Gå til innhold

Tesla kan kjøre fra konkurrentene på grunn av koronakrisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simkin skrev (9 minutter siden):

Jeg sier bare min personlige mening. Skjønner jo at troll som deg kan bli hissig av det, men det får så være.

Det gjorde jeg også? Jeg slenger med at jeg er ikke alene om den også er jeg et troll? Er vell ikke tvil om hvem som snakker om sak og hvem som kjører persondiskusjon her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
bshagen skrev (8 minutter siden):

Hva er forskjellen på dette og å se *litt rett ned* som du må i eGolfen din? I min erfaring? Nada... null. Virkelig, forskjellen er ikke der etter 3 timer en gang. Så hvorfor insisterer du fremdeles på at dette er et problem, da 100% av samtlige TM3 eiere ikke klager på det? Er det ... *hjernevasking* og *Musk-sauer* igjen? ?

Dette er en test alle kan gjøre i sofaen. Test ditt eget syn og mål hvor langt unna fokuset du har du klarer å lese tall når du drar tallene ut fra sentrum. Hva finner du ut? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Complexity skrev (8 minutter siden):

Er bare en vanesak.

Toyota Prius er jo en populær bil. Ikke vært borti at noen har klaget på at speedometeret er i midten 

Mange som har gjort dette før. Mini (BMW eid) er et annet godt eksempel. Ingen som har sutret over dette. Men klart, når Tesla gjør det? Da kommer jo sutregjengen frem med en gang 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (9 minutter siden):

Er bare en vanesak.

Toyota Prius er jo en populær bil. Ikke vært borti at noen har klaget på at speedometeret er i midten på dem?

Eller kansje det går helt greit?

 

toyota-Prius-2015-interior-tme-016-a-full_tcm-3017-590386-e1457533319367.jpg

toyota-prius-v-12.jpg

Har ikke testet den, men jeg har testet Yaris. Der er tallene så store at du kan lese av tallet uten å skifte fokus fra ut ruta. Tipper Toyota har gjort det samme her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
bshagen skrev (Akkurat nå):

Mange som har gjort dette før. Mini (BMW eid) er et annet godt eksempel. Ingen som har sutret over dette. Men klart, når Tesla gjør det? Da kommer jo sutregjengen frem med en gang 

Forskjellen ligger jo I om du må skifte fokus eller ikke. På en TM3 så måtte jeg det. I en Yaris så kan man fint lese av tallet I sidedynet. Toyota har altså designet størrelsen til å være stort nok til at det går, og der ligger forskjellen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
3 minutes ago, oophus3do said:

Forskjellen ligger jo I om du må skifte fokus eller ikke. På en TM3 så måtte jeg det. I en Yaris så kan man fint lese av tallet I sidedynet. Toyota har altså designet størrelsen til å være stort nok til at det går, og der ligger forskjellen. 

Har du svakt syn da eller? Tallene på speedometeret til Tesla er jo kjempestore.

 

tesla-model-3-china-interior.jpg

Endret av Complexity
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (2 minutter siden):

Har du svakt syn da eller? Tallene på speedometeret til Tesla er jo kjempestore.

 

tesla-model-3-china-interior.jpg

Nei, jeg bruker ikke briller nei. Det var noe jeg irriterte meg over når jeg prøvde bilen. Jeg kan fint se ut av ruta på trafikken og se km/t tallet I sidedynet ellers, det var vanskelig I en TM3 om man ikke kikket på høyre side ut ruta. 

Du trur ikke slikt blir designet med vilje normalt sett i de fleste andre biler? Plassering av hvor ting er og størrelse blir jo ikke kastet inn hvor som helst vil jeg tru. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
oophus3do skrev (25 minutter siden):

Det gjorde jeg også? Jeg slenger med at jeg er ikke alene om den også er jeg et troll? Er vell ikke tvil om hvem som snakker om sak og hvem som kjører persondiskusjon her. 

Da er jeg spent; Konklusjonen din er da...?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
oophus3do skrev (20 minutter siden):

Forskjellen ligger jo I om du må skifte fokus eller ikke. På en TM3 så måtte jeg det. I en Yaris så kan man fint lese av tallet I sidedynet. Toyota har altså designet størrelsen til å være stort nok til at det går, og der ligger forskjellen. 

Jeg har kjørt en del eldre Yaris for en del år tilbake (ikke min egen heldigvis), bare den konklusjonen der viser nok en gang hvor stort troll du er. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Simkin skrev (12 minutter siden):

Normalt argument? Jeg sa at jeg i en periode har kjørt Yaris og er godt kjent med hvordan instrumentet er i disse.

Ja, da kan du vell bekrefte at "fonten" er stort nok til at du ser tallet selv når du kikker rett frem da regner jeg med? Ikke det at Yaris er noen modell å ta frem som noen optimal løsning. Det beste er jo et godt designet HUD. 

Lenke til kommentar
oophus3do skrev (Akkurat nå):

Ja, da kan du vell bekrefte at "fonten" er stort nok til at du ser tallet selv når du kikker rett frem da regner jeg med? Ikke det at Yaris er noen modell å ta frem som noen optimal løsning. Det beste er jo et godt designet HUD. 

Jeg kan bekrefte at Model 3 er bedre enn Yaris.

Endret av Simkin
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...