Kryptodebunker Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 Krisollie. skrev (49 minutter siden): Trommisen er på tur å stupe. Ikke fått noen oppdatering på ordren. Noen som vet noe om komplett har fått eller får noen kort fra Asus rundt nå? https://www.komplett.no/product/1168490/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-tuf-oc-gaming Kommer mandag. Dukker nok opp noen 3080 også. 1 Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 Hei! Prøver å få tak i et 3080, men lurer litt på dere som har klart å skaffe dere kort om hvordan det ble gjort? Sitter dere på de ulike nettsidene og trykker F5 flere ganger om dagen, eller setter dere på varsling? Alle gode tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) femftifem skrev (42 minutter siden): Hei! Prøver å få tak i et 3080, men lurer litt på dere som har klart å skaffe dere kort om hvordan det ble gjort? Sitter dere på de ulike nettsidene og trykker F5 flere ganger om dagen, eller setter dere på varsling? Alle gode tips mottas med takk! Varsling epost kommer for sent. Jeg har en egen gammel bærbar pc som jeg har på auto oppdater 60 ganger i timen. Selv med det gikk jeg glipp av salg mange ganger. Hvis du absolutt vil ha før jul er finn eneste alternativ. Og følge med her inne, men når det kommer tips her er det ofte allerede utsolgt. Endret 19. desember 2020 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 Kryptodebunker skrev (14 minutter siden): Varsling epost kommer for sent. Jeg har en egen gammel bærbar pc som jeg har på auto oppdater 60 ganger i timen. Selv med det gikk jeg glipp av salg mange ganger. Hvis du absolutt vil ha før jul er finn eneste alternativ. Og følge med her inne, men når det kommer tips her er det ofte allerede utsolgt. Takk for svar! Håpet for å sikre seg noe i år er nok forduftet. La inn to bestillinger på multicom på kort som hadde forventet lagerparti den 17.12.2020, men jeg så statusen ble oppdatert til et senere tidspunkt dagen før. 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) femftifem skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Håpet for å sikre seg noe i år er nok forduftet. La inn to bestillinger på multicom på kort som hadde forventet lagerparti den 17.12.2020, men jeg så statusen ble oppdatert til et senere tidspunkt dagen før. Multicom sin lagerstatus stemmer sjelden er min erfaring. Blir alltid forskyvd. Lykke til 👍 Endret 19. desember 2020 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) femftifem skrev (1 time siden): Hei! Prøver å få tak i et 3080, men lurer litt på dere som har klart å skaffe dere kort om hvordan det ble gjort? Sitter dere på de ulike nettsidene og trykker F5 flere ganger om dagen, eller setter dere på varsling? Alle gode tips mottas med takk! Å følge med i tråden her er første bud. Folk her er på ballen og flinke med å oppdatere når saker og ting er på lager, og når det kommer for salg. Noen som har hørte NOE som helst angående Asus TUF non-OC 3080 kortene fra Komplett? MItt ligger fortsatt med 17.januar som dato. Ikke at jeg tror på den datoen overhodet 😛 Endret 19. desember 2020 av Mala Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 1 hour ago, femftifem said: Takk for svar! Håpet for å sikre seg noe i år er nok forduftet. La inn to bestillinger på multicom på kort som hadde forventet lagerparti den 17.12.2020, men jeg så statusen ble oppdatert til et senere tidspunkt dagen før. Jeg har konsentrert meg om netonnet, men har også vært innom andre. Har fått tak i både Ryzen 5900X og TUF OC 3080 fra netonnet, og lagerstatus har alltid vært korrekt. Postet når jeg oppdaget de hadde kortet på lager, og 11 min senere var det tomt. 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 Der ble Gaming X Trio som var bekreftet fra ProShop kl 15:06 17/9 sendt! 1 Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 5 hours ago, Kryptodebunker said: https://www.komplett.no/product/1168490/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-tuf-oc-gaming Kommer mandag. Dukker nok opp noen 3080 også. Er det et bra kort? Har 10% hos komplett å vurdere om det er verdt å oppgradere 3080 palit korte jeg har Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 19. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 Mandarb skrev (3 minutter siden): Er det et bra kort? Har 10% hos komplett å vurdere om det er verdt å oppgradere 3080 palit korte jeg har Å drive å "oppgradere" i samme serie er bare tull. Palit er bra nok i massevis. 3 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 20. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2020 To RTX 3080 FE, allerede reservert. Fra samme selger. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=202096055 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=202003414 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 20. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2020 Han har vel brukt bots. Ingen vanlige dødelige har fått tak i fra Nvidia i Norge. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 20. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2020 Blir de fremdeles lagt ut på Nvidia sin side av og til? Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 20. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2020 en skikkelig skøyer i alle fall, skriver at han selger det ene da det ble for stort for ham. Antar det er derfor han trengte 2, for å sjekke at det andre var like stort?? 5 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 20. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2020 På lager: https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/266681/geforce-rtx3070-jetstream-oc Bekreftet lagerdato 23.12.2020 https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/268349/geforce-rtx-3070-gamerock-oc Lenke til kommentar
The Mad God Skrevet 21. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2020 Endte med å kjøpe meg en 3070, for så å avbestille mine 3080 bestillinger. 1 hos nett on nett (gaming X Trio). 1 hos proshop (ichill x3) og 1 hos multicom (Aourous Master). Så de som er på vent på disse kan få min plass i køen. 3080 TI kommer uansett til å være ute like etter at jeg hadde fått dem, (ikke at jeg hadde fått tak i de heller da ^^). Gjerne Quote meg på følgende: "3080 Ti kommer ut i Februar 2021 med 20 GB minne." Altså rett etter det kinesiske nyttår. 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2020 Har man fått noen indikator og leaks på hva et eventuelt 3080ti vil ligge på i pris? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2020 4 minutes ago, JFM said: Har man fått noen indikator og leaks på hva et eventuelt 3080ti vil ligge på i pris? Sikkert 11k for billigmodell og 14k for strix/extreme/suprim x etc... 1 Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 21. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2020 Ser ut til at Komplett har en form for beskyttelse mot å bruke auto-refresh-addons. Får plutselig timeout hos dem etter rundt en time med auto-refresh. Siden funker perfekt på jobb-datamaskinen som er koblet til VPN Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 21. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2020 femftifem skrev (9 minutter siden): Ser ut til at Komplett har en form for beskyttelse mot å bruke auto-refresh-addons. Får plutselig timeout hos dem etter rundt en time med auto-refresh. Siden funker perfekt på jobb-datamaskinen som er koblet til VPN Hvor ofte auto-refresher du? Det holder med en gang i minuttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå