Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så er det også situasjonen på Filippinene, om man kontakter ambassaden i Oslo er det ikke sikkert de er oppdatert på lokale regler så det hadde ikke forundret meg om man hadde blitt ilagt hotellkarantene selv om ambassaden sier at det ikke er nødvendig. Å sitte på et hotellrom i Cebu i 14 dager hadde i hvert fall fått det til å tippe over for meg.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Det er jo ren svindel, attestene er vel for en stor del falske. Har jo stått noe om dette i media i det siste.

Har jo ligget i kortene lenge det. Der det er penger, er det kriminelle. Skjønner at regjeringen og landet er avhengig av arbeidskraften, men deres tilnærming har vært naiv i dette spørsmålet hele veien. 

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Jobbes det godt i Nyttårsfestkomiteen? Hvem kommer? Og blir det tommelplikt etter midnatt? Evt før? Blir det vors?
Mange spørsmaal på en gang.

Melder meg herved på. 4 dager igjen.

Er ikke sikker på hvem som er medlem der...
Men er jo bare å slenge seg med! 
Litt urovekkende med den forsinkelsen her inne (sirup) men ser ut til det har bedret seg
Kan jo starte rundt 22:00 -som sist?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (5 minutter siden):

Er ikke sikker på hvem som er medlem der...
Men er jo bare å slenge seg med! 
Litt urovekkende med den forsinkelsen her inne (sirup) men ser ut til det har bedret seg
Kan jo starte rundt 22:00 -som sist?

Tror kanskje Deila er hele komiteen. Jeg har leid inn privat DJ for anledning. Det blir børst i betaling, som vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...