Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Erlendz skrev (23 minutter siden):

Bekreftelsesmail fra kl. 13.03 på lanseringsdagen. Ikke hørt noe mer enda. Rakk også bestille hos Coop på fredag, men ikke hørt noe etter de to første mailene jeg fikk ganske umiddelbart. Ender vel plutselig opp med to tilsendte som jeg gjorde med RTX3080.

Merkelig at du enda ikke har fått noe mail enda da. Jeg har sett en annen her inne som har bekreftelsesmail kl 1304 og han fikk sporingsnummer allerede nå på fredag. Kan det ha noe med hvor man bor? 

Fikk du tilsendt 2 stk RTX3080 på et kjøp eller to stk RTX3080 på to ulike nettkjøp? 😆 Isåfall..GG 😎

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Motta95 skrev (34 minutter siden):

Merkelig at du enda ikke har fått noe mail enda da. Jeg har sett en annen her inne som har bekreftelsesmail kl 1304 og han fikk sporingsnummer allerede nå på fredag. Kan det ha noe med hvor man bor? 

Fikk du tilsendt 2 stk RTX3080 på et kjøp eller to stk RTX3080 på to ulike nettkjøp? 😆 Isåfall..GG 😎

Joda, men ikke alltid rekkefølgen på sånt stemmer 100% med mailtider etc. Snakk om to ulike nettkjøp ja. Har det inne på PS5 også. Venter på sending fra både Coop og Elkjøp. 

Lenke til kommentar
Erlendz skrev (16 minutter siden):

Joda, men ikke alltid rekkefølgen på sånt stemmer 100% med mailtider etc. Snakk om to ulike nettkjøp ja. Har det inne på PS5 også. Venter på sending fra både Coop og Elkjøp. 

Forstår. Ja det har våre utrolig masse tull når det kommer til ordrebekreftelse melding.. Kjøpte RTX3080 på komplett kl 1500 på release day, men fikk ikke ordrebekreftelse før kl 1545.. Kundeservice forsikret meg om at køplassen gjaldt fra det minuttet du kjøpte varen og betalte for varen, men det viste seg å ikke stemme i det heletatt. Satser på mitt RTX3080 kommer i januar, men tviler

Lenke til kommentar
Motta95 skrev (3 timer siden):

Merkelig at du enda ikke har fått noe mail enda da. Jeg har sett en annen her inne som har bekreftelsesmail kl 1304 og han fikk sporingsnummer allerede nå på fredag. Kan det ha noe med hvor man bor? 

Fikk du tilsendt 2 stk RTX3080 på et kjøp eller to stk RTX3080 på to ulike nettkjøp? 😆 Isåfall..GG 😎

Kanskje? Jeg bestilte 13:03, har stått som «ubekreftet» siden like etter jeg bestilte. Holder til midt i landet. 
 

 

Lenke til kommentar
apxapx skrev (19 minutter siden):

Kanskje? Jeg bestilte 13:03, har stått som «ubekreftet» siden like etter jeg bestilte. Holder til midt i landet. 
 

 

Har selv hatt "reservert" på min ordre hele tiden. Har du også ordre tid på kl 13:03 på bekreftelsesmail og kvittering? Holder til på Vestlandet her.

Lenke til kommentar
Motta95 skrev (7 minutter siden):

Har selv hatt "reservert" på min ordre hele tiden. Har du også ordre tid på kl 13:03 på bekreftelsesmail og kvittering? Holder til på Vestlandet her.

Jeg har aldri mottatt kvittering. 
 

Jeg betalte 13:02 via Vipps. Fikk en ordrebekreftelse på mail like etterpå. Ordrebekreftelsen sier «på nettlager». 
 

Ordrestatus på Elkjøp.no sier «ubekreftet».

 

Kundeservice bekreftet at alt var som det skulle, og at den kom til å bli sendt rundt 9 desember. Dette er et par uker siden. 
 

I mellomtida har jeg også fått den mailen med «gratulere du var en av de heldige bla bla». Men, status står dog fortsatt som «ubekreftet». 
 

Har henting via post. 

Lenke til kommentar

Da har eg fått mail om sending😀 Er så sinnsykt glad eg avbestillte mine 2 forhåndsbestillinger hos komplett og heller bestilte den 19 setember hos cdon. Eller så hadde eg vell ikke fått før i mai.😅

Lenke til kommentar

Fikk nettopp denne mailen av en fra Coolshop.....
Så hva skal man tro, at man er på venteliste eller hva
hvis jeg er på venteliste, hvorfor sa de da at det er en ps5 på vei til meg, sendt sporingsnummer til meg og alt ( selv om ingen bevegelse der, enda ) 

til dere som har fått sporingsnummer fra Coolshop, er det bevegelse hos dere? jeg fikk en direktelink til Helthjem 

Skjermbilde 2020-12-06 kl. 20.36.07.png

Lenke til kommentar
apxapx skrev (1 time siden):

Jeg har aldri mottatt kvittering. 
 

Jeg betalte 13:02 via Vipps. Fikk en ordrebekreftelse på mail like etterpå. Ordrebekreftelsen sier «på nettlager». 
 

Ordrestatus på Elkjøp.no sier «ubekreftet».

 

Kundeservice bekreftet at alt var som det skulle, og at den kom til å bli sendt rundt 9 desember. Dette er et par uker siden. 
 

I mellomtida har jeg også fått den mailen med «gratulere du var en av de heldige bla bla». Men, status står dog fortsatt som «ubekreftet». 
 

Har henting via post. 

Okei. Den sporingsnummer mailen er nok rett rundt hjørnet for deg. Jeg har også snakka en del med kundeservice og de sa kver gang at Playstationen vil mest sannsynlig komme på lager den 9.desember, men det stemte vel ikke.

Jeg har også fått den "gratulere med ditt kjøp" mailen du henviser til. Det er flere her inne som har fått mail ang sporingsnummer. Det er også flere som allerede hentet Playstationen igår.

Håper og tror at alle som fikk bestilt kl 1300 fra Elkjøp får den innen denne uken eller neste uke. 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Groundbreaking-Maize said:

Sjekk sporingsinfoen hos postnord, dvs følg sporingslinken inne hos coolshop. Er det ikke bevegelse der, burde alarmbjellene ringe. Coolshop bekreftet forøvrig at maskinen min var på vei per mail.

klikket på spor pakken, så kom det pakkesporing finnes på så link til helthjem
da får jeg opp det jeg legger ved her 
da er den vel på vei?? 

 

Skjermbilde 2020-12-06 kl. 20.43.20.png

Lenke til kommentar
Marra86 skrev (10 timer siden):

Noen flere som har bestilt fra komplett der orderen gikk fra mottat til behandles på fredag og står der enda?

Skjermbilde (4).png

Har sett flere som fikk behandles hos komplett rundt kl 14 på fredag, så tipper dem kjørte alle over på behandles og gikk hjem for helgen, for å slippe alt maset mandags morgen. MEN jeg skulle ønske de faktisk kjørte noen på helgejobb med god betaling, slik at pakkene sto klare til henting man morgen. Kun fordi dem trenger å få unna litt i en fei nå. Spess måten ting ble gjort på.

Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (8 minutter siden):

Har sett flere som fikk behandles hos komplett rundt kl 14 på fredag, så tipper dem kjørte alle over på behandles og gikk hjem for helgen, for å slippe alt maset mandags morgen. MEN jeg skulle ønske de faktisk kjørte noen på helgejobb med god betaling, slik at pakkene sto klare til henting man morgen. Kun fordi dem trenger å få unna litt i en fei nå. Spess måten ting ble gjort på.

Tanken om kreditt vurdering slo meg da det ble satt som faktura v/ forhåndbestilling. Og at dem tok helgen. Men fult mulig komplett dro hjem. Siste endring var 15.24 faktisk

Lenke til kommentar

Fikk også bekreftelse på sending fra Elkjøp i dag bestilt 1303. Kundeservice bekreftet at alle får innen eller rundt 08. Man har jo reservert et produktnummer også er det litt random når de scannes inn og blir sendt så tror man kan slappe av. Elkjøp skjønner vel hvor viktig det er og holder av noen ekstra. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...