Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Øystein

Spørreundersøkelse:

Message added by Øystein

Recommended Posts

sycho skrev (38 minutter siden):

Til så og si 3080-pris ja 😂

Det er vel feil. 3080 blir vel aldri å koste under 9-9500 igjen. 8000 var introduksjonspris for de som klarte å bestille på day 1.

• Like 1

3 minutes ago, MrMarbles said:

Det er vel feil. 3080 blir vel aldri å koste under 9-9500 igjen. 8000 var introduksjonspris for de som klarte å bestille på day 1.

Er det feil? Jeg vil jo si at en tusenlapp over i pris er "så og si" samme pris. 
Men vi er alle forskjellige. 

43 minutes ago, jeey said:

Der ble 3080 TUF OC grønn hos komplett, men feirer ikke før det sendt :)

Valget blir da om man skal beholder 3080 XC3 ultra eller 3080 TUF 

Når bestilte du?

18 minutes ago, sycho said:

Er det feil? Jeg vil jo si at en tusenlapp over i pris er "så og si" samme pris. 
Men vi er alle forskjellige. 

Enig, det er et ganske stort avvik fra feks. kompletts pris. Men til Digital impuls' forsvar, så kan jeg vil si det at dette er jo faktisk en butikk, og ikke en stor nettbutikk, så sånn sett er de berettiget til å ha noe høyere priser.

DI er kjempekjekt å ha i byen, har vært innom her noen ganger i min ungdom og fått reddet helgen når det har vært akutt behov for komponenter :)

Edited by PC^2020
  • Like 1

23 minutes ago, PC^2020 said:

Enig, det er et ganske stort avvik fra feks. kompletts pris. Men til Digital impuls' forsvar, så kan jeg vil si det at dette er jo faktisk en butikk, og ikke en stor nettbutikk, så sånn sett er de berettiget til å ha noe høyere priser.

DI er kjempekjekt å ha i byen, har vært innom her noen ganger i min ungdom og fått reddet helgen når det har vært akutt behov for komponenter :)

Helt korrekt :)

• Like 1

Butikker har begynt med samme pris i butikk og på nett fordi de får så mange klager når de har forskjellig pris, og folk står i butikken og kjøper varen på nett med henting i butikk, så istedet for at en henter varn selv, så må en ansatt hente varen for deg

Hadde vært kjekt med en PC butikk i nærheten av Trondheim med ting på lager

Edited by Dubious
  • Like 1

16 minutes ago, Dubious said:

Hadde vært kjekt med en PC butikk i nærheten av Trondheim med ting på lager

Folk hadde syntes det var for høye priser og varene hadde råtnet på lager.

2 minutes ago, Vaule said:

Endelig! 

Ah, det hadde vært fint om vi kunne blitt kvitt "midlertidig omsetningsavgift til kriseformål", evt. gått tilbake til 1% som når den ble innført i 1935.

Kryptodebunker skrev (6 timer siden):

Blir sendt i dag eller i morgen. 

paraxsystemz skrev (14 minutter siden):

Krysser fingrene for at dette er sant 😛

tuf oppdatering.png

Vaule skrev (6 minutter siden):

Endelig! 

Screenshot_20210115-145910_Chrome.jpg

Trust the scalpers with connections 😉

Dere vet hvordan fyrverkeri i romjula selges fra konteinere ved diverse handelsparker og avkjørsler ved tettbygde strøk. Se for dere skalpere som selger RTX-30-kort rett fra kontainer. :p

• Like 1

Veldig godt å høre at det begynner å komme inn noen 3080 ASUS TUF. Antar at dette er bestillinger som har gått gjennom 15:00 eller før, så er nok en stund før jeg får noe (15:12); gode nyheter uansett og gratulerer med kort!

• Like 1

Det hadde vært mye enklere hvis det hadde blitt opplyst antall bestillinger og antall levert av dag1-bestillinger. Hvis tallene er så hemmelig i forretningsøyemed så kunne de i det minste ha oppgitt antall leverte i %. Det oppleves for jævlig å være kunde når man ikke vet noe om hvordan det ligger an. Folk taper penger for hver dag kortene ikke blir levert.

• Like 1

shauge2 skrev (1 time siden):

Når bestilte du?

19/09/2020 under behandling nå så spent å se. 

Edited by jeey
  • Like 1