Jump to content
Mr. Pants

Xbox Series X|S - Generell diskusjon

Skal du kjøpe Series X?  

287 members have voted

1. 1. Skal du kjøpe Series X?

• Ja, på lanseringsdagen
      100
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      72
    • Nei
      71
    • Vet ikke
      44

Recommended Posts

Vo0do0 skrev (Akkurat nå):

Får prøve meg frem. :) Håper jeg slipper å ta save-filene, da vi er et par timer inni spillet. 

Er kun save filene som er lagret lokalt du sletter. Da blir cache filene også fjernet som kan bli korrupte. Når du starter spillet på nytt så skal spillet synkronisere med Xbox Live og save filene vil bli lastet ned igjen men da med en "ren og ny" cache. 

Jeg har ikke hatt behov for å gjøre det selv så kan ikke garantere at det er 100% safe ang save filene dine. Men etter hva jeg leser så er det slik det fungerer.

Lykke til 😊

• Like 1

Vo0do0 skrev (1 time siden):

Noen som har opplevd at Xboxen kræsjer under spilling?

Opplevde det flere ganger under It takes two i helga. Skjermen blir svart, og konsollen er skrudd av.

Ser at det nevnes at det hender oftere med Unreal engine. Ser også at flere har fått erstattet konsollen sin. Om det er software-relatert, burde jo det være løst ett år etter lansering. Lurer på om det fremdeles er noe som kan patches, eller om jeg bare bør forsøke å få erstattet konsollen?

Er dette noe Microsoft har vedkjent seg?

Jeg opplever av og til at spill kan låse seg og at jeg blir sendt ut i dashboardet. I mitt tilfelle tror jeg det er fordi noen spill ikke takler quick resume så godt. Heldigvis skjer det svært sjeldent.

Nå er det endelig en HBO app på Xbox igjen. Lastet nettopp ned HBO Max og testet den ut nå.

Det har ikke vært en HBO app tilgjengelig på Xbox i Norge siden 2012-2013. Av en eller annen grunn kom ikke HBO Nordic til Xbox One her til lands. Bedre sent enn aldri, antar jeg...