Valmeth Skrevet 2. september Skrevet 2. september At ikke denne ble mer populær. Den ble spilt mye på P3 når den kom, så forsvant den. DET riffet 2
JohnMerrick Skrevet fredag kl 17:30 Skrevet fredag kl 17:30 Jeg sitter og ser på musikkvideoer av Hanabie og undrer på hva japanerene blander i drikkevannet og hvor jeg kan få tak i det... 1
Boing_80 Skrevet fredag kl 23:13 Skrevet fredag kl 23:13 Er vel ikke direkte lytting til noe musikk, men denne gutten har sjarm og talent! 1
backtoback Skrevet tirsdag kl 09:47 Skrevet tirsdag kl 09:47 (endret) Björn Ulvaeus & Benny Andersson - "Du måste finnas", 1996 Sunget av Helen Sjöholm (fra musikalen "Kristina från Duvemåla") Sitat Kristina från Duvemåla («Kristina from Duvemåla») er en svensk musikal skrevet av tidligere ABBA-medlemmer Björn Ulvaeus (tekst) og Benny Andersson (musikk). Den er basert på en serie på fire romaner av den svenske forfatteren Vilhelm Moberg, som beskriver en families fattigdomsdrevne migrasjon fra Sverige til Amerika på midten av 1800-tallet: "Utvandrarna" (1949), "Invandrarna" (1952), Nybyggarna" (1956) og "Sista brevet till Sverige" (1959). Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Kristina_från_Duvemåla Translated with DeepL.com (free version) Endret tirsdag kl 09:56 av backtoback 1
Apathy Skrevet tirsdag kl 18:44 Skrevet tirsdag kl 18:44 Min tro om hun skremte seg selv første gang stemmen vrengte 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:26 Skrevet tirsdag kl 19:26 (endret) Endret tirsdag kl 19:32 av MR SPEED 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå