Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

emilmjac skrev (4 minutter siden):

Fikk også bekreftelse på sending fra Elkjøp i dag bestilt 1303. Kundeservice bekreftet at alle får innen eller rundt 08. Man har jo reservert et produktnummer også er det litt random når de scannes inn og blir sendt så tror man kan slappe av. Elkjøp skjønner vel hvor viktig det er og holder av noen ekstra. 

Likevel rart at noen har status «ubekreftet» og noen har «reservert». Noen som vet hva dette innebærer i praksis? (Elkjøp)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Knurr skrev (1 time siden):

Noen her som bestilte Digital hos Elkjøp 18 September?
Har enda ikke hørt noe fra dem utenom "levering innen jul" men fikk høre i oktober at den ville bli levert 4 januar. 

Jeg bestilte digital 18. sept. Eneste infoen jeg har fått, uten å spørre kundeservice, er den sms’en om at jeg vil få i desember, innen jul. Har dog kontaktet kundeservice et par ganger. Jeg har fått 12. des., 16 des., innen året er omme og nå sist at den sendes i uken som kommer nå. Så den kommer vel etterhvert:-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ScrubLord skrev (52 minutter siden):

Snakker vi mars eller må vi vente til Mai?

Hvor har du fått mars og mai fra egentlig? Hvis det er Komplett sin "antatt lagerdato" eller lignende så bare glem den først som sist. Ingen butikker, hverken komplett, Elkjøp eller noen andre, vet noe om levering så langt frem i tid. Om man snakker januar, mars, mai eller august vet knapt Sony selv. Disse rare datoene man får fra butikkene ville jeg ikke tatt for god fisk hvertfall.

Lenke til kommentar
ilalo skrev (10 timer siden):

klikket på spor pakken, så kom det pakkesporing finnes på så link til helthjem
da får jeg opp det jeg legger ved her 
da er den vel på vei?? 

Min ser også slik ut, og Klarna faktura aktiverte seg på fredag. Står at pakken ble plukket opp 19.08 fredags kvelden.

Ville vært veldig rart om dette er en feil. Har ikke fått noen annen e-post.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, ScrubLord said:

Noen her som bestillte hos Dustin Home på lanserings dag, da vi ikke fikk in bestilling hos coop eller Elkjøp? Lurte da på om dere har hørt med antatt levering. Snakker vi mars eller må vi vente til Mai?

Jeg bestilte fra Dustin 28/9 og har ikke hørt noe på en stund. Sist de sendte ut mail, og det var vel rundt lansering, sa de at de fleste som ventet ville få til neste år. Har du ikke bestilt før 19/11 vil jeg tippe at det fort blir noen måneder å vente.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Flere som kjøpte hos NetOnNet på lanseringsdagen? Kjøpte kl 08:02. Har fått ordrebekreftelse på mail, men lagde ikke konto, så får ikke logget inn for å sjekke status.

Forventet levering 8/12-15/12 i følge ordrebekreftelsen, men jeg kontaktet NetOnNet nå og de sier de ikke har noe som helst info å gi. Det virker ikke lovende..

Lenke til kommentar
1 hour ago, RaptorStrike said:

Min ser også slik ut, og Klarna faktura aktiverte seg på fredag. Står at pakken ble plukket opp 19.08 fredags kvelden.

Ville vært veldig rart om dette er en feil. Har ikke fått noen annen e-post.

Takk for at du svarte, da vet jeg at det ikke bare er hos meg 
rart med den emailen bare 
gjorde meg usikker 

Lenke til kommentar
31 minutes ago, SchwightDrute said:

Flere som kjøpte hos NetOnNet på lanseringsdagen? Kjøpte kl 08:02. Har fått ordrebekreftelse på mail, men lagde ikke konto, så får ikke logget inn for å sjekke status.

Forventet levering 8/12-15/12 i følge ordrebekreftelsen, men jeg kontaktet NetOnNet nå og de sier de ikke har noe som helst info å gi. Det virker ikke lovende..

Kjøpte Digital edition kl 08:02. Fikk svar fra NetOnNet idag:

"Takk for din henvendelse. 
Har dessverre ikke noe mer informasjon enn hva som står på bekreftelsen.
Så fort pakken er sendt fra vårt lager vil du få en sporingsmail, slik at du kan følge med på pakken."

Lenke til kommentar
Trollmann1 skrev (1 minutt siden):

Kjøpte Digital edition kl 08:02. Fikk svar fra NetOnNet idag:

"Takk for din henvendelse. 
Har dessverre ikke noe mer informasjon enn hva som står på bekreftelsen.
Så fort pakken er sendt fra vårt lager vil du få en sporingsmail, slik at du kan følge med på pakken."

Okei, skjønner. Kjøpte digital edition jeg også. 

Rart og frustrerende at de ikke har noe som helst informasjon å gi oss. Får håpe de ankommer før jul, men har mine tvil.

Lenke til kommentar
Iversen skrev (3 minutter siden):

Har din bestilling hos coop stått til behandling frem til i dag? Venter spent på svar derfra..

Ringte de på Fredag og da drev de å gikk gjennom alle bestillingene for å luke ut de som hadde bestilt flere/både digital+disc. Vil tro de i dag går gjennom og får sendt ut de som da ikke ble kansellert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...