Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
7 hours ago, Betroz said:

Kanskje menneskeheten trenger denne lidelsen for å skjønne at blind tro på systemet og "expertene" har sin pris, om så en fatal en. Folk flest styres av det ubevisste, selv vitenskapsfolk - noe vi kan tydelig se nå med hele denne Covid plandemien. Jeg har familie selv som skal ta vaksinen. Ingenting jeg sier vil forandre deres mening. Ut i fra hva jeg kan se nå, så kommer nok 85% eller mer av mennesker til å ta vaksinen. Kanskje lærdommen her er at vi kan kun forandre på oss selv, og alle må ta sine valg i livet og leve med de konsekvensene.

Men bivirkningene kommer til å bli skyldt på covid, eller de kommer så sent at de 'kan ikke settes i sammenheng med vaksinen'. Jeg tror faktisk ikke folk kommer til å skjønne dette, de er for hjernevasket allerede. Farmasien har jo også sluppet unna med lignende før, de gjør det faktisk hver dag hele året allerede.

6 hours ago, Morromann said:

Men vaksiner som viser seg å ha for alvorlige bivirkninger trekkes jo nå tilbake og media skriver om det. Det er ikke noe de holder tilbake men det er full åpenhet om det. Nettopp det faktum at media skriver om Astra og J&J og at de tas ut av bruk, viser ikke det at det er hull i teorien din om at man med vilje slipper løs vaksiner som tar livet av folk og så dekker over det? De som har invistert i disse to vaksineprodusentene har også sammenlagt tapt milliarder. Vi snakker om et gigantisk tapsprosjekt her.

Og så slippes det nye vaksiner med verre bivirkninger. Repeter i det uendelige.

Tapt ja, hahahahaha! Der fikk du meg faktisk til å le. Hvem selger medikamentene som de vaksineskadede blir avhengige av resten av livet..

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
11 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Har ikke noe problem med å forstå hva det er du prøver å formidle. Men jeg er sterkt uenig i innholdet i det du prøver å formidle. Og grunnen til det, er at du og dine meningsfeller ikke klarer å sannsynliggjøre at påstandene deres stemmer. Dette igjen kan underbygges når man ser på kildegrunnlaget deres; Det dere har presentert, er et sammensurium av dårlig forskning, uttalelser fra "fagfolk" som er blitt tatt for faktafeil gjentatte ganger, anekdoter fra antivaxx/konspirasjons-miljøer, og religiøse/spirituelle tekster. Man har et ord for dette, og det er kvasivitenskap. Og det er noe vi vet fungerer dårlig til å etablere objektive fakta.

Slike som lege, mikrobiolog og professor Sucharit Bhadki?

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (3 timer siden):

Men bivirkningene kommer til å bli skyldt på covid, eller de kommer så sent at de 'kan ikke settes i sammenheng med vaksinen'. Jeg tror faktisk ikke folk kommer til å skjønne dette, de er for hjernevasket allerede. Farmasien har jo også sluppet unna med lignende før, de gjør det faktisk hver dag hele året allerede.

Enn så lenge du ikke klarer å underbygge påstandene, er det jo ikke så mye å skjønne. Det er tvert i mot et sunnhetstegn å ikke ta ubegrunnede påstander for god fisk.

Kan du gi noen eksempler på at legemiddelindustrien har sluppet unna med lignende før?

Sitat

 

Og så slippes det nye vaksiner med verre bivirkninger. Repeter i det uendelige.

Tapt ja, hahahahaha! Der fikk du meg faktisk til å le. Hvem selger medikamentene som de vaksineskadede blir avhengige av resten av livet..

 

Dette kan du jo da også prøve å dokumentere, altså at legemiddelfirma har tjent penger på å selge medikamenter for å behandle vaksineskader. Hvilke medikamenter for å behandle narkolepsi selger GlaxoSmithKline feks.?

Hapi70 skrev (12 minutter siden):

Slike som lege, mikrobiolog og professor Sucharit Bhadki?

Ja, slike som han ja: https://correctiv.org/faktencheck/2020/06/19/impfung-gegen-covid-19-sinnlos-sucharit-bhakdi-stellt-unbelegte-behauptungen-auf/

Men igjen, slike som han utgjør jo kun en del av kildematerialet deres. Vi har også vært innom Bibelen, folk som mener verden styres av reptiler og fremtidsspådommer skrevet i retrospekt.

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Betroz, Hapi70, hur förklarar dere ökningen i for eksempel Indien nu med tanke på att det väl inte handlar om ett problematiskt virus? 

Ändring i PCR testen? 

Gates ringde och sa att de behövde skärpa sig då de hade för få smittede?

Gates drog i några trådar som gjorde att folk obevist fick opp smittetalen? 

Stor utbygning av 5G? 

Resultat av vaksinen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, fredrik2 said:

Betroz, Hapi70, hur förklarar dere ökningen i for eksempel Indien nu med tanke på att det väl inte handlar om ett problematiskt virus? 

Ändring i PCR testen? 

Gates ringde och sa att de behövde skärpa sig då de hade för få smittede?

Gates drog i några trådar som gjorde att folk obevist fick opp smittetalen? 

Stor utbygning av 5G? 

Resultat av vaksinen?

Jeg har aldri sagt at det ikke handler om et problematisk virus. Dette viruset er skapt i laboratorium og spredt for å skape en pandemi, og en pandemi man kan kjøre ut skadelige vaksiner mot,og til slutt bruke for å få istand microchipping. For alt jeg vet er det mutanter i vaksinene også, i tillegg til at viruset muterer. Og at det er flere tilfeller betyr ikke at PCR-testen ikke er unøyaktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ja dette er uheldig at det er så mange alternativt-tenkende som tror at viruset er ufarlig eller ikke eksisterer. Det tar bort troverdigheten til de som varsler om altfor strenge tiltak, en agenda bak det osv. Forvirringen er total dessverre.

Så vidt jeg husker latterliggjorde du virus-protokollen fra Medical Medium som jeg postet, hvorfor skulle jeg trenge en virsusprotokoll om jeg ikke tror at viruset er noe dritt? Det er verre enn et influensavirus, og det kan trigge kroniske tilstander. Det kan forsåvidt influensa også, men ikke i denne skalaen. Angriper lungene gjør det også. At folk faktisk tror at det IKKE finnes virus er uforståelig for meg når man faktisk opplever å bli smittet av dem når man er sammen med andre.

Men jeg er ikke så opptatt av andres oppførsel, så jeg blir ikke "redd" mennesker som ikke tror på virus og derfor ikke beskytter seg. Jeg har de redskapene jeg trenger, jeg trenger ikke være redd for å bevege meg i verden, og jeg trenger ikke kontrollere hva andre gjør. Om informasjonen om hva som dreper disse virusene var akseptert, tilgjengeliggjort og brukt av alle, så ville vi hatt det som skulle til for å håndtere denne pandemien. Men det vil ikke bakmennene, så de har sørget for å holde slik informasjon borte i lang lang tid. Rockefeller startet det hele, og nå tror vi ikke på C-vitamin lenger en gang.

https://meridianhealthclinic.com/how-rockefeller-created-the-business-of-western-medicine/

 

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (På 22.4.2021 den 0.09):

Dere bare skjønner ikke hva som er iferd med å skje nå. Dette er rett og slett ren og pur ondskap i forkledningen til en "kur". Dette kommende året og de kommende årene kommer det til å bli helt sinnssykt med kroniske lidelser etter denne massevaksineringen, og de som står bak vet det. Akkurat hvem dette er, og hvor langt "ned" ondskapen går, det vet jeg ikke. Men når slike som Suharid Bhadki ser det FØR vaksinene er distribuert, da er det nok ganske mange som står for distribusjon av denne galskapen som ser det også. Dette er ikke tilfeldig, dette er ikke et uhell.

Men skjer etter dette?

50% av verden er døde.
98% av verdens levende er uføre uten evne til å jobbe, evt knapt kan jobbe.
1,999% som er friske, nært samtlige av de er "våkne" konspirasjonsfolk .
0,001% er de som styrer verden i det skjulte, som vil stoppe/ta livet av konspirasjonsfolk.

Hvem sin drømmeverden er dette?

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
17 minutes ago, aklla said:

Men skjer etter dette?

50% av verden er døde.
98% av verdens levende er uføre uten evne til å jobbe, evt knapt kan jobbe.
1,999% som er friske, nært samtlige av de er "våkne" konspirasjonsfolk .
0,001% er de som styrer verden i det skjulte, som vil stoppe/ta livet av konspirasjonsfolk.

Hvem sin drømmeverden er dette?

Jeg har ikke sagt at dette skjer noe sted. Jeg aner ikke hva som kommer til å skje, eneste jeg vet er at folk dør og blir syke og dette er planlangt. HVA de har planlagt vet jeg vel ikke, jeg kjenner ikke dem?

Og narsissisters drømmeverden går ikke an å forstå uansett, det er derfor folk som er i forhold med disse folkene ikke kommer seg unna før de blir drept, de klarer ikke tenke slik som de tenker, fordi det ikke går an for normale mennesker.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (7 timer siden):

Ja dette er uheldig at det er så mange alternativt-tenkende som tror at viruset er ufarlig eller ikke eksisterer. Det tar bort troverdigheten til de som varsler om altfor strenge tiltak, en agenda bak det osv. Forvirringen er total dessverre.

Men metodikken/argumentasjonsrekken deres er jo den samme som din, og du møter altså samme utfordring som Betroz når Icke trekkes frem som kilde, eller når man forkaster flat-jord-teorien som psy-ops.: Hvordan kan du forkaste noe som påstås ut fra samme metodikk som det du hevder at er sant? Hvordan selekterer du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Men metodikken/argumentasjonsrekken deres er jo den samme som din, og du møter altså samme utfordring som Betroz når Icke trekkes frem som kilde, eller når man forkaster flat-jord-teorien som psy-ops.: Hvordan kan du forkaste noe som påstås ut fra samme metodikk som det du hevder at er sant? Hvordan selekterer du?

Jeg velger ut fra hva jeg opplever som logisk, og ut fra kilder jeg stoler på. Og jeg skjønner ikke hva du mener med samme metodikk? Hvilken metodikk er det?

Når det gjelder flat jord, så finnes det ikke ett håndfast argument for dette, og det virker helt ulogisk. Se gjerne min post i flat-jord tråden om kilder eldre en NASA og våre myndigheter også. I tillegg - ikke ett menneske som har hatt en ut av kroppen-opplevelse eller nær døden-opplevelse har sett noen flat jord når de har 'reist' ut i verdensrommet.

Det snakkes om psy-op fordi man har sett trollene som kommer på forum og youtube-kanaler og terper på flat jord. På det store alternative forumet Project Avalon diskuterer man ikke flat jord på grunn av dette. Der blir det lagd profiler som kun maser om flat jord, foruminnehaveren har fått nok av dem. Trolle-oppførsel er gjenkjennelig når man har erfaring fra betalte farma-troll og statsbetalte troll. De har en veldig lik modus operandi.

Og man ser jo at folk blir smittet av influensa? Hvordan kan man bortforklare at man selv blir syk når man tilbringer tid med syke folk? Kanskje de som tror virus ikke eksisterer har tidenes beste immunforsvar og aldri blir syke.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Hapi70 said:

Jeg velger ut fra hva jeg opplever som logisk, og ut fra kilder jeg stoler på.

ALLE vet jo det at når det gjelder Covid, så kan vi KUN stole på det FHI, WHO, vaksine produsentene og slike sier. ALT annet er konspi tull og tøys. Vi må da høre på det expertene og flertallet sier, alltid... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvorfor skjedde det samme i Danmark som i Norge, og hvorfor er dokumentsporene ikke-eksisterende?

«Om ettermiddagen 11. mars ba helseministeren og departementsråd Bjørn Inge Larsen om et møte med helsedirektør Bjørn Guldvog. På dette møtet blir det bestemt at man skal sette inn «en bredere tiltakspakke dagen etter». Guldvog sammenkalte dernest sin ledergruppe og sitat: «Etter en times idédugnad fram mot midnatt sendte gruppen en «stuntliste» – en fire siders meny av små og store mulige tiltak.» Det er ingen referater fra disse møtene, Guldvog noterte på løse lapper som senere ble kastet, beskjeder ble gitt på SMS, men departementsrådens SMS-er er slettet. Det er nesten så man ikke tror sine egne øyne.

Neste morgen, 12. mars, sendte stabssjef Lars Øy på statsministerens kontor en e-post til helseministeren med budskapet «Tid for å trykke på den store knappen». På vei inn i et møte en halvtime senere gjentar statsministeren det samme overfor Guldvog «Det er vel i dag vi skal trykke på den store røde knappen?

Koronakommisjonen har slått fast at Grunnloven be brutt da «tiltakspakka» ble vedtatt 12. mars 2020. Et vedtak med så omfattende konsekvenser kan bare fattes av «kongen i statsråd». Dette dreier seg om Grunnlovens paragraf 3, som definerer den utøvende makt i Norge. Dette er bærebjelken i vår statsform. Det var ikke «kongen i statsråd» som vedtok «tiltakspakka», det var helsedirektør Bjørn Guldvog. Han tiltok seg altså den utøvende makt i Norge. Dette må få konsekvenser.

Og ikke bare opptrådte Guldvog som om han var Norges regjering, men han vil ha oss til å tro at han gjorde det på en måte som ikke ville blitt godtatt fra den ferskeste aspirant i embedsverket, nemlig ved å ikke basere beslutningene på et dokumentspor som kan etterprøves av Stortinget, men på løse lapper. Og til overmål har han sørget for å slette alle spor etter denne mest dramatiske beslutninga i Norge siden annen verdenskrig. Som Charlotte Haug skriver: Det er så man nesten ikke tror sine egne øyne.

Her er det mange ubesvarte spørsmål.

Og i tillegg var det ikke bare et dramatisk vedtak, men vedtaket besto i at «det meste av det vi hadde av pandemiforståelse og -planer ble satt til side».

Hvor kom dette fra? Det samme skjedde i Danmark. Heller ikke Mette Fredriksen vil svare på hvor hun fikk denne politikken fra. Og også i Danmark er epostene og meningsutvekslingene blitt slettet. Og man vil at vi skal tro på dette?»

https://steigan.no/2021/04/hvorfor-kastet-man-bort-alt-man-hadde-av-pandemiplaner-og-gjorde-180-graders-vending/

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Hapi70 said:

Og man ser jo at folk blir smittet av influensa? Hvordan kan man bortforklare at man selv blir syk når man tilbringer tid med syke folk? Kanskje de som tror virus ikke eksisterer har tidenes beste immunforsvar og aldri blir syke.

Hvordan vet du at det som omtales som "virus" idag ikke egentlig er nanochips, som svever rundt og gjør akkurat det de er programmert til å gjøre? Hvordan kan vi være sikre på at big-tech, big-farma og deep-state ikke har en verdensomspennende sammensvergelse gående som har gjort dette mulig siden verdens begynnelse? :)

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Betroz said:

ALLE vet jo det at når det gjelder Covid, så kan vi KUN stole på det FHI, WHO, vaksine produsentene og slike sier. ALT annet er konspi tull og tøys. Vi må da høre på det expertene og flertallet sier, alltid... :p

For den hele og fulle sannheten ligger i hjemmesnekrede youtube videoer. Amen. :)

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (18 minutter siden):

Jeg velger ut fra hva jeg opplever som logisk, og ut fra kilder jeg stoler på. Og jeg skjønner ikke hva du mener med samme metodikk? Hvilken metodikk er det?

Når det gjelder flat jord, så finnes det ikke ett håndfast argument for dette, og det virker helt ulogisk. Se gjerne min post i flat-jord tråden om kilder eldre en NASA og våre myndigheter også. I tillegg - ikke ett menneske som har hatt en ut av kroppen-opplevelse eller nær døden-opplevelse har sett noen flat jord når de har 'reist' ut i verdensrommet.

Det snakkes om psy-op fordi man har sett trollene som kommer på forum og youtube-kanaler og terper på flat jord. På det store alternative forumet Project Avalon diskuterer man ikke flat jord på grunn av dette. Der blir det lagd profiler som kun maser om flat jord, foruminnehaveren har fått nok av dem. Trolle-oppførsel er gjenkjennelig når man har erfaring fra betalte farma-troll og statsbetalte troll. De har en veldig lik modus operandi.

Og man ser jo at folk blir smittet av influensa? Hvordan kan man bortforklare at man selv blir syk når man tilbringer tid med syke folk? Kanskje de som tror virus ikke eksisterer har tidenes beste immunforsvar og aldri blir syke.

Metodikken er bla. samme tilnærming til kilder, nærmere bestemt det jeg betegner over her som kvasivitenskap. Du beskriver jo selv her, og har også trukket frem tidligere, kilder som man betegner som kvasivitenskap. Nær-døden opplevelser kan jo være interessante de, men som bevis for noe som helst annet enn dypt personlige opplevelser, har de null verdi.

Betroz skrev (16 minutter siden):

ALLE vet jo det at når det gjelder Covid, så kan vi KUN stole på det FHI, WHO, vaksine produsentene og slike sier. ALT annet er konspi tull og tøys. Vi må da høre på det expertene og flertallet sier, alltid... :p

Hvis du er så lei av å få påpekt at du setter opp stråmenn, hvorfor fortsetter du da? ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
13 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Metodikken er bla. samme tilnærming til kilder, nærmere bestemt det jeg betegner over her som kvasivitenskap. Du beskriver jo selv her, og har også trukket frem tidligere, kilder som man betegner som kvasivitenskap. Nær-døden opplevelser kan jo være interessante de, men som bevis for noe som helst annet enn dypt personlige opplevelser, har de null verdi.

Så det eneste som er godtatt her er vitenskap? Altså man må ha en vitenskapelig kilde for alt? Og det er ikke kvasivitenskap noe på Pubmed, fordi det er fagfellevurdert? Og da er det godtatt. Ingen korrupsjon der, ingenting feil der. Og ingenting er riktig om det ikke har en vitenskapelig studie bak seg. Om det er interessgrupper som betaler for studien og påvirker utfallet betyr ingen ting, for vitenskap er det.
Så om de ikke gidder å forske på intravenøs vitamin C, så virker det ikke. Så blir det ikke brukt på kreftklinikker i Sør-Amerika av en grunn, det er bare kvakksalveri, fordi det ikke har en studie bak seg. Ingen kan bli friske av noe som ikke har nok studier bak seg. Da kan man stoppe livreddende behandling i Norge, for blodforgiftning, fordi det ikke har støtte i vitenskap.

https://www.tv2.no/a/11105240/

Dette er tydelig å se her  denne artikkelen, at her er det en behandling som man kunne brukt mye penger på å forske på, og på denne måten få belyst hva som faktisk blir resultatet av slik behandling, vitenskapelig, slik at det blir stuerent å bruke det. Men man gjør det ikke. Hvorfor?

Dette går igjen og går igjen i medisinen i det uendelige. Derfor hopper jeg over disse vitenskapelige studiene og går til det som er prøvd og som virker, uavhengig av vitenskapelige studier. Og det gjør jeg med alt annet også, jeg går etter det som er logisk, ikke nødvendigvis etter det som er såkalt vitenskapelig bevist. Så da blir det vanskelig for meg å leke den leken med å underbygge alt med vitenskap, der mye er det jeg vil kalle såkalt vitenskap.
Det er også selvsagt vanskelig når jeg mener at den vitenskapen vi stoler på i medisin dessverre er kuppet av onde mennesker som vil at vi skal forbli syke.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
2 hours ago, graavik said:

Ehh..ja? Skulle vi godta løgn?

Det er ikke noe galt med vitenskap. Det er bare det at hvis du tror vi mennesker er i stand til å bruke den på en helt objektiv måte, så er du litt naiv. Mange forskere er avhengig av økonomisk støtte fra staten eller selskaper, og hvis de som gir sin støtte legger press på forskerene, så kan det drastisk endre selve forskningen. Jeg sier ikke at slikt skjer med ALT innen forskning, eller at ALLE er korrupte! Men det skjer. 

Et annet godt poeng, er at de virkelige store gjennombruddene innen forskning kommer ofte fra de menneskene som tenker UTENFOR boksen, utenfor normen i samfunnet, og ikke bare følger flokken.

Når det gjelder Covid, så bør vi tenke mer helhetlig på vår helse, og ikke bare at en kjemisk cocktail ala vaksinen som den eneste reddningen. Hva om sykdommen skyldes noe annet enn et smittsomt virus? Hva om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...