Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønte hvor det bar og stoppet bare hele greia på 9000,- inkludert frakt. Så jeg satt igjen med 8850,-. Hadde bud på langt over 10000,- så jeg etter jeg hadde pløyd gjennom alle meldingene, men det blir for dumt. Det var i utgangspunktet et «ventekort» så jeg var fornøyd med ikke å gå i tap :)

Endret av Teodor1979
Lenke til kommentar
KjellV skrev (2 timer siden):

Min antagelse er at de ikke vil ha flere bestillinger og derfor har fjernet de fra nettbutikken. En alternativ måte til Komplett og andre nettbutikkers "Motta varsel." Regner ikke med det spiller inn på eksisterende ordrer.

Men, de har ikke fjernet andre kort fra nettbutikken. Litt rart at de bare har gjort det med 3060 ti. 

Lenke til kommentar

Reell pris kanskje 5-6 tusen. Prøv og legg ut til 7 tusen og ikke aksepter pruting. Folk er gale om dagen og kjøper alt. Men 2080 er altså en god del dårligere enn 3060ti som kan fås fra 5500 (hvis det noensinne kommer på lager igjen). Lager og beholdning er hele nøkkelen her. Du har en faktisk vare som kan kjøpes nå, det har ikke de fleste butikker.

Lenke til kommentar
bmwm skrev (2 timer siden):

Men, de har ikke fjernet andre kort fra nettbutikken. Litt rart at de bare har gjort det med 3060 ti. 

Er kun 3 forskjellige 3080 igjen: https://www.dustinhome.no/group/hardware/pc-komponenter/skjermkort/pci-e-nvidia?graphicsprocessor=nvidia geforce rtx 3080

Og kun 9 forskjellige 3070 igjen: https://www.dustinhome.no/group/hardware/pc-komponenter/skjermkort/pci-e-nvidia?graphicsprocessor=nvidia geforce rtx 3070

Så de har nok fjernet mye over hele fjøla.

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (8 minutter siden):

Komplett åpnet kl 15 for 3080 og 3070

Det var det jeg også syntes å huske. Er jo greit om de åpner opp til forskjellige tider så kanskje det blir mulig å få seg et kort. Angrer på at jeg ikke bare kjøpte 3070 når jeg hadde muligheten. Var egentlig fast bestemt på 3080, men ser ikke ut som man får tak i det i nærmeste fremtid. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...