MrCradock 146 Report post Posted November 19, 2020 MacBain skrev (11 minutter siden): Ringte kundeservice hos Elkjøp for å forsikre meg om at ordren var gått riktig igjennom, og han som svarte var helt overrasket over at jeg hadde klart å bestille 😄, hadde vært over 600 i kø på telefonen i dag angående PS5. Til dere andre som fikk igjennom bestillingen og har fått ordrebekreftelse på mail vil få konsollen sendt i løpet av dagen. Til dere som skal prøve igjen kl. 13. Jeg satt "manisk" å trykket F5, plutselig dukket den grønne knappen opp, men jeg trykket F5 igjen og den ble grå, fortsatt litt til og den ble grønn igjen. Fikk da lagt den i handlevognen og betalte med Vipps. Jeg var blitt logget ut så måtte tast inn ekstra info, så pass på att dere er logget inn i god tid før kl.13. Og lykke til 👍 Måtte du ikke gjennom køsystemet på nettsiden? Quote Share this post Link to post
HCG 50 Report post Posted November 19, 2020 kaaasen skrev (Akkurat nå): Min handlekurv viser fortsatt 1 produkt, men kommer jo ikke inn i den lenger... Samme her. Men har ikke store forvetningene. Quote Share this post Link to post
CaZpeR 2033 Report post Posted November 19, 2020 Flere enn meg som ikke mottar sms med 2FA fra Sony? Får ikke logget meg på hverken app eller PS5 da den trenger kode... som ikke kommer. Fungerte før. Quote Share this post Link to post
MacBain 534 Report post Posted November 19, 2020 4 minutes ago, Kalmarnir said: Tusen takk for info! Da kanskje man er så heldig at man få konsollen de neste dagene! Jepp, skulle visst få den allerede i morgen. Quote Share this post Link to post
MacBain 534 Report post Posted November 19, 2020 1 minute ago, MrCradock said: Måtte du ikke gjennom køsystemet på nettsiden? Ringte de bare. Quote Share this post Link to post
.Marcus 54 Report post Posted November 19, 2020 (edited) 24 minutes ago, Mojo Wangen said: Bot´en som kjøpte alle på Power skal legge ut på Finn til 8-10k Vemmelig. Edit: Da er det bare å belage seg på at alle som hater scalpers kjøper til langt over veiledende og holder hjula i gang, dessverre. Edited November 19, 2020 by .Marcus Quote Share this post Link to post
kaaasen 1114 Report post Posted November 19, 2020 Fikk oppdatering på telefonen nå (Coop OBS) "coop.no er midlertidig utilgjengelig. Playstation 5 er dessverre utsolgt" Quote Share this post Link to post
Nimrad 4616 Report post Posted November 19, 2020 kaaasen skrev (Akkurat nå): Fikk oppdatering på telefonen nå (Coop OBS) "coop.no er midlertidig utilgjengelig. Playstation 5 er dessverre utsolgt" Old news 😛 Quote Share this post Link to post
glx-rider 61 Report post Posted November 19, 2020 Apefis skrev (2 minutter siden): Men vi som ikke har fått mail fra Netonnet om annet enn at kjøpet gikk greit, kan vi da forvente oss at den faktisk blir levert 8/12? 🤔 Det stod vel "Bekreftet vel på lager" til den datoen? Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 607 Report post Posted November 19, 2020 Se der ja. Der ble 12. desember magisk til 17. desember også. #fml Quote Share this post Link to post
kaaasen 1114 Report post Posted November 19, 2020 Nimrad skrev (Akkurat nå): Old news 😛 Det forteller litt om hvor mye Coop sine nettsider har slitt i dag, for det er første gang siden 08:45 jeg får den meldingen, og jeg har sittet i 3,5 timer med konstant refreshing 😐 1 Quote Share this post Link to post
keepRunning 1 Report post Posted November 19, 2020 Da bretter jeg lappene sammen og legger dem under hodeputa igjen... Quote Share this post Link to post
Valfy 5 Report post Posted November 19, 2020 Kom meg omsider inn på Coop igjen, og nå er handlekurven tom Hadde en PS5 der tidligere. Quote Share this post Link to post
Hjemmekjemiker 7 Report post Posted November 19, 2020 MacBain skrev (2 minutter siden): Ringte de bare. Hva mener du? Quote Share this post Link to post
Dragonlove 1886 Report post Posted November 19, 2020 Må si jeg aldri helt har skjønt hysteriet rundt å få konsoller først, er folk flest så spillekåte at de på død og liv må ha det først eller skryte over at de var først? Personlig kjøper jeg den nok når den er på tilbud, som jeg har gjort med alle konsoller oppigjennom. Quote Share this post Link to post
Kalmarnir 5 Report post Posted November 19, 2020 3 minutes ago, MrCradock said: Måtte du ikke gjennom køsystemet på nettsiden? Jeg fikk også bestilt, jeg kom aldri til noe køsystem uten kom rett til «utsjekk» Quote Share this post Link to post
Apefis 0 Report post Posted November 19, 2020 glx-rider skrev (3 minutter siden): Det stod vel "Bekreftet vel på lager" til den datoen? Jo, men ser jo andre her i tråden har fått mail om at Netonnet ikke helt vet når de får inn på lager likevel. Den mailen har ikke jeg fått enda, så lurer jo litt på om jeg kan anta at jeg faktisk får til 8/12. Quote Share this post Link to post
MacBain 534 Report post Posted November 19, 2020 1 minute ago, Hjemmekjemiker said: Hva mener du? Jeg ringte kundeservice for å forsikre meg om at bestillingen jeg gjorde på nettet var i orden. Quote Share this post Link to post
Billon 141 Report post Posted November 19, 2020 Kalmarnir skrev (Akkurat nå): Jeg fikk også bestilt, jeg kom aldri til noe køsystem uten kom rett til «utsjekk» jeg fikk opp køsystem 2 ganger og tilbake til utilgjengelig. Quote Share this post Link to post
gtw2zen 4 Report post Posted November 19, 2020 2 minutes ago, MrCradock said: Måtte du ikke gjennom køsystemet på nettsiden? Jeg fikk ikke opp noe køsystem, kunne gå rett inn til handlevogna å betale. Gjorde dog alt dette så fort jeg kunne i frykt om at noen andre kunne snagge den jeg alerede hadde lagt i kurven. Sånn som det ser ut nå så tror jeg det er det å trykke på ''Legg i handlekurv'' fortest som gjelder, derifra tror jeg man er temmelig safe. Quote Share this post Link to post