Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

2 hours ago, aklla said:

Uansett er Betroz opptatt av sjekke utenom ferdige oppsatte enheter, samt å sjekke på egen hånd.
Så jeg antar Betroz har en del egenprodusert forskningsmateriale og ikke bare oppgulp fra andre "ferdig oppsatte enheter"
Eller, egentlig vet jeg at Betroz ikke har det, så spørsmålet er mer for å belyse problemstillingen at Betroz anklager andre for å kun tro på oppgulp fra andre uten å undersøke på egen hånd, mens Betroz gjør nøyaktig det samme selv, bare at det er oppgulp fra noen andre.

Så lenge vi mennesker, inkl meg selv, har et ego, så vil vi alltid ha et visst selvbedrag eller subjektiv oppfattning av ting som skjer rundt oss. Ironisk nok her, så ØNSKER jeg også å tro at vi mennesker kan stole på at vitenskapen er så nær 100% objektiv fakta som det går an. Jeg har sett nok beviser for at det lukter råtten fisk av hele Covid og vaksine greia, og den konklusjonen har jeg ikke fått etter å bare hørt på David Icke nei...

Under hele Covid greia, så har vaksinen nesten utelukkende vært brukt som den eneste løsningen. En slags nirvana fra himmelen! De som ikke er enige i det, de blir kalt for anti-vaxxers og det som verre er! I denne tiden har nesten ingen snakket om å stole mer på vårt eget immunforsvar, og måter vi kan forbedre det på - naturlig. Sunnere livsstil og slikt. Det er kanskje ingen garanti det heller, men livet er risikabelt å leve! Vi skal alle dø en dag. Slik jeg ser det, så er frykten for døden det som får mennesker til å oppføre seg som gale lemmings og hoppe utfor stupet med en potensiell usikker/farlig vaksine.

Men jøss gjør akkurat hva du vil med kroppen din du aklla, bare så lenge du og dine "meningsfeller" ikke bidrar til å tvinge oss andre til å leve på utsiden av samfunnet bare fordi dere har helt paranoia om dette viruset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Betroz said:

Jeg har sett nok beviser for at det lukter råtten fisk av hele Covid og vaksine greia, og den konklusjonen har jeg ikke fått etter å bare hørt på David Icke nei...

 

Men jeg tar nok ikke mye feil når jeg påstår at disse "bevisene" dine er 100% basert på videoer og anekdoter du har surfet deg fram til på internett? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Under hele Covid greia, så har vaksinen nesten utelukkende vært brukt som den eneste løsningen. En slags nirvana fra himmelen! De som ikke er enige i det, de blir kalt for anti-vaxxers og det som verre er! I denne tiden har nesten ingen snakket om å stole mer på vårt eget immunforsvar, og måter vi kan forbedre det på - naturlig. Sunnere livsstil og slikt. Det er kanskje ingen garanti det heller, men livet er risikabelt å leve! Vi skal alle dø en dag. Slik jeg ser det, så er frykten for døden det som får mennesker til å oppføre seg som gale lemmings og hoppe utfor stupet med en potensiell usikker/farlig vaksine.

Kanskje fordi vaksiner i praksis er den eneste løsningen?
Litt som at om boligen din brenner, så er slukking i praksis den eneste løsningen.

Og ja, å forbedre immunforsvaret er faktisk det vaksineringen gjør, vaksinering er 100% avhengig av at immunforsvaret virker og gjør jobben bra nok.

4 000 000 000 doser satt til nå, det tilsier at den er ganske trygg. Gatene flommer ikke over av vaksine-lik..
Hvor mange kjenner du som har dødd av vaksinen? Antar du kjenner en del som har tatt den.

r8xszrkoqro51.jpg

 

Alle skal dø ja, selv har jeg lyst til at det drøyer lengst mulig, derfor tar jeg på setebelte når jeg kjører, har brannvarsler i alle rom og tar vaksiner ved behov. Dette selv om jeg verken er redd for at det skal brenne hjemme, at jeg skal krasje eller at jeg skal få covid. Det handler kun om å forbedre oddsen.

Betroz skrev (1 time siden):

Men jøss gjør akkurat hva du vil med kroppen din du aklla, bare så lenge du og dine "meningsfeller" ikke bidrar til å tvinge oss andre til å leve på utsiden av samfunnet bare fordi dere har helt paranoia om dette viruset.

Du blir neppe tvingt til noe som helst, selv om du har helt paranoia og er livredd for vaksiner.
Frykt er skadelig i lengden..

Endret av aklla
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, aklla said:

4 000 000 000 doser satt til nå, det tilsier at den er ganske trygg. Gatene flommer ikke over av vaksine-lik..
Hvor mange kjenner du som har dødd av vaksinen? Antar du kjenner en del som har tatt den.

Vi får se da når dere har fått 3. og 4. dosene med boostere hva det vil gjøre med kroppen deres. Ja, jeg har familie som er vaksinert. Innen 3 år burde vi vite dette. Dessuten de som dør etter en stund av vaksinene, vil sikkert få Covid som dødsårsak. Sikkert en variant av en variant av en variant av en variant som får skylda.

9 minutes ago, aklla said:

Du blir neppe tvinge deg til noe som helst, selv om du har helt paranoia og er livredd for vaksiner.
Frykt er skadelig i lengden..

Eller bare at jeg ikke ønsker den eksperimentelle gen-terapien.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 minutt siden):

Det er dette som er hele hovedbløffen.

Man har vel enda ikke funnet noen gode måter å stoppe virus utenom vaksiner..
Og da mener jeg vitenskapelig dokumenterte metoder, ikke ett tilfeldig tiktok-klipp.

Betroz skrev (2 minutter siden):

Eller bare at jeg ikke ønsker den eksperimentelle gen-terapien.

mRNA er ikke regnet for å være gen-terapi..

 

Betroz skrev (6 minutter siden):

Eller bare at jeg ikke ønsker den eksperimentelle gen-terapien.

Tipper vi fortsatt ser dødsfall om 3 år, i all hovedsak blant uvaksinerte da vaksinerte, selv om de kan bli smittet og faktisk bli syke, har ett betydelig mildere forløp.
Dør man 3 år etter vaksinering er det neppe vaksinering som er årsaken. Vaksineringen er ute av kroppen ila noen få dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
25 minutes ago, Betroz said:

Eller bare at jeg ikke ønsker den eksperimentelle gen-terapien

Åja, Covid19 er et retro-virus? Fortell mer. Hvis den ikke er det, så vil jeg gjerne høre om hvordan kodingen er på endene til mRNA i vaksinen og hvordan denne kodingen i to deler, klarer med første del å komme seg inn i cellekjernen, for å så bruke del to for å innsette seg i DNAet. Hva er bokstavkodinga de bruker til å få til det?

Forklar gjerne med egne ord eller fagfelle vurderte artikler. Jeg synes det er vanskelig å måtte høre på en fire timers youtube.

Genterapi er jo vanvittig vanskelige saker. Er jo flott å høre at de har løst det på en sånn måte at det er tilgjengelig for massene for en billig penge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Så lenge vi mennesker, inkl meg selv, har et ego, så vil vi alltid ha et visst selvbedrag eller subjektiv oppfattning av ting som skjer rundt oss. Ironisk nok her, så ØNSKER jeg også å tro at vi mennesker kan stole på at vitenskapen er så nær 100% objektiv fakta som det går an. Jeg har sett nok beviser for at det lukter råtten fisk av hele Covid og vaksine greia, og den konklusjonen har jeg ikke fått etter å bare hørt på David Icke nei...

det er faktisk ingen grunn til å stole blindt på legevitenskap og eksperter, jeg gjør det ikke selv heller. Det er begått mye feil, og det skjer fortsatt. Men greia er at slikt forekommer ikke fordi en eller annen "hemmelig" verdenselite sitter å bestemmer utviklingen. Det som derimot er forklaringen, er at alle disse menneskene involvert i forskning og industri, og myndigheter, gjerne har sammenfallende interesser. De kjenner hverandre ikke alle sammen, men inngår altså i en slags dynamikk som driver utviklingen til et visst hold.

Det samme er tilfelle på en rekke områder. Ta f.eks. mote og trender, for å illustrere. På 1970-tallet var omtrent alle hjem innredet i glorete tapeter, sofagruppen var gjerne stripete, i fargene brunt, grønt, og orange. Det gikk også igjen i gardiner. Ti-året senere ville ingen ha det, da kom det noe annet, osv. Så, hvem bestemmer at det skal være slik? En "hemmelig verdensregjering"?

Poenget mitt er man man godt kan være kritisk og skeptisk til utviklingen på mange områder, men da må man være det mot de involverte aktørene, og ikke dikte opp skjulte hemmelige sammensvergelser/elite som i det skjulte liksom styrer alt. Dette er jo en gjenganger på Conspiracy-sider. Noen ganger kan man faktisk lure på om det blir gjort med hensikt, dvs. tøve det til med tøys, rett og slett for å diskreditere det som i utgangspunktet er legitime bekymringer/kritikk om et eller annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (5 timer siden):

Sa jeg noe sted at vedkommende ble nektet adgang? Det virker som du har veldig vanskelig for å lese hva jeg skriver, og med å forstå ord som beskriver nyanser, som 'gradvis'. Argumentet ditt er igjen og igjen at fordi det jeg sier er iferd med å skje gradvis og globalt, ikke skjedde i forrige uke over hele verden samtidig, så er det bare tull.

Her f.ex. sier advokater at det er sannsynlig at man blir nektet arbeidsledighetspenger i USA om man blir sparket for ikke å ville sprøyte denne dritten i sin egen kropp. Jeg har før sagt at planen er at man skal nektes offentlige tjenester, i fremtiden, altså ikke i forrige uke, og ikke over hele verden samtidig:

https://www.marketwatch.com/amp/story/dont-expect-unemployment-benefits-if-you-dont-comply-with-your-employers-vaccine-requirement-11628287814

Jeg forstår godt at du mener du fremmer spådommer om fremtiden. Men poenget er og blir at du påstår noe og legger ved en "kilde" som liksom skal underbygge det du påstår, men som på ingen måte gjør det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
39 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Jeg forstår godt at du mener du fremmer spådommer om fremtiden. Men poenget er og blir at du påstår noe og legger ved en "kilde" som liksom skal underbygge det du påstår, men som på ingen måte gjør det.

Jo, det viser at det går i den retningen som jeg har sagt at det kommer til å gå hele tiden, så da underbygger det det jeg har sagt.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Hapi70 said:

Jo, det viser at det går i den retningen som jeg har sagt at det kommer til å gå hele tiden, så da underbygger det det jeg har sagt.

Relativt typisk for konspi-gærninger: De har bestemt seg for en retning, og alt vil gå i den retningen uansett. 😥

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (13 minutter siden):

Jo, det viser at det går i den retningen som jeg har sagt at det kommer til å gå hele tiden, så da underbygger det det jeg har sagt.

Nei. Kilden din sier ikke det du påstår at den gjør, og det er fortsatt en elendig kilde i utgangspunktet. Så da har du ikke underbygget påstanden din, og den kan avfeies som ubegrunnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere tror vel ikke på dette heller, men det begynner å komme beretninger fra sykesøstre i USA. Der de sier det er forhold som de aldri har vært vitne til før. Dette er en sykesøster fra Maryland, eller hun regner kanskje opp flere titler i begynnelsen der. Hun sier at det er mye lidelse der ute, som de ikke vet hva de kan gjøre med. 

https://www.bitchute.com/video/2cENGkKE59gK/

Disse pasientene får ikke anerkjennelse som vaksineofre, og det spørs om alle ville ha skjønt en slik anerkjennelse. Da flere utvikler mental forvirring. Noen utvikler blodpropper, andre diabetes eller gastroparese. Sistnevnte er en tilstand der magen støter fra seg maten (ofte ved oppkast), og når jeg slår opp på den står det faktisk at den kan utvikles etter medisinering. 

En annen sykesøster fra et av USAs største sykehus, sier det har kommet opp plakat om at det er forbudt å angripe pleiere. Det har aldri skjedd før, og er tydeligvis fordi en del vanlige pasienter utvikler mental forvirring. 

Lenke til kommentar
graavik skrev (2 timer siden):

Hapi ,Bertroz og deres meningsfeller: Jeg har postet og skrevet at jeg fikk et veldig vondt skrubbsår på kneet kun få dager etter første vaksine. Regner med at min erfaring blir delt med "folk i UK" som har vært med i STORE demonstrasjoner?

 

Viktig å melde fra til myndighetene.

Selv kuttet jeg meg i fingeren, bare timer etter at jeg fikk en telefon med 5G. I en finger jeg har på hånda jeg hadde holdt telefonen med bare minutter tidligere, intet mindre!!

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Sitat

This confirms that vaccination may be a good way of a person at high risk from the disease reducing their personal risk, but it has almost no value as a way of protecting others, so there is no benefit in vaccinating children, introducing vaccine passports domestically or internationally, or coercing young people to get a vaccine which to them is almost all risk and no benefit.

Nye tall fra England tyder på at vaksinen beskytter bra mot egen død, men reduserer svært lite risiko for å bli smittet eller smitte andre

Dette betyr at vaksinebevis, eller vaksinasjon av friske ikke har noe særlig effekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...