekreftelses sms 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Lesavage said:

Nå må folk slutte med dette tøyset. Det tar 2 sekund å sjekke og se at kundeklubben krever telefonnummer for å registere seg. Slapp nå av, delta i konkurransen og kryss fingrene for at du blir trukket ut på torsdag.

568060064_Screenshot2021-02-09at11_15_38.thumb.png.aeda7b5d44d7b4fcb8e3625a90e91b33.png

Testet nettopp og det er null problem å bruke samme telefonnummer flere ganger. Kan lage 100000 epostadresser og bruke samme telefonnummer på alle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...