Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (3 minutter siden):

Noen som har sjekket plommehuset.no på samme måte? Har ikke gjort det selv men siden var utilgjengelig i over 1 uke etter å ha dukket opp på prisjakt.no med PS5.

Har ikke sjekket opp men det står utsolgt, og når dem har klarna tror jeg det skal væte trygt å bestille derifra med faktura?

Lenke til kommentar
Just now, Theo343 said:

Noen som har sjekket plommehuset.no på samme måte? Har ikke gjort det selv men siden var utilgjengelig i over 1 uke etter å ha dukket opp på prisjakt.no med PS5.

At least is a register company https://data.brreg.no/enhetsregisteret/oppslag/enheter/925947474

Its true that the registration is from November this year, but look like the owner have also part in other companys. 

Endret av 0Reira
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, 0Reira said:

At least is a register company https://data.brreg.no/enhetsregisteret/oppslag/enheter/925947474

Its true that the registration is from November this year, but look like the owner have also part in other companys. 

It looks like they are selling a very few select products which isnt far from what a scalping business would do. Even the layout looks familiar in that respect. But thanks :)

Lenke til kommentar

Øverste treff når man googler finn.no ps5:

HELT NY PS5 ALDRI BRUKT (I ESKE!) SELGES TIL HØYESTE BUD. DEN MINSTE PRISEN FOR Å KJØPE KONSOLLEN ER 16.500. MÅ HENTES PÅ LAKSEVÅG. KUN TILBUD PÅ DEN MINSTE PRISEN ELLER HØYERE BLIR VURDERT. FØRSTE MANN SOM TILBYR 20.000 FÅR DET!

Er jeg avstumpet når min første tanke var "hvor i helvete er laksevåg"?

Endret av Groundbreaking-Maize
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Groundbreaking-Maize said:

Øverste treff når man googler finn.no ps5:

HELT NY PS5 ALDRI BRUKT (I ESKE!) SELGES TIL HØYESTE BUD. DEN MINSTE PRISEN FOR Å KJØPE KONSOLLEN ER 16.500. MÅ HENTES PÅ LAKSEVÅG. KUN TILBUD PÅ DEN MINSTE PRISEN ELLER HØYERE BLIR VURDERT. FØRSTE MANN SOM TILBYR 20.000 FÅR DET!

Er jeg avstumpet når min første tanke var "hvor i helvete er laksevåg"?

hahahaha, laksevåg er i bergen
bor der selv 
nesten så jeg vil finne ut hvem det er
gå bort
si jeg skal kjøpe den
gi han buksevann

nei huff
eller jo

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
ans1 skrev (1 minutt siden):

Flere på 1300 slippet til elkjøp som ikke har hørt noe?

Jeg Kontaktet kundeservice på fredag og de sa jeg skulle få mer info innen helgen, eller senest mandag. Selv om det står på kvitteringen at leveringsdatoen vil være 08.12, er dette altfor sent for å sende info synes jeg. Finnes mange andre her som har allerede fått de. 

Lenke til kommentar
ans1 skrev (2 timer siden):

Flere på 1300 slippet til elkjøp som ikke har hørt noe?

Jepp. Bestilte kl 1300. Fikk ordrebekreftelse og kvittering på kl 1304. Ordreren har også stått som reservert hele tiden. Har verken hørt noe eller fått noe mail fra Elkjøp ang levering. Når jeg ser mange andre som bestilte kl 1300 som allerede har hentet eller fått mail ang henting så begynner jeg litt å lure på hvor min Playstation blir av. 😬

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...