Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Hapi70 skrev (8 timer siden):

Dere bare skjønner ikke hva som er iferd med å skje nå. Dette er rett og slett ren og pur ondskap i forkledningen til en "kur". Dette kommende året og de kommende årene kommer det til å bli helt sinnssykt med kroniske lidelser etter denne massevaksineringen, og de som står bak vet det. Akkurat hvem dette er, og hvor langt "ned" ondskapen går, det vet jeg ikke. Men når slike som Suharid Bhadki ser det FØR vaksinene er distribuert, da er det nok ganske mange som står for distribusjon av denne galskapen som ser det også. Dette er ikke tilfeldig, dette er ikke et uhell.

Hjerneskadet 18-åring etter vaksinen: https://childrenshealthdefense.org/defender/teen-surgeries-blood-clots-johnson-johnson-vaccine/?utm_source=salsa&eType=EmailBlastContent&eId=862a4102-d542-4df5-883b-3574d22cd4b4

Disse "anekdotene" er altså ødelagte liv. Barn får ikke blodpropp i hjernen sånn helt ut av det blå. Å sitte og se på dette uten å kunne gjøre noe er bare for mye.

Har ikke noe problem med å forstå hva det er du prøver å formidle. Men jeg er sterkt uenig i innholdet i det du prøver å formidle. Og grunnen til det, er at du og dine meningsfeller ikke klarer å sannsynliggjøre at påstandene deres stemmer. Dette igjen kan underbygges når man ser på kildegrunnlaget deres; Det dere har presentert, er et sammensurium av dårlig forskning, uttalelser fra "fagfolk" som er blitt tatt for faktafeil gjentatte ganger, anekdoter fra antivaxx/konspirasjons-miljøer, og religiøse/spirituelle tekster. Man har et ord for dette, og det er kvasivitenskap. Og det er noe vi vet fungerer dårlig til å etablere objektive fakta.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8 hours ago, Hapi70 said:

Dere bare skjønner ikke hva som er iferd med å skje nå. Dette er rett og slett ren og pur ondskap i forkledningen til en "kur". Dette kommende året og de kommende årene kommer det til å bli helt sinnssykt med kroniske lidelser etter denne massevaksineringen, og de som står bak vet det.

Kanskje menneskeheten trenger denne lidelsen for å skjønne at blind tro på systemet og "expertene" har sin pris, om så en fatal en. Folk flest styres av det ubevisste, selv vitenskapsfolk - noe vi kan tydelig se nå med hele denne Covid plandemien. Jeg har familie selv som skal ta vaksinen. Ingenting jeg sier vil forandre deres mening. Ut i fra hva jeg kan se nå, så kommer nok 85% eller mer av mennesker til å ta vaksinen. Kanskje lærdommen her er at vi kan kun forandre på oss selv, og alle må ta sine valg i livet og leve med de konsekvensene.

Lenke til kommentar

Selv om det er greit å vite hvor noen henter ideene sine fra nøler jeg eller tør jeg ikke alltid å klikke på linkene de serverer. Jeg vet av erfaring at konspirasjonslinker er potensielt farlig teritorium. Jeg klikket en gang på en konspirasjonslink i en diskusjon jeg leste på et annet forum og da fikk PC-en virus og måtte på verksted så det er noe jeg av erfaring nøler med å gå inn på. Videoer fra YouTube og BitChute er jo trygt da, men så er det diverse tvilsomme linker så....

Lenke til kommentar
Betroz skrev (43 minutter siden):

Kanskje menneskeheten trenger denne lidelsen for å skjønne at blind tro på systemet og "expertene" har sin pris, om så en fatal en. Folk flest styres av det ubevisste, selv vitenskapsfolk - noe vi kan tydelig se nå med hele denne Covid plandemien. Jeg har familie selv som skal ta vaksinen. Ingenting jeg sier vil forandre deres mening. Ut i fra hva jeg kan se nå, så kommer nok 85% eller mer av mennesker til å ta vaksinen. Kanskje lærdommen her er at vi kan kun forandre på oss selv, og alle må ta sine valg i livet og leve med de konsekvensene.

Men vaksiner som viser seg å ha for alvorlige bivirkninger trekkes jo nå tilbake og media skriver om det. Det er ikke noe de holder tilbake men det er full åpenhet om det. Nettopp det faktum at media skriver om Astra og J&J og at de tas ut av bruk, viser ikke det at det er hull i teorien din om at man med vilje slipper løs vaksiner som tar livet av folk og så dekker over det? De som har invistert i disse to vaksineprodusentene har også sammenlagt tapt milliarder. Vi snakker om et gigantisk tapsprosjekt her.

Endret av Morromann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
shockorshot skrev (9 timer siden):

Du nevnte tidligere at de som oppdaget konspirasjonen ble enten fjernet eller ble drept. Hvordan har det seg at han ikke har blitt fjernet eller drept? Er han med på det eller har han et helt sykt sikkerhetsopplegg?

 

 

Både David Icke og Alex Jones lever i beste velgående. Rart det der.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Morromann said:

Men vaksiner som viser seg å ha for alvorlige bivirkninger trekkes jo nå tilbake og media skriver om det. Det er ikke noe de holder tilbake men det er full åpenhet om det. Nettopp det faktum at media skriver om Astra og J&J og at de tas ut av bruk, viser ikke det at det er hull i teorien din om at man med vilje slipper løs vaksiner som tar livet av folk og så dekker over det? De som har invistert i disse to vaksineprodusentene har også sammenlagt tapt milliarder. Vi snakker om et gigantisk tapsprosjekt her.

Slo ikke tanken deg at det er kun DNA/mRNA vaksinene som var alltid ment å bli de som ble standard? Jeg har sagt før at kaos og frykt er noe som bevisst brukes for å manipulere oss.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Betroz skrev (15 minutter siden):

Slo ikke tanken deg at det er kun DNA/mRNA vaksinene som var alltid ment å bli de som ble standard? Jeg har sagt før at kaos og frykt er noe som bevisst brukes for å manipulere oss.

Nei, det slår meg ikke. Jeg konstanterer at to gigantiske prestisjeprosjekter innen vaksinering måtte skrotes grunnet alvorlige bivirkninger og myndigheter verden over tar det på sterkeste alvor. De rike og mektige innvisterte og spyttet inn milliarder til Astra-Zenica og J&J, og de pengene er nå tapt.

Endret av Morromann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er verken AZ eller J&J skrotet - flere (de fleste) land har fortsatt å benytte dem, men de har da satt restriksjoner på aldersgruppen som blir tilbudt disse. Det ligger altså an til at de vil bli langt mindre brukt enn først antatt, og utfallet er jo dermed i grunnen det samme: noen kommer til å tape mye penger. Og de som investerte i de andre selskapene, vil nok tjene mer.

Siste tallene jeg har sett på AZ, som begynner å bli et par uker gamle, er at over 75 millioner personer har mottatt denne. For J&J ble det nylig opplyst at 7 millioner personer i USA så langt har fått den. For øvrig er også Sputnik en virusvektor-vaksine, og der jobbes det med å få i gang produksjon i flere land. Med andre ord lite som tyder på noen plan om å gjøre mRNA-vaksinene til standard, ref. @Betroz sin påstand.

Lenke til kommentar
13 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Jeg lurer i hvert fall fortsatt på hva det er du mener målet er.

Å fange oss mennesker i ren 5-sans virkelighet som slaver i en kollektiv bevissthet som tjener de som anser seg som våre overherrer. Å koble oss fra vår høyere bevissthet, slik at all vår kunnskap og visdom kommer fra dem - eller det systemet de har laget, der kunstig intelligens spiller en stor rolle. I mer enklere ord : Gjøre oss til slaver.

Dette systemet kan kun bli virkelighet om mange nok mennesker faller i fella, og gir sitt samtykke ved å fortsatt leve i ubevissthet og uvitenhet. Covid responsen : Vaksinen og vaksine sertifikatet er en del av denne fella. Ditt valg.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Betroz said:

Å fange oss mennesker i ren 5-sans virkelighet som slaver i en kollektiv bevissthet som tjener de som anser seg som våre overherrer. Å koble oss fra vår høyere bevissthet, slik at all vår kunnskap og visdom kommer fra dem - eller det systemet de har laget, der kunstig intelligens spiller en stor rolle. I mer enklere ord : Gjøre oss til slaver.

Dette systemet kan kun bli virkelighet om mange nok mennesker faller i fella, og gir sitt samtykke ved å fortsatt leve i ubevissthet og uvitenhet. Covid responsen : Vaksinen og vaksine sertifikatet er en del av denne fella. Ditt valg.

Forskjellen på denne teoretiske virkeligheten og dagens virkelighet er hva da? Høres ut som mye av det samme for meg. 

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Betroz said:

Å fange oss mennesker i ren 5-sans virkelighet som slaver i en kollektiv bevissthet som tjener de som anser seg som våre overherrer. Å koble oss fra vår høyere bevissthet, slik at all vår kunnskap og visdom kommer fra dem - eller det systemet de har laget, der kunstig intelligens spiller en stor rolle. I mer enklere ord : Gjøre oss til slaver.

Dette systemet kan kun bli virkelighet om mange nok mennesker faller i fella, og gir sitt samtykke ved å fortsatt leve i ubevissthet og uvitenhet. Covid responsen : Vaksinen og vaksine sertifikatet er en del av denne fella. Ditt valg.

Vad är det egentligen dere gör för att undvika detta? 

Noe annat än att komma med udokumterade påstander på internet? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Benbjo said:

Syn, smakt, lukt, følelse, hørsel? Så er det vel noen som snakker om en 6 sans - snakke med døde osv. 

Kan legge til noen få her, men er en god del flere enn dem:

  • Balanse
  • Posisjon av kroppslegemer. Hvis du lukker øynene vet du fortsatt hvor armene, bein, osv er selv om du beveger dem rundt
  • Temperaturforandringer
  • En rekke sanser for hvordan status er i kroppen våres; indre smerte, sult, tørst, blodtrykk, tarmstatus, pH verdien av Cerebrospinalvæsken

Hvor mange det er til slutt kommer ann på hvordan du til slutt definerer en sans, men ved ingen av definisjonene er det 5. Gir mest mening å definere dem til 3 hvis man vil ha bare noen få å forholde seg til; mekanisk, kjemisk, og lys.

Endret av shockorshot
Lenke til kommentar
Betroz skrev (45 minutter siden):

Å fange oss mennesker i ren 5-sans virkelighet som slaver i en kollektiv bevissthet som tjener de som anser seg som våre overherrer. Å koble oss fra vår høyere bevissthet, slik at all vår kunnskap og visdom kommer fra dem - eller det systemet de har laget, der kunstig intelligens spiller en stor rolle. I mer enklere ord : Gjøre oss til slaver.

Dette systemet kan kun bli virkelighet om mange nok mennesker faller i fella, og gir sitt samtykke ved å fortsatt leve i ubevissthet og uvitenhet. Covid responsen : Vaksinen og vaksine sertifikatet er en del av denne fella. Ditt valg.

Fint å få avklart. Den enkelte får gjøre seg opp en mening om man finner dette særlig realistisk. Personlig mener jeg det ikke er det, men det overrasker nok ingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...