Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (Akkurat nå):

Tøysegutt. Det SKAL grances hele neste vinter, samme faen!

Tviler ikke. Men tenkte på normal flytrafikk globalt. Snakkes om 2023 osv.. Betyr ikke at folk ikke kommer til å reise i mellomtiden altså. Det er mer tiden det vil ta før folk reiser like mye som før korona igjen.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Tviler ikke. Men tenkte på normal flytrafikk globalt. Snakkes om 2023 osv.. Betyr ikke at folk ikke kommer til å reise i mellomtiden altså. Det er mer tiden det vil ta før folk reiser like mye som før korona igjen.. 

De har full kontroll!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å jobbe i bransjer innenfor kultur og reiseliv i årene fremover blir mildt sagt ræva. Det vil ta tid å få det her skikkelig under kontroll globalt. Lyspunktet er vaksinen! 

Men nu skal jeg koble av litt med Queens Gambit etter hardkjøret på andre siden. Good night. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Deila skrev (4 minutter siden):

Å jobbe i bransjer innenfor kultur og reiseliv i årene fremover blir mildt sagt ræva. Det vil ta tid å få det her skikkelig under kontroll globalt. Lyspunktet er vaksinen! 

 

Vi vet jo ennå ikke hvordan dette kommer til å bli, men jeg syns det er urovekkende at vaksineringen går såpass tregt. Hu her tror jeg er innstilt på å reise hjem i sommer, siden hun allerede planlegger for å være i karantene når hun kommer hjem. Så har jeg sagt at hun må finne ut om hvordan det er med innreise, hvor man må være i karantene da, og likedan med når man kommer tilbake til Molde.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...