Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Ja, det er bare å innfinne seg med det. Tok meg selv i å drømme om å komme tilbake til fysisk undervisning de siste to kursene av faget vi har nå, men akk så naiv. Men sommeren blir nok fin.

Ingen liker å snakke høyt om det, men for oss som er ferdig om et halvt år blir det ikke mer fysisk undervisning. Skulle det åpne seg en mulighet prioriterer de sikkert de som går 1.året. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Ingen liker å snakke høyt om det, men for oss som er ferdig om et halvt år blir det ikke mer fysisk undervisning. Skulle det åpne seg en mulighet prioriterer de sikkert de som går 1.året. 

Jepp, regnet egentlig med det. Er likegreit at man får friheten med å skrive bachelor uten fag å tenke på om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

For din del ja, men jeg har 2 fag ved siden av haha. Ene eksamen 23.mars og den andre i mai. 

Grovt. Har nok med det faget vi har nå, men det er fordi foreleseren er helt natta. Har villedet alle sammen og det er vel ingen som foreløpig forstår hva vi skal gjøre, men man kommer seg sikkert gjennom.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Grovt. Har nok med det faget vi har nå, men det er fordi foreleseren er helt natta. Har villedet alle sammen og det er vel ingen som foreløpig forstår hva vi skal gjøre, men man kommer seg sikkert gjennom.

Det klarer du Yiddo! Så satser jeg på at det blir popping av champagne og vifting med daiene på balkisen din når vi er ferdig. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...