Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bmwm skrev (37 minutter siden):

Jeg bestilte vision 3070 fra netonnet 15.02. Jeg rakk å bestille en før det ble utsolgt. 18.02 la de ut en ny runde med kort, jeg bestilte en til. Netonnet har nå slettet ordren min fra 18.02. Har de lov til det? Maks en per kunde betyr vel ikke maks en per kunde for alltid? 

Er nok ikke for alltid, men synes den er innafor så lenge du enda venter på levering på det første. Er ikke veldig tydelig hva som egentlig ligger i begrepet "maks 1 pr kunde" og er veldig nysgjerrig på hva netonnet ville svart deg. Synes du skal sende et spørsmål til de og poste svaret her :)

Jeg har bestilt to 3070 TUF OC rett etter hverandre hos Netonnet og begge ordrene ligger fortsatt inne. Betaling med kredittkort. Ikke noe problem om de sletter en av ordrene, står tydelig på produktsiden at det er maks 1 stk pr kunde. Har gjort akkurat det samme med 3070 Rog Strix OC og også der ligger begge ordrene fortsatt inne. Der står det ikke noen begrensning på produktsiden ser jeg, så der har de vel egentlig ikke grunnlag for å slette ordre om de skulle ønske.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
58 minutes ago, Pc Lynet said:

KFA2 Geforce RTX 3090 Hall Of Fame fra Netonnet står som levert hos meg nå 😲🚀

Forhåndsbestill – Releasedato: 27.02.2021

https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/kfa2-geforce-rtx-3090-hall-of-fame/1016867.11111/

NoN har vel kanskje fått inn en liten forsendelse av disse kortene til dem som bestilte først.

Min ordre står fremdeles som "mottatt" men jeg bestilte i går kveld så antar jeg var en av de siste som fikk inn bestilling. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før det kommer inn og blir sendt...

Lenke til kommentar
Cardinal skrev (Akkurat nå):

NoN har vel kanskje fått inn en liten forsendelse av disse kortene til dem som bestilte først.

Min ordre står fremdeles som "mottatt" men jeg bestilte i går kveld så antar jeg var en av de siste som fikk inn bestilling. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før det kommer inn og blir sendt...

Jeg bestilte vel for ett par dager siden. Står som sendt men ikke mottatt epost med sporingsnummer enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...