Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

6 minutes ago, bmwm said:

Nei, han sa han bestile for 30 minutter siden, har spurt om å få ordrebekreftelse, han sendte uten dato seff. Nå sier han at det ikke står noe dato på ordrebekreftelsen 🙄

Det står ikke dato på ordrebekreftelsen hvis han fikk kjøpt når det var på lager. Står ingen dato på min ordrebekreftelse heller. Står bare "Leveres innen 4-6 dager".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, bmwm said:

Ja, men han påstår at han har kortet innen uka. Det er både uetisk å selge noe man ikke har, og det bryter retningslinjene til finn. 

 

Vet ikke med dere, men jeg blir skikkelig irritert når jeg ser folk bestille kort på nett og starte budrunde uten å vite når de får kortet. 

Hvorfor ikke bare rapportere til finn og så gå videre til neste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
goofer skrev (Akkurat nå):

Det står ikke dato på ordrebekreftelsen hvis han fikk kjøpt når det var på lager. Står ingen dato på min ordrebekreftelse heller. Står bare "Leveres innen 4-6 dager".

Ja, men han sier det ikke står noe som helst. Fikk du 4-6 dager på vision i dag?

Lenke til kommentar
3 hours ago, ps5 said:

Min 3090 Suprim X ligger på 104c med en dør i kabinettet på gløtt, med åpent kabinett er jeg langt nede på nittitallet. Dette med +300 minne for 110mh/s. Nøkkelen er å undervolte så mye som mulig for mining. Jeg kjører på 725mV @ 1350mhz

Mitt 3080 AX har holdt samme temp siden jeg satt det inn i første uka i desember. Spilt en del timer Valheim samt et annet spill.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, bmwm said:

Ja, men han påstår at han har kortet innen uka. Det er både uetisk å selge noe man ikke har, og det bryter retningslinjene til finn. 

 

Vet ikke med dere, men jeg blir skikkelig irritert når jeg ser folk bestille kort på nett og starte budrunde uten å vite når de får kortet. 

med prio er det mulig at han faar den pa eller for fredag. Forrige uke pa onsdag fanns 3060Ti Gaming Pro OC og med prioritert frakt kom den til Bergen paa fredagen. Gjetter du kan faa den i morgen i Oslo lssm.

 

Men enig med det du sier, men det er mulig at han faar den kjapt.

Endret av rfm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det ikke allerede var bekreftet kan jeg bekrefte nå at de som betaler for prioritert frakt får levert først. Bestilte Eagle før en annen som betalte for frakten, pakken hans har blitt sendt, min har fortsatt status som mottatt 

Endret av bmwm
Lenke til kommentar
1 minute ago, bmwm said:

Hvis det ikke allerede var bekreftet kan jeg bekrefte nå at de som betaler for prioritert frakt får levert først. Bestilte Eagle før en annen som betalte for frakten, pakken hans har blitt sendt, min har fortsatt status som mottatt 

Jeg brukte to sekunder på å vurdere om jeg skulle betale for frakten eller ei, men valgte altså å ikke gjøre det.... :(

Lenke til kommentar
chulo skrev (37 minutter siden):

Jeg blir nok å sende 6900 XT (uåpnet) i retur da jeg ikke har kabinett stort nok til å romme det, og foretrekker Nvidia uansett. Ble bare veldig revet med da noen postet linken her i går. Ser ikke vitsen i å selge det  videre heller, da jeg ser de samme seks annonsene på Finn siden i går, ganske nærme kostpris

Eeeeh, jepp - det kortet er sørenmeg massivt. Fikk såvidt plass i kabinettet mitt. Prøvde det, bra kort, men foretrekker 3060 - så fanboy er jeg....

Lenke til kommentar
goofer skrev (1 minutt siden):

Jeg brukte to sekunder på å vurdere om jeg skulle betale for frakten eller ei, men valgte altså å ikke gjøre det.... :(

Litt urettferdig egentlig. Leveringen fra postnord sin side skal gå fortere, men de burde sende ut i riktig rekkefølge

Lenke til kommentar
bmwm skrev (Akkurat nå):

Litt urettferdig egentlig. Leveringen fra postnord sin side skal gå fortere, men de burde sende ut i riktig rekkefølge

Hvis levering skal gå fortere, må nødvendigvis varene sendes først ut av lageret. Jeg kjøper alltid prioritert frakt. Tar under ett døgn fra Sverige til Vestfold.

Lenke til kommentar
50 minutes ago, snp said:

Jeg tror nesten det er umulig å få en stor aktør til å se på et enkelt kundeforhold som negativt. Det er ingen som er høyt oppe i noen av disse bedriftene som noensinne kommer til å håndtere saker direkte tilknyttet ditt kundeforhold og den gjennomsnittlige kundebehandler/saksbehandler har ikke særlig skin in the game hva bedriftens interesser angår. De gjør bare jobben sin, sak etter sak, kunde etter kunde, med en ganske upersonlig tilnærming - rett og slett fordi det er så mange.

Det er helt riktig. De ser der i mot på helhelten og er det mange returer totalt vil det gå utover alle worst case osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...