Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, raym123 said:

Hva slags tull er dette? 
Elektromarkedet? Finner ingenting på Google 

 

https://elektronikkmarkedet.com/spillkonsoll/14-playstation-5-ps5-0711719396208.html

Ville ha vært forsiktig, har aldri hørt om den butikken før. Skriver heller ikke om det er digital edition eller med optisk drev, og det som gjør meg mer skeptisk er at det er rabattert pris.

Lenke til kommentar

Ja. Kjørte gjennom ordren siden jeg ikke opplyser noe personinformasjon eller personnummer (som man bruker å gjøre hvis man skal handle med faktura) og da får jeg opp følgende informasjon. Dette er nok svindel og ikke forbundet med Pro Elektro AS.

Skjermbilde 2020-12-05 kl. 13.34.15.png

Endret av CaZpeR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Just now, CaZpeR said:

La inn en ordre på Donald Duck.

Og her har vi et stort rødt flagg. Eneste betalingsløsningen er bankoverføring. MVA er heller ikke inkludert i summen. Styr langt unna!!!

 

Sorry for speaking english, not so good still in Norwegian. Can be that the bank account is a french one? All that I can find is related from someone trying to make an scam from France... (the registration number is stolen from a french company too) 

Edit: I just see your post, yes, is someone in French trying to scam. (That is horrible because that meaning you will never have your money back)

Endret av 0Reira
  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, 0Reira said:

Sorry for speaking english, not so good still in Norwegian. Can be that the bank account is a french one? All that I can find is related from someone trying to make an scam from France... (the registration number is stolen from a french company too) 

Edit: I just see your post, yes, is someone in French trying to scam. (That is horrible because that meaning you will never have your money back)

And they'll get your full credit card details, meaning you'll be scammed in more ways than one.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ringte daglig leder og informerte han om siden. Han var veldig takknemlig og skulle sjekke dette opp og mest sannsynlig legge ut en offisiell uttalelse fra dem i sosiale medier og forsøke å sende noe til mediene slik at ingen skulle gå på dette. 

Pro Elektro AS er en liten bedrift med elektrikere i Oslo på 8 ansatte.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...