Gå til innhold

Kong Durek av Norge ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
frohmage skrev (17 minutter siden):

Dette makkverket av en "sjaman" har hevdet at han kan snu på atomer, at han kan vekke opp folk fra de døde, at folk må skylde seg selv at de har fått kreft, at han kan "rense" kvinner fordi de har hatt mange sexpartnere osv. Han har til og med hevdet at han og Martha har vært Farao og Dronningen av Egypt i sine tidligere liv.

Endret av oab-1966
  • Liker 1
Lenke til kommentar
oab-1966 skrev (På 5.1.2020 den 16.51):

Kong Harald vil neste år feire 30 års jubileum som konge av Norge. La oss si at hele Kong Haralds slekt, altså alle etterkommere av kong Olav med dens maker hadde deltatt på 30 års jubileet og at prinsesse Martha allerede er blitt gift med sjaman Durek. Hvis slottet skulle bli rammet av en kraftig terrorbombe der alle omkommer, unntatt sjaman Durek, hva ville ha skjedd etterpå? Det hadde ikke vært noen av etterkommerne med dens maker igjen etter kong Olav i det hele tatt, alle hadde daua. Martha er nr 4 i arverekkefølgen og hva hvis hun hadde vært gift med sjaman Durek og hva om det ikke fantes noen andre som kunne ta over etter kong Harald, hadde sjaman Durek blitt utnevnt til ny konge av Norge? Det er et ord som heter unntak. Personlig tror jeg at Norge hadde blitt republikk.

angrer meg. ber om å få innlegg slettet

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (23 timer siden):

Du mener, hvis alle de kjente kongelige i Norge dør ut, inkludert barna til Ari Behn?

Jeg er ikke ekspert på området, men har en viss interesse av emnet.
En video om britisk arverekkefølge fra CGP Grey på Youtube har lært meg det jeg kan, og det kan jo hende at norsk praksis er annerledes.

 

Min tolkning er at hvis vår nåværende konge dør uten arvinger, eller disse også dør ut, så vil kongens eventuelle brødre og søstre være neste i arverekken. Deretter deres barn.

Det vi si Prinsesse Ragnhild, men hun er allerede død.

Dette er hennes arving:

https://no.wikipedia.org/wiki/Haakon_Lorentzen

 

Med alle mulige forbehold om at jeg kan ha misforstått en video på Youtube, og at reglene kan være annerledes i Norge.

angrer

Endret av Morromann
så ikke hele åpningsinnlegget
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+513

Finnes det noen aktiv tråd her om Durek? Jeg orket ikke starte en ny så jeg poster her..

Jeg har fulgt mye med på dette fordi jeg mener mannen ikke er god og lurer på når Märtha skal våkne opp. Jeg har all respekt for sjamaner og det Märtha har holdt på med før, og er rimelig 'alternativ' selv, så det handler ikke om det. Men innen alternativbevegelsen finnes det også dritt slik som andre steder, og noe av det er falske 'guruer' som han her, som manipulerer og får makt over folk, og kan potensielt ødelegge mye for følgerne sine, og selvsagt partnerne sine.

Nå har det dukket opp enda en som advarer mot å involvere seg i han, denne gangen en kvinne som var manageren hans i 6 år. Dessverre finner jeg ikke så mye info uten at man må registrere seg et sted, men hun sier han kontrollerte hele livet hennes, at hun var hjernevasket, og at hun også har fått brev fra hans advokat som forsøker å true henne til å holde kjeft.

https://www.svenskdam.se/kungligt/tiana-levde-med-shaman-durek-i-sex-ar--nu-talar-hon-ut-hjarntvattad/7280959

Men hun og Hank bare lyver ikke sant? Kjipt at Märtha ikke ser ut til å skjønne dette her enda..

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Mannen med ljåen skrev (På 5.1.2020 den 18.08):

En britisk dokumentar som ligger på Youtube hevder å ha funnet sterke indisier på at en middelalderkonge var født utenfor ekteskap, og at hele arverekkefølgen de siste århundrene har vært på feil spor. De oppsporet mannen som egentlig skulle vært nåværende britisk konge i Australia. En ganske alminnelig privatperson.

Jeg våger å påstå at du ikke finner en eneste kongefamilie hvor det ikke har vært krøll i arverekkefølgen på et tidspunkt. Ser man på historien, har det vært gjentatte tilfeller av barn født utenfor ekteskap, konflikter/kriger knyttet til krav på tronen...osv. Vi har jo et svært godt eksempel på dette fra vår egen historie med Birkebeinerne.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Durek Verret står frem som reptil, men visstnok et sympatisk reptil. Han skal hjelpe menneskene mot «de grå» romvesenene som vil skade oss, blant annet med 5G..

https://www.nrk.no/kultur/durek-verrett_-_-jeg-er-en-hybrid-av-reptil-og-andromeda-1.15676780


https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2021/10/04/195792137/sjaman-durek-verrett-star-frem-som-reptil

 

Endret av chrgod
Lenke til kommentar

Det er en stabil og god Konge vi har i vente om noen år.

At han er en av øglemenneskene som har tatt over verden, er selvfølgelig ingen overraskelse, det er vel seriøst ingen som trodde han var bare et vanlig menneske med de evnene og talentene han innehar.

Spørsmålet da blir jo om Martha og hennes foreldre, Harald V og Sonja, også er øgler, eller om Durex'en menger seg med fotfolket?

Endret av 0laf
Lenke til kommentar
0laf skrev (31 minutter siden):

Spørsmålet da blir jo om Martha og hennes foreldre, Harald V og Sonja, også er øgler, eller om Durex'en menger seg med fotfolket?

Dem har nok valgt Durex Verste som en talsmann, som skal forsøke å presentere denne sannheten. Og håper at de vil få mange nok etterfølgere til å beholde sitt system på den måten. Aris mor Marianne Behn er også involvert i lignende ting, Krystallakademiet og Engleskolen er nok omtrent det samme. Märthas døtre blir nok opplært i dette, og de er faktisk i arverekken til tronen. https://www.mariannebehn.no/

Lenke til kommentar
Budeia skrev (På 4.10.2021 den 22.32):

Dem har nok valgt Durex Verste som en talsmann, som skal forsøke å presentere denne sannheten. Og håper at de vil få mange nok etterfølgere til å beholde sitt system på den måten. Aris mor Marianne Behn er også involvert i lignende ting, Krystallakademiet og Engleskolen er nok omtrent det samme. Märthas døtre blir nok opplært i dette, og de er faktisk i arverekken til tronen. https://www.mariannebehn.no/

Skal man lese dette som at du faktisk tror Durek når han sier at han er et reptil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...