Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Mr. Pants skrev (1 time siden):

Jeg har, så vidt jeg kan huske, brukt Bank ID appen de gangene jeg har handlet på Xbox den siste tiden. Kan prøve igjen i kveld.

(Synes dog systemet er litt kronglete, så det har blitt til at jeg gjerne fyller på litt ekstra penger når jeg først skal handle noe på Xbox)

Flott! 
Til meg kommer det opp den bank godkjenning, men jeg får der beskjed om å fylle inn mobilnummer og fødselsdato, akkurat slik bankid på mobil er. 
Bankid appen derimot inneholder ikke mobilnummer, der er det heller hele fødsels og personnummer som må fylles inn. 
Det valget får ikke jeg under kjøp på konsollen. Man må på nett. Tungvint. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr. Pants skrev (2 timer siden):

Jeg har, så vidt jeg kan huske, brukt Bank ID appen de gangene jeg har handlet på Xbox den siste tiden. Kan prøve igjen i kveld.

(Synes dog systemet er litt kronglete, så det har blitt til at jeg gjerne fyller på litt ekstra penger når jeg først skal handle noe på Xbox)

Brukte Xbox storen på Series X for en mnd eller to siden. Tror det STOD Bank-ID på Mobil, men da jeg trykket fikk jeg opp forespørsel i kode-appen til banken. Ikke Bank-ID på Mobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
trym177 skrev (17 timer siden):

Flott! 
Til meg kommer det opp den bank godkjenning, men jeg får der beskjed om å fylle inn mobilnummer og fødselsdato, akkurat slik bankid på mobil er. 
Bankid appen derimot inneholder ikke mobilnummer, der er det heller hele fødsels og personnummer som må fylles inn. 
Det valget får ikke jeg under kjøp på konsollen. Man må på nett. Tungvint. 

Jeg fikk ikke opp Bank ID appen da jeg prøvde i går. 😬 Bare Bank ID gjennom teleoperatøren min (som koster penger nå).

Merkelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del bruker jeg som regel sleep-mode sånn at jeg kjapt kommer tilbake der jeg slapp uten å bruke mye tid på å laste på nytt og begynne fra der man sist kunne lagre.

Savner egentlig den fleksibiliteten som er på PS4 at man kan velge om man vil slå av eller gå i sleep hver gang man skal avslutte. På XOX i alle fall er dette et valg som ligger i settings. Longpress på X-knappen på kontrolleren gir bare ett valg og det er å så av. Hva som skjer videre bestemmes av hva du har satt settings til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
fnwilborn skrev (51 minutter siden):

Hysterisk reaksjon må man si. Jeg ser ingen grunn til å kvitte meg med min Series X for å si det sånn. 

Jeg synes at Phil Spencer formulerte seg litt klønete med kommentaren om konsollsalg, men det er ikke nok for min del heller.

Det er jo først nå at man begynner å virkelig se resultatet av den nye spillsatsingen 

Lenke til kommentar
WBG skrev (3 timer siden):

Kan man kjøpe og laste ned Xbox spill fra andre steder enn Xbox store? Jeg leste et sted på nett at CDON selger digitale spill men samme hva jeg trykker på der finner jeg kun fysiske.  

Kan kjøpe fra cdkeys.com f.eks. Mottar en kode som du løser inn i Xbox stor for å så laste ned spillet der. Går ikke å laste dem ned noen annen plass da lisensen sjekkes opp mot kontoen din. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Litt under to uker til not-E3 med bl. a. showcasen til Xbox. Vi vet at Starfied og Forza Motorsport kommer til å være der, men utover de to er det ikke så mye som er kjent. 

Get Ready for the Xbox Games Showcase and Starfield Direct Double Feature Airing June 11 - Xbox Wire (news-xbox-com.translate.goog)

Har dere noen forventninger eller ønsker til showet?

Jeg tror vi får se Avowed og Hellblade II, iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...