Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Mala skrev (På 16.1.2023 den 21.18):

Noen som har handlet Series X med All Access og 24 mnd. nedbetaling hos Ressurs Bank her? Kanskje ett dumt spørsmål, som jeg uansett hadde forhørt meg om med RB i morgen 😛

Men står jeg fritt til å cashe ut resterende beløp når som helst ? 

Ingen problem å cashe ut resterende etter en stund. Logga inn på RB for å se restbeløp og endret beløpet på faktura.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lars667 skrev (2 timer siden):

Forstår det rett at det ikke er noen besparing med all access vs gpultimate + box, da? Utover rentefri nedbetaling 🙂

All access er fullpris på abonnementet gp ultimate vs det å bruke 1300,- for 3 år ved å gå gold+10kr. (Viktig å løse inn 3x12 før oppgradering til gpultimate på nettsiden) 

 

All access abonnement inkluderer 2år pgultimate abbo som er 2997,- så du ser hvorfor jeg anbefaler gold løsningen med mindre du liker å brenne sedler :)

kjøp konsollen alene. Er mange gode tilbud på Finn om du vil spare noen kr ekstra

Endret av Saltkorn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som kan skru sammen et dugelig Fallout-spill så er det vel Obsidian. Tror nok de klarer det siden de har sett hva som har gått feil med utgivelsene etter at de måtte forlate serien.

Sannsynligheten til at de får jobbe med serien igjen burde sånn sett være økt betraktelig. Bare det å vite at Obsidian står bak burde vel gi tillit til å kjøpe seg inn i serien igjen.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
vidor skrev (9 timer siden):

Er det noen som kan skru sammen et dugelig Fallout-spill så er det vel Obsidian. Tror nok de klarer det siden de har sett hva som har gått feil med utgivelsene etter at de måtte forlate serien.

Sannsynligheten til at de får jobbe med serien igjen burde sånn sett være økt betraktelig. Bare det å vite at Obsidian står bak burde vel gi tillit til å kjøpe seg inn i serien igjen,

Og så lenge Bethesda bruker så lang tid på utvikle spill, så er det ikke så dumt å få inn en ekstra utvikler i rotasjonen. Det kan gjerne være en spinoff sånn som New Vegas.

Nå kommer Starfield i 2023. Vi må bare anta at BGS starter full produksjon av The Elder Scrolls VI i år eller i 2024 og at det tidligst kommer ut i 2028 eller 2029. Fallout 5 vil da sannsynligvis komme ut et sted mellom 2032 og 2035 dersom BGS alene skal stå for uviklingen for TES VI og Fallout 5.

Lenke til kommentar

Xbox & Bethesda eventen blir streamet i kveld kl. 21 norsk tid

How to Watch the Xbox & Bethesda Developer_Direct on Wednesday - Xbox Wire

Forvent gameplay og mer informasjon rundt disse spillene:
-Forza Motorsport
-Redfall
-Minecraft Legends
-Elder Scrolls Onlne

Jeg ser det hintes til at det kanskje vil komme noen annonseringer der, men jeg tror man gjør lurt i å gå inn med realistiske forventninger.

Lenke til kommentar

Brukbart show. 

Kort oppsummert: 

Hi-Fi Rush fra Tango Gameworks annonsert. Jet Set inspirert action-rytmespill. Kommer.... i dag! 
(309) Hi-Fi Rush - Reveal Trailer | Xbox & Bethesda Dev Direct 2023 - YouTube 

Minecraft Legends, kommer 18. april
(309) Minecraft Legends - Official Gameplay Trailer - YouTube

ESO Necrom utvidelse annonsert (tar sted i østre Morrowind)
(309) The Elder Scrolls Online: Necrom Teaser | Xbox & Bethesda Developer Direct 2023 - YouTube

Redfall, kommer 2. mai
(309) Redfall - Official Gameplay Deep Dive - YouTube

Forza Motorsport. Ingen lanseringsdato, som dessverre betyr at det sannsynligvis kommer etter sommeren i år 
(309) Forza Motorsport (2023) Breakdown | Xbox & Bethesda Developer Direct 2023 - YouTube

Lenke til kommentar

Jeg ser noen Youtubere bruker series S til emulering av alle slags konsoller. Må si at det frister en gammel retroentusiast. :) Så er kommentarfeltene fylt opp av folk som krangler om hvorvidt dette er brudd på MS' vilkår eller ikke, og om man risikerer å få kontoen sin låst. Det hadde jo ikke vært noe stas. 

Noen her som har gjort dette med series S (Retroarch, emulatorer osv) og kan rapportere om skjær i sjøen?

Lenke til kommentar
:utakt skrev (9 minutter siden):

Jeg ser noen Youtubere bruker series S til emulering av alle slags konsoller. Må si at det frister en gammel retroentusiast. :) Så er kommentarfeltene fylt opp av folk som krangler om hvorvidt dette er brudd på MS' vilkår eller ikke, og om man risikerer å få kontoen sin låst. Det hadde jo ikke vært noe stas. 

Noen her som har gjort dette med series S (Retroarch, emulatorer osv) og kan rapportere om skjær i sjøen?

Jeg har en Series S som jeg har prøvd det på. Testet blant annet N64-emulator på den uten problemer. Husker ikke helt hvordan det fungerer, men det hadde i hvert fall ingen følger for kontoen min. Alt er jo software-basert og det er Microsoft som må sørge for at smutthullet blir tettet.

Kanskje det er noen andre her som har gjort seg nyere erfaringer?

Endret av Mr. Pants
  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, :utakt said:

Noen her som har gjort dette med series S (Retroarch, emulatorer osv) og kan rapportere om skjær i sjøen?

Regner med du tenker på de videoene MVG har på dette.

Han har vel etter det jeg husker sagt at MS i utgangpunktet skulle reagerer på dette, men virker som de har tillatt det enn så lenge og har valgt å helle følge med på det, så vanskelig å si hva som vil skje videre.

De har i alle fall mulighet til å trekke tilbake devmode for de som ikke bruker den for utvikle ønskede Xbox apper og spill. Devmode på denne måten er jo også noe begrenset fordi en ikke når tak i alle muligheter på maskinen. Xbox Seriers S er også sponset av MS så de ønsker nok ikke at folk kjøper maskinen bare for emulatorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...