rfm Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 1 hour ago, bmwm said: Hmm. Så du fikk ikke eagle som ble lagt ut i dag? Mulig jeg ikke får heller, skal ta kontakt med de. Får ikke noe. Tydeligvis betyr ordrebekreftelsen ingenting, den er ikke koblet med hvis du får kort eller ei. Rart system og moro for forbrukeren som ikke har peiling før det blir sendt
bmwm Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 (endret) rfm skrev (2 minutter siden): Får ikke noe. Tydeligvis betyr ordrebekreftelsen ingenting, den er ikke koblet med hvis du får kort eller ei. Rart system og moro for forbrukeren som ikke har peiling før det blir sendt Hva er de tre siste sifrene i ordrebekreftelsen? Endret 17. mars 2021 av bmwm
BadCat Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Betyr "Forventet dato: Ikke bestemt" det samme som"?
Le_Chuck Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Ser at jeg har et Gigabyte Geforce RTX 3070 VISION OC 8GB i handlekurven på netonnet fra tidligere i dag. Står leveringstid ikke bekrefter, men virker som det går an å gjennomføre kjøpet. Er det noe poeng i å gjennomføre kjøpet?
rfm Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 13 minutes ago, BadCat said: Betyr "Forventet dato: Ikke bestemt" det samme som"? Forrige uke betydde den her screenshoten at du får kortene på fredag eller måndag. Idag betyr den tydeligvis null kort til deg. Det har ikke med at det er to kort i bestillingen uten at systemet ikke er koblet sammen med ordrebekreftelsen enligt min höflige agent.
bmwm Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 rfm skrev (2 minutter siden): Det har ikke med at det er to kort i bestillingen uten at systemet ikke er koblet sammen med ordrebekreftelsen enligt min höflige agent. Hva betyr det? At rekkefølgen på ordre ikke lenger har noe å si?
rfm Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Just now, bmwm said: Hva betyr det? At rekkefølgen på ordre ikke lenger har noe å si? Idk, tidligere når jeg bestillt for seint har det stått "ikke bestemt". Agenten sade at systemet som gir forskjellige mennesker kort ikke er koblet til ordrebekreftelsen så du kan ikke se om du får kort eller ikke enligt i ordrebekreftelsen. Skriker bullshit men agenten var ikke direkt høflig så jeg gav opp.
bmwm Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Så vi skal bare la pengene våre ligge hos netonnet uten å vite om vi får kort eller ikke??
rfm Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Just now, bmwm said: Så vi skal bare la pengene våre ligge hos netonnet uten å vite om vi får kort eller ikke?? Eneste måten er å kontakte supporten. Eller få melding fra PostNord. Lol
BadCat Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Jeg synes at NetOnNet kunne ha vært litt tydeligere i dialogen. 1
Cardinal Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Hver gang jeg har spurt NoN om noe som gjelder GPU, har svaret stort sett i bunn og grunn vært "vi vet ikke" eller "en eller annen gang i fremtiden" Men det er vel også sannheten, dog lite morro å høre.
BadCat Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 De bryr seg ikke, så lenge de får pengene dine. Kvaliteten på kundebehandlingen går nedover og nedover og butikkene blir færre og færre. 1
ilalo Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Når man bestiller kort, er det ikke best med faktura? tenker siden det virker som en del her har blitt trukket uten at de har fått kortene sine jeg tar alltid ting på faktura uansett hva det gjelder, selv om jeg har pengene på konto
Ephrus Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): Når man bestiller kort, er det ikke best med faktura? tenker siden det virker som en del her har blitt trukket uten at de har fått kortene sine jeg tar alltid ting på faktura uansett hva det gjelder, selv om jeg har pengene på konto Faktura er greit, jeg gjør det samme. 1
muuha Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 (endret) ilalo skrev (10 minutter siden): Når man bestiller kort, er det ikke best med faktura? tenker siden det virker som en del her har blitt trukket uten at de har fått kortene sine jeg tar alltid ting på faktura uansett hva det gjelder, selv om jeg har pengene på konto jeg betaler med visa etter en gang jeg mistet ett kort pga det gikk 20 minutt før ordren gikk gjennom Klarna driten edit: var en ps5 når jeg tenker meg om Endret 17. mars 2021 av muuha
Ephrus Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Har aldri hatt problemer med klarna, får svar umidelbart om de godtar det eller ikke.
ilalo Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Just now, bmwm said: samme her, men resurs er driten til drit har selv hatt problemer med de når jeg har prøvd meg på diverse kort hos NoN feks, men ikke hatt problemer med de noen andre plasser
muuha Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Ephrus skrev (1 minutt siden): Har aldri hatt problemer med klarna, får svar umidelbart om de godtar det eller ikke. var ikke klarna faktura, men noe klarna checkout greier. Muligens hos cdon
Ephrus Skrevet 17. mars 2021 Skrevet 17. mars 2021 Har 40k utestående hos resurs, ikke hatt problemer så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå