Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rambo82 skrev (36 minutter siden):

ser helt ok ut den .. spill du tenkte? 

Skal brukes til stue-spilling ja, så er interessert i å vite hvor bråkete 3080-kortene er generelt sett, og om Omen-merket er kjent for stillegående design eller ikke (får litt ymse treff når jeg søker). Står ikke noe om lydnivå på butikksiden, og produsentene bruker vel ellers å være flinke til å skryte hvis de har noe å skryte av. Så ble litt skeptisk, i grunn. 

Denne ( MSI MEG Aegis Ti5 - Stasjonær - Komplett.no ) er perfekt for meg, bortsett fra prisen. Mulig jeg må begynne med cryptomining selv for å få råd? Hvor lenge må jeg mine med et GTX980 for å tjene inn den kostnaden? 🤨

Lenke til kommentar
Saftis skrev (5 minutter siden):

Jeg synes 3080 TUF OC bråket såpass mye ved full load i et Fractal-kabinett med glassdør at jeg byttet til et BeQuiet 802 med metalldører og lydisolering, samt flyttet det ned fra pulten til gulvet. 

Veldig bra nå.

Alle 3080 kort bråker når de står i ett kabinett med dårlig lufting. Eneste som ikke gjør det er vel Aorus og vannkjølte. 

Lenke til kommentar
XE800 skrev (23 minutter siden):

Skal brukes til stue-spilling ja, så er interessert i å vite hvor bråkete 3080-kortene er generelt sett, og om Omen-merket er kjent for stillegående design eller ikke (får litt ymse treff når jeg søker). Står ikke noe om lydnivå på butikksiden, og produsentene bruker vel ellers å være flinke til å skryte hvis de har noe å skryte av. Så ble litt skeptisk, i grunn. 

Denne ( MSI MEG Aegis Ti5 - Stasjonær - Komplett.no ) er perfekt for meg, bortsett fra prisen. Mulig jeg må begynne med cryptomining selv for å få råd? Hvor lenge må jeg mine med et GTX980 for å tjene inn den kostnaden? 🤨

https://www.nicehash.com/profitability-calculator/nvidia-gtx-980

Du taper noen kroner hver dag 😂

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Saftis said:

Jeg synes 3080 TUF OC bråket såpass mye ved full load i et Fractal-kabinett med glassdør at jeg byttet til et BeQuiet 802 med metalldører og lydisolering, samt flyttet det ned fra pulten til gulvet. 

Veldig bra nå.

Det hadde holdt å røske av fronten og eventuelt sette inn noen vifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...