Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Men det hjelper ikke så lenge man ikke har tilgang på kort.

Som er bevist i tråden her, det er mulig å skaffe kort om man prøver. 

Evt får man legge seg i kø på et annet kort som ikke har xxxx kort i backorder :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (8 minutter siden):

Ja du kan heve kjøpet. Men du kan ikke tvinge noen til å gi det ett kort. Elkjøp kan heller ikke trylle fram kort.

Sant nok, men du kan ikke tvinge kjøperen å vente i evighet? Uansett, det å heve kjøpet har et pris.. kortet er faktisk dyrere enn da kjøperen bestilte.. dette må da ellers bli kompensert.

Lenke til kommentar
jeey skrev (5 minutter siden):

Som er bevist i tråden her, det er mulig å skaffe kort om man prøver. 

Evt får man legge seg i kø på et annet kort som ikke har xxxx kort i backorder :)

Jepp jeg har fått tak i 6 forskjellige ikke Asus 3080 kort i løpet av høsten.

koford skrev (4 minutter siden):

Sant nok, men du kan ikke tvinge kjøperen å vente i evighet? Uansett, det å heve kjøpet har et pris.. kortet er faktisk dyrere enn da kjøperen bestilte.. dette må da ellers bli kompensert.

Enten får du vente inn i evigheten eller heve kjøpet. Du får ikke noe kompensasjon for det.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (2 minutter siden):

Enten får du vente inn i evigheten eller heve kjøpet. Du får ikke noe kompensasjon for det.

Det tror jeg ikke noe på, forbrukere har rettigheter. Elkjøp har annonsert kortet ut for salg, de har latt forbrukere forhåndbestille det. Elkjøp har trukket penger, de har annonsert forventet levering i Januar.. innfris ikke dette kommer det til å treffes tiltak som et følge av dette.

Lenke til kommentar
koford skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke noe på, forbrukere har rettigheter. Elkjøp har annonsert kortet ut for salg, de har latt forbrukere forhåndbestille det. Elkjøp har trukket penger, de har annonsert forventet levering i Januar.. innfris ikke dette kommer det til å treffes tiltak som et følge av dette.

De kommer til å le av deg. Men hvis Elkjøp har lovet kort i januar, får du nok i januar.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Pc Lynet said:

Du klarer nok lett en 1000 lapp, men ser finn begynner å bli fulle av "bedre" 3080 kort som TUF og Suprim til rundt 12000kr

 

Just now, TemporalFracture said:

@Quakecry Ligger en del 3080 ute på Finn siden midten av desember, så det kan se ut som at det er mindre folk villige til å betale scalpepris enn tidligere.

Ja, tror ikke jeg hadde orket styret med å bestille kort, få det, så legge ut, sende på nytt, betale det jeg ville vært skyldig komplett så tjene det lille jeg har igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...