Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Dragonlove said:

Da kan du kreve dekningskjøp.

Høres bra ut. Må først finne ut hvordan kan jeg formulere noe slikt og hvilke paragrafer kan jeg bruke. Noe som har eksempel på det?

Ser nå at jeg betalte nøyaktig 4500 mer hos Komplett.

Power pris  - 21 999

Komplett pris - 26 499

Endret av Supervisor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Supervisor skrev (1 minutt siden):

Høres bra ut. Må først finne ut hvordan kan jeg formulere noe slikt og hvilke paragrafer kan jeg bruke. Noe som har eksempel på det?

Sikkert ikke verre enn at du skriver hva som har skjedd og at du måtte kjøpe varen fra Komplett til en dyrere pris, trenger vel ikke være advokat for å formulere seg, du kan jo henvise til kjøpsloven hvor det står om dekningskjøp.

Lenke til kommentar

Send inn klage via Forbrukerrådet, tar nok noen måneder å få behandlet saken, men dersom du allerede har gjort et dekningskjøp har du ingenting å tape. Power kansellerte en ordre hos meg med 2stk 3070tuf oc etter at jeg fikk skriftlig på mail beskjed om at den skulle bli levert, den var bare forsinket. Fikk ordren kansellert og et gavekort på 1500kr i erstatning.

Endret av QUiPS
Lenke til kommentar
1 minute ago, Dragonlove said:

Sikkert ikke verre enn at du skriver hva som har skjedd og at du måtte kjøpe varen fra Komplett til en dyrere pris, trenger vel ikke være advokat for å formulere seg, du kan jo henvise til kjøpsloven hvor det står om dekningskjøp.

Ja, kan prøve det, men tenkte at det hadde mer tyngde om jeg viste til noen paragrafer slik at de ikke så enkelt avviser klage. 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, QUiPS said:

Send inn klage via Forbrukerrådet, tar nok noen måneder å få behandlet saken, men dersom du allerede har gjort et dekningskjøp har du ingenting å tape. Power kansellerte en ordre hos meg med 2stk 3070tuf oc etter at jeg fikk skriftlig på mail beskjed om at den skulle bli levert, den var bare forsinket. Fikk ordren kansellert og et gavekort på 1500kr i erstatning.

Jeg fikk ikke engang tilbud om gavekort. Bare kansellering og avvisning. Takk for tips.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (7 timer siden):

Alt jeg har sagt er at det er mistenkelig at de plutselig utsetter å levere til de får tak i rimeligere kort. Et kort som blir utsatt to uker gir tusen kroner i tapte mininginntekter. Skjer det mange nok ganger vil det utgjøre en forskjell.

Vi som ikke miner, driter jo i tapt inntekt fra mining.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...