Gå til innhold

Tippekonkurranse presidentvalget 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, pappkake said:

Jeg sier ikke at du påstår at det er Trump sin feil at økonomien gikk til helvete, men i den grad den gjorde det, så gjorde den det samme i Europa...

Jeg vil ikke dra tråden off topic, men jeg tror amerikanere er oppegående nok (?) til å ikke klandre Trump for økonomien, som tross alt har vært sterk under Trump frem til pandemien. Jeg tror også Biden har langt flere "sofavelgere" så det blir nok nye nærmere enn media håper på 🙂 Det morsomste blir helt klart gjenvalg av Trump. Det hadde vært mer chill om det blir Biden, så jeg slipper å lese om at Trump har fått en skje ekstra med iskrem i nyhetene hver dag i fire år til....

Jeg sier overhodet ikke at økonomikollapsen er Trump sin feil, han har vært uheldig med at Corona skulle komme akkurat nå, og vil etter det jeg tror tape. Om jeg tror velgerne ser vekk fra at det ikke var hans feil? Nei. Når sant skal sies så kan de fleste være enig i at Corona håndteringen til Trump har vært meget spesiell og jeg tror nok det ryker endel stemmer på det også.

Endret av .berZerk
Lenke til kommentar
.berZerk skrev (8 minutter siden):

Jeg sier overhodet ikke at økonomikollapsen er Trump sin feil, han har vært uheldig med at Corona skulle komme akkurat nå, og vil etter det jeg tror tape. Om jeg tror velgerne ser vekk fra at det ikke var hans feil? Nei. Når sant skal sies så kan de fleste være enig i at Corona håndteringen til Trump har vært meget spesiell og jeg tror nok det ryker endel stemmer på det også.

Slik vil det alltid være. Corona-krisen er spesiell i seg selv pga hva det er, men en krise i en president-periode er derimot ikke noe nytt. Alt fra kriger til kalde kriger, finanskriser og terror - Trump at på ingen måte hatt det "verre" enn noen andre sittende presidenter, så at man peker på at han har vært uheldig er litt for enkelt, syns jeg 

Lenke til kommentar

Måten Trump håndtert Corona pandemien og skyve den vekk og sier at den ikke er farlig, er ikke greit. Trump's Corona håndteringen til vil svekke ham veldig mye, det er jeg 98% sikker på. Så, heia Biden.
 

Spoiler

Det var skikkelig artig å leke med valgkartet @Øystein viste oss. 🥰🥰
 

 



 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...