Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det "kjipe" med dette NoN slippet, er at jeg har inne en "ASUS Geforce RTX 3080 ROG STRIX GAMING 10G" fra 17/12 til 10K

Så kom dette som er "ASUS GeForce RTX 3080 ROG Strix Gaming OC 10GB" til over 14K.

Den har steget 3K siden desember, så skulle ønske at hvis jeg fikk et OC kort nå, så kunne jeg kreve det for desember 2020-pris, og kun lagt ut mellomlegget. Da ville NoN kunne slette 2 stk ordre :p

Lenke til kommentar

Da tar de 1300 kr mer for kort de tar av samme pallen.. Litt merkelig at de selger et produkt med sprengt etterspørsel rimeligere enn to uker før. Det hadde lønt seg kansellere den første ordren de ikke greide å levere til avtalt tid og bestille på nytt. Selvsagt var de taktiske nok til å vente med å varsle om utsatt dato til dagen etter de hadde solgt det samme kortet rimeligere.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Det positive er vel at Elkjop og senker prisene og ikke bare hoyer som Proshop.

 

Er vel ikke sa rart egentlig, gjetter Elkjop far info fra leverandor "Vi tror at vi far en pall med 30 kort om 2 uker, ni faar dem for 8k stykk" og 2 uker seinere "Vi tror vi far en pall med 30 kort om 2 uker, ni faar dem for 9k stykk".

Er ikke ens sikkert de bruker samme leverandor, ulike batches kan komme fra ulike leverandorer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, BadCat said:

Det kan ikke det for hver distributør har egne soner.

De kan vel bestille fra distributorer og direkt fra Asus? Uans sa laer ulike batches kunne koste ulike mye.

Edit: Elkjop kanskje t.o.m bruker noe typ av dagspris naar de legger ut de til salgs hvis priset ikke kommer fra leverandor.

Endret av rfm
Lenke til kommentar
5 minutes ago, BadCat said:

Poenget mitt er at de lar kunden vente lenger så de kan tjene mer.

Det vet du jo bevisligen ikke. Du bare gjetter.

Finns sikkert bedre plasser for konspirasjonsteori enn denne traaden

Endret av rfm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...