Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

sect0r skrev (4 minutter siden):

Hei, men det er en man som, fikk 4 kortene site uke fra Komplett. Han dokumenterer dette (eller ikke?) på forrige sider.

Jeg sa jeg hadde bestilt og fått levert 4 ulike kort av komplett den siste måneden :) 

Flere andre her har også bestilt kort fra komplett og fått disse levert den siste tiden.
Senest torsdag slapp de over 200 kort som forsvant på fire minutter-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at det fortsatt er mulig å få tak i kort. Kjøpte senest en ferdigbygget pc med 3070 til under 14000 fra Elkjøp med klikk og hent på lørdag. Skal si poden ble glad. Forrige uke fikk jeg bestilt og levert 3060ti tuf Gaming OC fra Elkjop. Da hadde de også 3070 inne. Min kollega fikk bestilt og levert 3070 gaming x trio fra komplett forrige uke. Alt takket være denne diskusjonstråden.  Ser at det er en del surmulede innlegg om at noen betviler at andre har fått tak i kort. Jeg fikk også epost fra komplett om at kort i bestilling kan ta lang tid før de ankommer. Venter fortsatt på 3070 Suprim X kortet bestilt i midten av desember. Keep the spirit up, del gjerne treff og funn som dere finner. 

https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/262861/hp-omen-30l-gt13-0876no-stasjonar-gaming-pc 

 

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/stasjonaer-pc/hp-omen-gt11-0427no-stasjonaer-pc/p-1119065/ 12999

 

informasjon om kortet: https://www.techpowerup.com/gpu-specs/hp-rtx-3080-oem.b8601
Bekreftet dato 10 mars. Vil bare si at dette er OEM HP brandede skjermkort, men ellers så anbefaler jeg HP OMEN da de ikke bruker noen proprietære PSU eller hovedkort (som f.eks Acer)

Endret av ZoLaMont
  • Liker 4
Lenke til kommentar
ZoLaMont skrev (7 minutter siden):

Vil bare si at det fortsatt er mulig å få tak i kort. Kjøpte senest en ferdigbygget pc med 3070 til under 14000 fra Elkjøp med klikk og hent på lørdag. Skal si poden ble glad. Forrige uke fikk jeg bestilt og levert 3060ti tuf Gaming OC fra Elkjop. Da hadde de også 3070 inne. Min kollega fikk bestilt og levert 3070 gaming x trio fra komplett forrige uke. Alt takket være denne diskusjonstråden.  Ser at det er en del surmulede innlegg om at noen betviler at andre har fått tak i kort. Jeg fikk også epost fra komplett om at kort i bestilling kan ta lang tid før de ankommer. Venter fortsatt på 3070 Suprim X kortet bestilt i midten av desember. Keep the spirit up, del gjerne treff og funn som dere finner. 

Helt enig!

Fikk kjøpt 3070 hos NetOnNet forrige uke. Var flere modeller liggende ute i over en time. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KriZZ skrev (2 minutter siden):

Hadde minet mer enn den prisdiffen frem til mai 😛 

Kjedelig å sitte uten kort i 5 måneder for noen hundrelapper vel

Det betyr at enten har det skjedd en feil eller så har jeg kjøpt så mange skjermkort at jeg har blitt svartelistet 😜

Edit: Ser du har kjøpt den med 2 vifter, ikke 3.

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...